回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 領先037
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-7 10:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-7 10:43 PM 發表
第日係街見到我請勿啄我尾!!!!

點會喎,我部車仔黎,推唔到人嫁,哈哈你果部vr4黎?

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-7 11:16 PM  資料  短消息  加為好友 
我對galant o既印象真係麻麻,果陣買左半年都唔夠就放左,可能新款o既  galant已經進步

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-8 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-7 11:52 PM 發表
我有個fd部95年揸到依家不知仲幾生猛,
心態變左啦我,安全第一,況且我鍾意砌模型多過用錢改車(依家)

師兄,你以前玩過邊D正車?三菱車我玩過vr4同埋lancer 1800gti

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-8 12:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-8 12:03 AM 發表
師兄,之前golf gti咋

新golf gti真係好吸引,不過未有錢買住,買左部fujimi番黎頂住先,哈哈

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-8 12:38 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-8 12:18 AM 發表
我之前果部94年mklll,我最鍾意係mkll,
dream car係alfa 75,不過應該搵唔到啦

75正呀,之後o既155都唔錯,早年的alfa真係好唔可靠,但係偏偏就係咁先classic

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-8 12:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-8 12:48 AM 發表
155都係second choice黎既~~
saab 900 turbo我都超鍾意,細路時有個uncle有,好深印象.

點解大家o既口味咁似嫁,黑色900 turbo到今日都仲係好型,我地可以開個吹水post專講舊車,哈哈

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-8 11:27 AM  資料  短消息  加為好友 
有無師兄可以幫我搵到E套模型車鈴呀?THANKS



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-8 01:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-8 12:55 PM 發表
我3張幾啦~~記得果時披露,史泰龍果 D錶版係led數字,80年代,油,冇咁貴,廢氣管制冇咁嚴,仲有時見到d大cc既車,美國既pontiac firebird等,簡直花樣百出......依家下下講實用,環保,舒適......

當年望見D電子錶版,特別係轉數錶果條棒,感覺真係好先進,high_speed兄覺唔覺今時今日無晒平民日本跑車,廢氣管制真係累死好多小跑車,我相信e家Honda復刻彈燈披露,孖吸,肯定會好好賣

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-8 01:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-8 12:57 PM 發表
試下去石崗,有間好多軨賣,上次去見到有兩條日本仔狂掃左10幾對上van仔.

我想搵模型車鈴呀,唔係真車......

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-8 06:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-8 06:04 PM 發表
唔知道你住邊區,除左MK,我尋日係觀塘偉利模型都見到唔少款式.我買左兩對BBS!!

觀塘偉利個地址係咩呀?我住元朗,都無大型模型鋪

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-9 11:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-3-9 06:52 AM 發表


記得、仲成街好鬼多Corolla DX、飛仔就揸AE86、好多好多土炮改装野、不似得E家有改装成品買、我架Mazda323原本係1300cc咋、因我個Friend係石崗開襠、 ...

我以前自己cut彈弓load低車身,以前部方燈小褔星真係好好玩

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-9 03:23 PM  資料  短消息  加為好友 
191409好正,聽日收工出去睇下先

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-9 06:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-9 03:38 PM 發表
旺角仁安大廈多d軨~~

現代呀麻?跟部86果套TE37我好唔中意

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-9 07:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-9 06:23 PM 發表
除左果間,灣仔,觀塘偉利都有!!

期待睇你果部Z喎,會噴咩色車身?

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-9 07:26 PM  資料  短消息  加為好友 

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-10 07:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-9 07:37 PM 發表
有呀,正呀,以前通街都見到....不過我想砌celica多少少,你話砌rx7 fb先好嗎??

砌圓燈哨牙仔啦,我中意多D,哈哈

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-10 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-10 07:35 PM 發表
好啦..不過攪好架惡魔都要月底....

慢工出細貨啦,我打算砌完部86,就搞部corolla,又係keep住80年代土炮look

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-11 04:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-10 11:39 PM 發表
me 2!!同你傾得耐,已經中哂毒,冇咩興趣砌新款車啦!!中古車萬歲!!

我果堆模型山入面,得盒R34係比較新o既車,其實全部都係70's,80's中古車

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-12 10:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 high_speed 於 2008-3-11 10:37 PM 發表
唉~~出事啦呢獲,尋晚噴窗匣,見有d聚油,用thinner修補,點知~~~
今日拆masking tape,d thinner滲到finished,當然嘗試再修補....結果...
依家用哂支400ml黎洗過再噴過.......好慘,但唔會放棄!!

我都幾怕噴窗匣,masking差少少就出事,我中司力架1600GT多D

頂部
lololo
二等兵
Rank: 1



UID 23770
精華 0
積分 3
帖子 68
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2008-3-21 07:28 PM  資料  短消息  加為好友 
high_speed 兄,我搞掂部86啦,快D去睇下

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 07:07 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver