回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 電擊MG無限正義 11/7update (p.2 p.4 p.5有槍仔同刀仔=)
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-4 01:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carcar 於 2007-7-4 01:49 AM 發表
都不錯
但個胸頂部圓d會好d.
個人意見only

多謝你個意見

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-4 02:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2007-7-4 01:59 AM 發表
改埋放劍的腰包啦////

屋企一塊膠板都冇
依家隻手同d裙甲都未整...因為冇膠板

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-4 02:44 PM  資料  短消息  加為好友 
RE arthurchanny :
好多parts都係用原子灰做過架..1/100隻ij太瘦啦整唔到落去sf度

re SouSou:
有冇制作過程參考下

re *呀浩_∼ :
我都係鐘意方d

re 小牛牛ex :
我今年17歲
咁你呢

[ 本帖最後由 crazy125 於 2007-7-4 03:03 PM 編輯 ]

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-4 03:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白面仔 於 2007-7-4 03:40 PM 發表
驾驶仓开合既话
我觉得你系一开始就唔好搞原来个活动部分
IJ同SF都系同一个地方开合的
你只要系胸部同个仓盖地方分别加原子灰造型就得了
不过依家我唸你都还原唔到了..

依家要整真係大工程

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-5 12:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2007-7-4 06:24 PM 發表



快D改埋飛機啦...
唔係唔夠時間改...
到時唔岩比例.....
肚DUM少返細少少應該會好少少,,

飛機翼我發覺加長唔得..
諗住用膠板整過

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-5 02:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥牛 於 2007-7-5 01:26 AM 發表
個人覺得條腰太長, 不過要睇埋對手先~

其他地方完美

好多缺憾就真
有待處理

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-5 02:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小Poi 於 2007-7-5 02:12 AM 發表
陪跑兵來觀看高手的作品....

然後暈倒了

我都係泥陪跑炸
更正唔係高手係新手
今次係我第一次改高達
好大機會爛尾...所以我都係泥陪跑

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-5 04:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 雀巢 於 2007-7-5 02:56 AM 發表
諗唔到回咩好


第一次睇呢張圖

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-7 01:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-7-5 10:26 AM 發表

對腳是不是不夠長?

感覺上好似唔夠咁
加長左1mm

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-7 01:31 AM  資料  短消息  加為好友 
腳加長左1mm
格甩底加左舊野
小腿用原子灰填左



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-7 01:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥牛 於 2007-7-7 01:37 AM 發表
好勁多!!!

救命仲有勁多位執
隻野仲有冇咩唔妥..幫下眼

[ 本帖最後由 crazy125 於 2007-7-7 01:43 AM 編輯 ]

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-7 01:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-7-7 01:45 AM 發表



算啦......我係一個陪跑的雜角.......

一齊跑
呢隻一定爛尾

[ 本帖最後由 crazy125 於 2007-7-7 01:49 AM 編輯 ]

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-7 01:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-7-7 01:49 AM 發表

你有咩可能係陪跑.....
希望部 freedom 唔好輸得太樣衰.....

我驚唔夠時間
陪行都冇

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-7 01:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carcar 於 2007-7-7 01:50 AM 發表


我陪行only

係呢..你咩組架

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-7 01:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carcar 於 2007-7-7 01:53 AM 發表


低級組

加油呀高級組

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-7 01:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-7-7 01:54 AM 發表

咁我應該參加新手組.....
我連分件都搞唔掂.....

拎支鋸係咁鋸...攪掂

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-7 01:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carcar 於 2007-7-7 01:57 AM 發表


你都要快d手..
重要加details 呢

希望泥得切啦

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-8 03:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 丫杰 於 2007-7-7 06:57 PM 發表
我..已經放棄了今年的比賽, 返工一日一小時ge時間都抽唔到出黎, 你要加油!


咁你下年要比心機

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-8 03:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 saviour-sean 於 2007-7-8 12:15 PM 發表
WA, 大工程 支持你快D整完參加電擊呀! 我今年都參加咗, 不過都只係陪跑...同上面一樣都係希望輸得唔好太肉就得了....

多謝你既支持
係呢你咩組架?

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2007-7-9 05:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 消音 於 2007-7-8 09:16 PM 發表
改得唔錯喎我覺得上半身好似闊左少少

多謝你回覆
上半身要再度度

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:43 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver