回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 144首辦: 2008 C3 MSN-001 δ Gundam (多圖)
  本主題由 KC 於 2009-1-16 11:28 AM 加入精華 
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-12 06:20 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2009-1-12 05:59 PM 發表
第一次都已經咁正

多謝意見





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-13 09:35 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2009-1-12 10:54 PM 發表



next time use the 槍咀 from me la.

I didn't know you have new stuffs!  Of course support HK la...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-13 09:48 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 EXII 於 2009-1-12 09:46 PM 發表
幾正bor, 唔似第一次   小松原 kit 唔易set你第一次玩 full kit 已經好好

下次再見記得帶出來給我參考

P.S. 原來你都中小松原博之毒

舊年在C3會塲排咗個半鍾都買唔到, 好彩上海朋友又剛剛番咗... 所以咪膽粗粗試下囉...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-13 06:23 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tojoelee 於 2009-1-13 04:06 PM 發表
師兄,你D LED 燈呢?? (哈哈)

師兄你砌野速度都好高喎,
但係你隻隻作品既神韻又係返度喎。

不過,我覺得如果你呢個作品既顏色豐富返少少就仲好。
唔係鮮色,而係灰色都可以用深淺黎表達。

不過我都 ...

其實呢隻嘢無轉過色, 只在有限嘅罐噴色譜中揾啲似原作也...
LED + "男人既浪漫"... 下次先





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-13 06:24 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Sdanly 於 2009-1-13 05:57 PM 發表
能摆POSE吗??

不可以了, 已黏合起來...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-13 09:33 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tojoelee 於 2009-1-13 08:22 PM 發表



師兄,我都整緊"男人既浪漫" 喇, 呵呵呵 (圖左) XDDD ~~~

白狼? 正喎! 幾時起貨呀? pm我呀...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-13 09:35 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 勁☆軒 於 2009-1-13 07:46 PM 發表
後邊個條線真係有D做得唔係咁夠喔```好似俾雷劈咗一嘢咁(唔通係避雷針
以上都係小弟小小嘅個人睇法,希望J兄唔好介意啦````

昨晚換咗0.5mm銅銅支啦... 不過未影相...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-13 09:38 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jawi888 於 2009-1-13 09:33 PM 發表
實在是太正點了

讓我忍不住想要再推一次

期待看到您更多小松原的作品喔~~~

多謝... 但短期都應該唔會玩全首辦住...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-14 12:59 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2009-1-13 10:10 PM 發表
噴得唔鐠阿

多謝...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-14 01:05 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 EXII 於 2009-1-13 10:29 PM 發表


有heart兄, 1/100 or 1/144先?



QUOTE:
原帖由 EXII 於 2009-1-13 10:33 PM 發表


舊年C3我都在塲wor...

我排咗四個排鍾, 到我剩下V gundam 唔係我杯茶

有heart兄嗰d應該兩樣都有...

乜你都有去咩? 我一早就到! 在門門口排咗兩個幾鍾先開場! Reckless當口真係超多人!

今年去唔去呀? 入我blog remind吓舊年d嘢啦...
http://hk.myblog.yahoo.com/gundam-jkl/index?l=f&id=14





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-15 01:41 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 KY 於 2009-1-14 10:52 AM 發表
手功很工整

多謝KY兄...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-15 01:45 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 awlaalwa 於 2009-1-14 11:21 AM 發表
隻手版 幾特別;
上色又唔錯;
我未砌過 手版;
唔知係唔係好多地方;
要磨 要 汁;

我都係第一次... 基本上所有件都要打磨後先可以噴灰...
呢個版OK, 好小嘢要執...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-15 01:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 boscohdc 於 2009-1-14 11:53 AM 發表
我想問頭上嗰個銅管你喺邊度買 and 幾錢??? thx~~

自己cut Wave 1mm空心銅支, 各大模型舖都有...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-18 11:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-1-17 04:09 AM 發表
依∼!?

你都比kc射左啵

gary哥又多位朋友啦



QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2009-1-17 09:48 AM 發表
俾人射咗,恭喜恭喜...有多個人請食飯....

唔明... 唔明... 乜嘢射咗??





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-19 04:30 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-1-18 11:29 PM 發表


"steam" 個中文同音呢



QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-1-18 11:53 PM 發表

蒸   

作品好正,上次又唔帶埋出黎

哈哈哈... 蒸汽
咁咪無米粥?!





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-19 04:31 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 marcolau 於 2009-1-19 06:24 AM 發表
頂一野,實太正~~~~^^

還在努力中...





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:10 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver