回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 船艦齊齊砌 截止日期: 2015年11月29日
  本主題由 raymondshe 於 2015-10-8 11:11 PM 打開 
basch
軍曹
Rank: 2


UID 27585
精華 0
積分 4
帖子 392
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-25
狀態 離線
發表於 2015-9-3 02:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2015-8-31 11:09 AM 發表
如果11月頭,
有邊個ok
+++++++++++++

11月我應該沒咩問題

QUOTE:
原帖由 fdtristan 於 2015-8-31 01:36 PM 發表
各位前辈,非常抱歉,家父出左D意外(车祸),成个8月都系住院,因为要照顾老人家は办法挤时间出黎做模型。9月工作进入忙季,已  ...

沒事,歡迎有空再來

QUOTE:
原帖由 A21444352 於 2015-8-31 11:55 PM 發表
一次四艦果然趕唔切

加上氣泵係呢個時候壞

暫時得赤城係起左貨,不過未有心機影靚相出post



QUOTE:
原帖由 ~薰~ 於 2015-9-1 12:26 AM 發表
放心. .. . . 會走數的不只你一個XD
我都起唔哂咁多隻. . . . .

就目前的情況, 很多人都會走數  (我自己的都不知道能不能趕上 )

點都好,有拖冇欠   ,有更多人做船就是這活動的目的了

QUOTE:
原帖由 terence 於 2015-9-1 11:46 PM 發表
Join it.

1/700 Hornet

OK, 仲有三個星期多,C兄真拚

[ 本帖最後由 basch 於 2015-9-3 02:14 PM 編輯 ]

頂部
basch
軍曹
Rank: 2


UID 27585
精華 0
積分 4
帖子 392
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-25
狀態 離線
發表於 2015-9-3 02:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~薰~ 於 2015-9-2 01:47 PM 發表
大鳳起貨了
http://www.hkml.net/Discuz/redir ... o=lastpost#lastpost

超班馬

頂部
basch
軍曹
Rank: 2


UID 27585
精華 0
積分 4
帖子 392
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-25
狀態 離線
發表於 2015-9-19 12:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 salimlun 於 2015-9-11 01:53 PM 發表
1/200  PLA Navy Type 051C DDG-116 Shijiahuang - Completed

OK,出POST再叫我

QUOTE:
原帖由 真.天龍使 於 2015-9-14 03:27 AM 發表
原來自己一直都未正式報名
依家報啦
1/700 hms ark royal

補左票....   等成品POST

QUOTE:
原帖由 ~薰~ 於 2015-9-18 11:38 AM 發表
交功課:  1/700 島風
http://www.hkml.net/Discuz/redir ... o=lastpost#lastpost

餘下個D今年都應該起唔到貨了

仲有3個月 ,按薰兄的速度至少都做到一半

頂部
basch
軍曹
Rank: 2


UID 27585
精華 0
積分 4
帖子 392
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-25
狀態 離線
發表於 2015-9-28 11:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 A21444352 於 2015-9-25 07:40 PM 發表
我正式宣佈走數
係我當初太天真太傻以為有時間砌野
其實主要原因係氣泵壞左冇錢買新....

好吧.到左29號....其實我都要走數

戰列艦收尾太多野搞  ,10月內一定趕返出來

頂部
basch
軍曹
Rank: 2


UID 27585
精華 0
積分 4
帖子 392
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-25
狀態 離線
發表於 2015-9-28 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 
關於聚會的事 ,

暫定在11月7日~11月8日, 地點在觀塘樓上cafe

日期和時間,地點可以再改,歡迎討論或者提議

但是要先確定人數,(10月中左右要確定人數,方便訂位或者再找場地)

===================================
1.basch

[ 本帖最後由 basch 於 2015-9-28 11:57 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 01:59 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver