回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] [差水貼消光咋! ]災難!瘟疫高達
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-5-29 05:53 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #40 哈帝斯 的帖子

塊面 , 今晚先 , 依家未放工 XDD
今次第一次玩改做 , 知道自己可以去到咩程度 .... 算是有個不錯既經驗 ...
唔難 , 但考耐性 ,
原本諗住SET LED , INSTALL左入去 , 但電路駁唔掂 , D膠又透光...
最後想快D了結隻野 , 而放棄LED ...
其實唔係想做佢做到好似SUPER HERO FEEL , 係JAPANese  said this one look like "勇者王"部主角機...所以先咁叫
=====================================================
今星期六日 搞白事 ... 一諗起 , 心情好複雜 ...

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-5-29 05:57 PM 編輯 ]

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-5-30 10:04 AM  資料  短消息  加為好友 


初噴 , 未完成 , 背包都仲有排搞 , 太重喇

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-6-7 06:45 PM  資料  短消息  加為好友 




同上post比較 , 今次隻藍色"暗"左d , 係用噴罐試做陰影既試品 . 算滿意,但只限藍色 ,
橙色係手油 , 油完已經冇心機搞背炮....

好求其咁整左背炮有d色就算 , 上水貼前 ...應該會修修佢....

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-6-7 06:46 PM 編輯 ]

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-6-7 08:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 shun228 於 2008-6-7 07:27 PM 發表


請問點做?可吾可以分享一下?謝謝

老實講我冇噴筆,又係新手,先咁做 , 講出黎可以宜笑大方 ....


是咁的 :

先係想噴既色(EG.藍 ) , 後噴想做成既底(陰影)色(我用左關節灰) , 唔好太大力噴 , 唔好覆蓋晒 , 之後噴返藍 ...
就做成我上面既效果 , 唔知算唔算陰影 , 但 , 我自己幾滿意今次既嘗試 .

我本來想做D色做到好似FIX既"粉粉地效果 ... 但 ... 唔識

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-6-8 01:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2008-6-8 01:33 AM 發表
老實講-.-
你改就真係幾掂-.-
但d上色就真係差左d
練好d上色技術~
下次再改野既時候就唔洗哂左隻野~
亦都唔係話你哂左已家呢隻野既(你究竟係到講咩呀 )
留意左你個post咁耐~一路都好期待,因為都幾鍾 ...

睇黎 ...我好似重新上過肩同背炮d色好d ...

洗唔到 . 磨左佢好唔好? 我背炮個度已經比d手油油玩死左 , 要磨走d油佢 ....

其實 , 有冇其他快既方法洗油呢 ?

我...今次第一次玩非素組 ... 上色時已經搞錯左油水兩性 . 搞到黃色一舊舊 XD
(水性開油水+油性油 ) 激死我

噴黑色...支野唔知係唔係有事 , 起粒 ... 係我太近噴 ?
藍色可以嗎? 我幾滿意 ...

死啦 ... 我上成咁 ... 隻MG DESTINY .... 唔敢搞佢TIM

=================

另 , 背炮D線 ... 係電線!! 原本SET 左 LED , 但太重 , 隻野上身會支撐唔到 ...

但如果你問背炮用咩駁到咁長....咁你估下Y , 你身邊都應該有好長的

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-6-8 01:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 royal281 於 2008-6-7 10:34 PM 發表
not bad wor, but the orange parts...
either it cannot cover the base colour or too thick

其實我想用BASE COLOR TO BE SHADOW FEEL AS THE BLUE ONE

BUT SADLY , IT SEEMS ONLY WORK ON 噴罐..

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-6-8 02:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2008-6-8 02:14 AM 發表

洗油就梗係用thinner啦~

油水兩性都用THINNER ?

星星牌噴罐係咩性??...我E+兩頭唔到岸TIM


呃...點洗好 , "朕"佢? 怕唔怕溶膠呀 ?

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-6-8 02:22 AM 編輯 ]

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-6-10 09:11 AM  資料  短消息  加為好友 
回斷兄 :
我洗左喇 ~~ 用MR.TINNER ... (其實係早兩日既事LU)
回P兄 及 AnTeD 兄  :
真係原子筆黎  XDDD
初時比D FRIEND 笑到面黃 , 話不淪不類 , 應該在AB 畢地WO , 但...貴麻 ...

但筆個隻膠好難磨下 , 接駁位可能唔多滑 ...

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-6-16 01:39 PM  資料  短消息  加為好友 







嘿嘿 , 好滿意背炮上甲既造型 , 好似甲蟲 , 蠍子個類野 !

差水貼同消光咋

[ 本帖最後由 Scropio 於 2008-6-16 05:26 PM 編輯 ]

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-6-17 05:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AnTeD 於 2008-6-17 01:33 AM 發表

多謝^^ , 可惜個肩位唔係推動式 , 因為冇諗過所以我固定左佢 ,  比你講兩講 , 可動肩甲又唔錯喎...


但我已經上緊水貼
唔多改喇 ,好好好開心呀 !! 好滿意今次我處男作 !
既然成個星期都有雨....唔消光住
應該今晚會post去完成品區架喇!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 11:54 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver