原帖由
no6 於 2008-3-10 01:52 AM 發表

你話隻色奶左o野,係講d銀粒嗎?
另外你條拋光form,係邊個處方的呢?

話說我終於有幸試ricebox的 compound了(我只是在普通油的油面捽),我的感覺是ricebox的起光能力,好像比2000的感覺還好呢;不過就 ...
hello, 六師兄~
原來你對車車有興趣??
ricebox呢支油,據聞d珍珠粉比紅色果支更幼,所以比較dm兄架599既話理應冇咁粗
噴出來果時都ok的,但上埋gp2之後,可能係我太重手,flood起左d珍珠粉,令d粉好似粗左好多咁.......
拋光方面,最近我自己又「興返」用modeler compound 2000就算,捽完用hasegawa双寶~
不過ricebox個果其實好好用架,有d位或者有d時候,compound 2000都捽唔令既話用佢就會攪得掂~
ricebox compound最正係捽完冇渣,而且係水溶性
compound 2000, tamiya 三寶一般捽完都有花d氣力洗乾淨
所以ricebox果支野都幾好用的~
我自己習慣就係每下都只係用好少compound,捽完一次睇左效果先,唔夠先再落多少少再捽
咁樣好過一下子落好多compound去捽架~