回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 更新帖@"@ HGUC渣古
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-8 10:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!
將高達模型既進度都放係呢個post,廢事開多幾個連自己都唔記得就死= =""
FG渣古.............唔知點解想砌左部HGUC綠渣古先......(可能易分件上色)
fg渣古外型唔錯,但上色比較麻煩



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-8 10:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!
仲有兩張........第一次整防磁紋....好樣衰,大家唔好



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-8 10:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Sck_2006 於 2007-2-8 10:36 PM 發表

好勉強下喎D防磁蚊

無計啦= =""
第一次整......d畢地下下"痴"住支羅斯批

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-8 10:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2007-2-8 10:46 PM 發表
防磁紋的做法唔多適合呢..
可以用四驅車的始輪做的呢

第一次整,整得好差T_T
我屋企冇晒四驅車-.-"

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-9 11:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 yeung 於 2007-2-9 08:24 PM 發表
支持彪兄

多謝支持......我要實踐我既自護夢,唔可以豬up^^"

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-9 11:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 lamexewqqq 於 2007-2-9 06:59 PM 發表
阿彪 ~~~
我諗你遲d真係要教教我~
整舊化既技術呀!!

喔....我既舊化技術唔惦嫁....我參考千影兄既post多....
我仲記得果陣我整高達rx-78-2既舊化搵左勁多個科幻post....

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-10 08:37 AM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2007-2-10 02:47 AM 發表


....

唔水咁大力啵....

你未整防磁紋之前呢...盡量張不地<卒>到很平很平(這點要自己捉摸了)...你睇番我整果d防磁紋呢...d不地係很平的...平到好似輕輕在甲下加左一層罷了....

我見到你製作防磁紋時用一字羅c批有<痴住>不地既情況出現,問題不大,我用開既方法係用少量既和暖水(一兩滴就夠)輕輕地茶在不地/羅c批上,這可減小問題的出現...

仲有...我見到阿彪兄你的鑄造感位粗了小小,用1千號輕輕地磨,感覺會好好多

總括而言,方法係要自己慢慢捉摸個方法,加油

(你好似msn add左我啵朋友

多謝你既意見正野!!有用^^
係呀,我msn add左你,諗住有d真係唔識,真係唔明問你囉

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-13 08:51 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!
可能呢部HGUC會搶先出閘
因為d FG難上色= ="""



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-13 09:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2007-2-13 08:58 PM 發表
鑄造部份仲粗過上次

我會重做過= =""
點洗走d畢地呀@@?

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-13 09:08 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!
我真係勁中意呢部渣古腳部既飛彈,可惜唔係成日搵到呢部渣古= =""""

聽日買埋刻刀整戰損,同埋買油洗塗^^"

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-13 09:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2007-2-13 09:08 PM 發表


唔洗洗走既∼

用一千號輕輕地打磨吧....

如果你用番你依家既鑄造感來上色呢,給人們的感覺是太粗了....

唔係呀,....係洗走支筆果度果 D

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-13 09:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2007-2-13 09:10 PM 發表


good

整戰損前最好搵d廢件做測試先

我想搵d得返個身,無左個頭果 D黎試~

係啵,加左水貼先洗塗,會唔會洗爛張水貼嫁?!

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-13 09:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2007-2-13 09:21 PM 發表


ic....用開油水解決



你可以買d很便宜的硬直模型作測試

wash前我會噴層消光先一黎可以保住d水貼唔會爛,二黎可以增強質感

唔該晒^^~
其實點可以用幾個引用對話嫁?!

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-13 09:45 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2007-2-13 09:28 PM 發表


copy一個引用再貼落第2個引用度

哦~原來係咁,唔該晒^^

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-13 09:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2007-2-13 09:35 PM 發表

整緊整緊~又唔上我個BLOG睇野!!

我有上,不嬲都有,係你唔上我blog留言-,-

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-14 07:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!
再更新~戰捐初體驗!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-14 07:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!
由於冇女仔約我.....去行行下街既收穫!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-14 07:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Sck_2006 於 2007-2-14 07:14 PM 發表

總共買左幾錢啊

SOG->10蚊
1/400 collection ->5蚊
兩支田宮油 ->18蚊
三支筆 ->12蚊@T-hobby

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-15 01:10 AM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2007-2-15 01:07 AM 發表
戰傷好似很粗

如果for mg度還可以,但for1比144既話,感覺就好似比人打到重傷行唔到咁

係囉,整完我都覺重手過頭
所以唔再整戰損
聽日可以噴油上色玩舊化.........呢部渣古應該係同果4部FG渣古做齊齊砌作品

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-15 01:15 AM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2007-2-15 01:12 AM 發表


我禽日叫左你用d廢件試左先ma唉

咁快上色唔用不地鋪平佢再整過

我用左舊件嫁......不過到左呢部既時候重手左-.-^
唔舖平,整埋落去
呢部hg渣古我冇到加防磁紋
d防磁紋加晒係FG度-.-

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 03:06 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver