回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 自製骨架的舊版 1/144 Nu Gundam (Ver. Kaku)
  本主題由 KC 於 2008-8-12 01:39 PM 加入精華 
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-18 02:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談
腳底空洞洞的地方加入了散熱片細部後充實了很多,再試外甲位置定位

[attach]270177[/attach]

[attach]270176[/attach]

[attach]270175[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-18 04:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 free18 於 2009-3-18 03:29 PM 發表
加埋外甲都幾正下咁啵

外甲還要下一點功夫呢,謝謝支持先





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-18 05:45 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2009-3-18 04:56 PM 發表
你次次比例都計到咁準...一plug即入既= ="

有無咩秘訣?

都係度住黎做咁





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-18 05:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2009-3-18 05:49 PM 發表

有冇意見俾下咁呢師兄





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-19 11:20 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2009-3-18 07:38 PM 發表


真係可以打入日本本土o既模型比賽都得啦,到時可以講句:香港人並不是東亞病夫!

謝謝支持呢,係就好了





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-19 12:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 allenjm 於 2009-3-19 12:34 PM 發表
超正的改造,决定值得支持和学习。另一只脚是打算复件吗?

不是複件,都是用膠片做起了





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-22 11:18 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 fizen 於 2009-3-19 02:56 PM 發表
想問問如果之後同骨架上色會唔會有問題?
會唔會有d地方遮住好難上色呢?
唔會ge話有咩野要係改裝到注意?
thxthx

要做好分件後上色才可以順利!

QUOTE:
原帖由 Arudo.C 於 2009-3-20 12:41 AM 發表

帅兄既技术小弟真系五体投地..两个字"佩服"~~
果种对模型既精细追求.....强!!!
我已经SAFE晒师兄制作过程D相黎学野.... ...

過獎了,只是個人喜好,反正又不是用來開飯搵錢,圖片如果有用得著,隨便!

QUOTE:
原帖由 Arudo.C 於 2009-3-20 01:25 AM 發表

睇晒28Page.....都吾知一直以黎自己砌好果 D都吾知算吾算系模型...

本来想砌下模型先瞓.....都系瞓觉算啦..... ...

一定算係模型,只是大家追求唔同,有人會追求件數,有人追求完美,又有人追求精細度高,模型就是這樣,不要和他人作比較呢,不過要說到比賽,製作者就要看看評審員口味了

QUOTE:
原帖由 wanheha 於 2009-3-20 11:42 PM 發表
點解唔整條腰既

不想花時間了





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-22 11:19 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談
模型製作上有了一個新意念,唔知大家有冇留意到原來電話線接頭都可以用來做模型既細部加工喎,呵呵...,抄完日本神人製作散氣片之後,就開始諗,學左人地長處就要加入自己創意,希望做出個人風格出來,唔知用電話線接頭算唔算個人風格,唔算都唔緊要,最緊要係o岩用,來一個快、靚、正,之不過就要費一點力水,因為要就位所以要磨走兩邊才可以放入前手臂內

[attach]270824[/attach]

[attach]270825[/attach]

[attach]270826[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-22 12:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 light 於 2009-3-22 11:58 AM 發表
個散氣口好正啵

謝謝呀

QUOTE:
原帖由 johnduke299 於 2009-3-22 12:02 PM 發表
咦? 上灰啦喎, 好少哩度覆你添

你都好少post上黎呢度

QUOTE:
原帖由 Astria 於 2009-3-22 12:18 PM 發表
實戰太強了.....睇到目定口呆..

睇完就好開工啦喂

QUOTE:
原帖由 Arudo.C 於 2009-3-22 01:00 PM 發表

多谢晒~~又学到野~~~
努力!!

可以買番一兩粒黎玩下

[ 本帖最後由 Kaku 於 2009-3-22 01:17 PM 編輯 ]





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-22 01:12 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 free18 於 2009-3-22 01:30 PM 發表
又爆發小宇宙..唔錯唔錯 到我抄你呢

O岩用就好了





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-22 01:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2009-3-22 02:09 PM 發表



good good! 我都用牙膏蓋做肩炮下面齒輪啦!

就o黎完工o黎你!

互相學習,大家加油加油

噴少少灰執一執先,接下來仲有排執





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-22 02:27 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2009-3-22 02:32 PM 發表



抄底先

真係快、靚、正架





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-23 10:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 allenjm 於 2009-3-22 10:52 PM 發表
用电话水晶头。做改造。甘都比你霖到。强~
其实可以考虑再用其他零件。比如电话线,流道,废弃既钟表等等做改件零件

近日抄學日本神人製作散熱片,冇理由只是抄人而冇個人風格的,諗下諗下找到這件又平又正效果都算唔錯的補品,至於電話線已經用緊了,其如未發現的希望可以找到和大家分享

QUOTE:
原帖由 Qattro 於 2009-3-23 01:30 AM 發表
在呢個補品充斥的年代,小弟十分欣賞師兄可以從生活上的物件注入模型上,請繼續多多賜教!

其實都想同大家講一講,模型製作其實有好多方法去表達,最好唔好俾人帶著走,好像製作這台Nu咁,我都加入了不少日常身邊用品入去,補品的確十分美觀,但如果是自製的話那帶來的成功感是沒有東西可以取代

QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-3-23 04:14 AM 發表
又入黎朝拜下先

謝謝千忍亨支持!!!





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-24 10:01 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 追擊手 於 2009-3-24 01:50 AM 發表


我想問下個神人有冇網址?!.....想睇下佢整散熱片係點...

真係好神
http://nblood.blog67.fc2.com/page-5.html





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-31 01:28 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談
進度少都要出出先加左腳掌一此detail位大致都七七八八唔洗再搞腳掌了

[attach]272846[/attach]

[attach]272845[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-4-1 05:29 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-3-31 09:13 PM 發表

改到咁勁,
你仲係人黎嘅?

等我得閒又抄下你d改造高招先!

大家研究下





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:06 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 kawaiyip 於 2009-4-1 11:08 PM 發表
有冇諗過係腳板下面加, "找"

家陣腳掌前後都有爪喎仲加.....?





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-4-2 01:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2009-4-2 11:47 AM 發表
佩服得五體投地
你有無用來報名參加模型比賽
讓大家有機會睇實物

趕得到都會參加今年電撃





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-4-2 01:34 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 本田 於 2009-4-2 12:00 PM 發表
樓主,有冇計過你有幾多嘢係自制,隻模型就根本唔係B記出既!係你出既!

其實可以講除了外甲其餘關節,內構都係自製





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-4-3 09:42 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談


QUOTE:
原帖由 糊JIL 於 2009-4-2 05:57 PM 發表
請問樓主用幾多mm既膠板嫁??

多數用 0.3 , 0.5 , 1 , 1.5, 2 mm的膠片

1.5 同 2 mm的用作主骨架,其餘用作細部加工





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 02:05 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver