回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 模聊用3d software 砌左個高達頭 (8/7 更新)
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-6-9 04:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Black 於 2009-6-8 04:44 PM 發表
maya難唔難學KA??
我都報左個課程學MAYA同Zbrush,七月先上堂~~

都難ga, 開頭我係學得好辛苦, 樣樣都半桶水, 用左幾年, 而家先識去了解build 高達, 其他燈光,貼圖一概都係...皮毛(但係最搵食..motion 會好d.
zbrush 我未用過,but 效果好正 i know.!!





頂部
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-6-10 04:12 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 starz 於 2009-6-10 11:21 AM 發表
bulid Model 用 Rhino3D 易好多

really? 整高達都好易?





頂部
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-6-10 04:20 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ketamine 於 2009-6-10 11:42 AM 發表

咁你係咪讀呢個''Advanced Diploma in Creative Communication Design'' ?

我個crouse 名係' diploma of professional film animation and special visual effects", 應該大同小異..





頂部
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-6-10 04:21 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ketamine 於 2009-6-10 11:46 AM 發表
原來樓主係整SD
快DKO佢跟住打燈render

我打得唔靚,呢樣要找fd 幫手..呵





頂部
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-6-10 04:44 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!
隻手都build 完,之後就要check polygon surface and normal line, 呢度需要耐性執 for 貼圖 and rander.
而十字post 就要為未來既motion 作準備了.

[ 本帖最後由 豪三子 於 2009-6-10 05:15 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-6-12 04:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2009-6-12 05:02 PM 發表
強帖留名

細界真細小.. 多多指教





頂部
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-6-12 05:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!




呢期砌得慢, 執又執慢左, 個盾第一次整, 摸左日幾才曉畫...





頂部
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-6-12 05:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2009-6-12 05:43 PM 發表
e個係好好自我增值的course..... 加埋animation....good!!!

thx support!!  build model 跟animation 真的兩回事, 需要諗清諗楚才可做下一個步驟..而家已經開始步步為營營!





頂部
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-6-16 11:44 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!
今次到了手槍, 建模較為複雜, 都要先出了個大概形, 之後再細執, 從中參考屋企d模型玩具渣住思考...







 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-6-25 11:50 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!







沉左一排, 終於 render 完成了, 今次有幾張gallery, 下次會係試下整 背景(弱行之一)..
不日完成~~

想睇多d 圖可以留意小網的blog!!

[ 本帖最後由 豪三子 於 2009-6-25 12:22 PM 編輯 ]





頂部
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-6-25 12:38 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-6-25 12:27 PM 發表

嘩~  好似ps game~好正~樓主功力深厚~勁

謝模型怪兄!都係多得朋友幫手合作~ 希望日後還有更多驚喜分享





頂部
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-7-8 03:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!


今次開始build 骨了, 執左好幾日..





頂部
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-7-8 03:05 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!


所給予的骨格長度比例都不同, 但大至都會與模型joint的位置相同





頂部
豪三子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1932
精華 1
積分 36
帖子 1399
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-11
來自 模聊一族
狀態 離線
發表於 2009-7-8 03:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!

第三張剪影..





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 04:02 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver