回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 痛車 Mazda RX-8
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-9-8 01:45 AM  資料  短消息  加為好友 
痛車 Mazda RX-8

痛完再痛, 痛上癮, 不過都係砌得嘛嘛













頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-9-8 10:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2009-9-8 02:22 AM 發表
依D模型好貴AR~我玩唔起
BUT支持

Thankyou 呀 ngcheukwai

QUOTE:
原帖由 田心不正 於 2009-9-8 03:09 AM 發表
我也有一盒XD
看到樓主這台貼得這麼好
也很想開盒...(死
[但是覺得富記很惡砌阿?]

Thankyou 呀田心不正, 呢架都算唔差, d 夾位都算 OK

QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2009-9-8 09:37 AM 發表
嘩~師兄呢架痛車砌得好好喎~~
我都想入呢架砌下~唔知呢架富士美難唔難搞?
同埋想問下師兄你車窗上面果part水貼有無上光油?

Thankyou 呀密斯威爾, 富記o黎講, 呢架都唔算難搞囉
o個個位我冇噴光油o架

QUOTE:
原帖由 multi_crab 於 2009-9-8 09:49 AM 發表
有無諗過換條大d既車軚?

Thankyou 呀 multi_crab , 唔換囉, 有得佢囉

QUOTE:
原帖由 big69 於 2009-9-8 10:29 AM 發表

我剛剛開始砌我部

Thankyou 呀 big69 , 你砌緊邊部呀, 快 d 砌好畀o黎欣賞下啦

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-9-8 10:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DAN1911 於 2009-9-8 02:30 PM 發表
你又痛啊.我部福克斯又痛紧啊
不过肯定无你呢部好看.厉害!

Dan 兄, 原來你都痛到停唔到手呀
點會呀, 你架 S 2000 咁正

QUOTE:
原帖由 JackeL PKW 於 2009-9-8 04:36 PM 發表
GOOD! LI排真係好鬼死多LI  D車呀,,我都要買架喇睇黎

呢 d 車真係好鬼正嘛, 一砌就上癮, 快 d 整架砌下啦

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-9-8 11:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 雜果涼粉 於 2009-9-8 11:33 PM 發表
呢架就真係性感嘅車車喇, 流梗口水添

涼粉兄, 點講都唔夠你o既紅唇法拉正喎

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-9-9 10:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 雜果涼粉 於 2009-9-9 12:07 AM 發表

我啲車車一切都只係光影幻象, 全部都係虛幻,唔真實

我知, 係你講o既o野虛幻唔真實呀嘛

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-9-10 11:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-9-10 01:17 PM 發表
好正 好可觀既痛車啊,欣賞多次先 !

william 兄, 做咩嘔一次重唔夠, 要嘔多次呀

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-9-11 12:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DAN1911 於 2009-9-11 12:14 AM 發表
我部福尅斯都未决定用咩色啊。停工了。

係咪 Focus 呀, 呢款車都係覺得白色靚 d

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-9-11 11:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-9-11 12:25 PM 發表



係咪自己唔中意先,係就送左比我 ~ ....

咁我留返個車頂得唔得呀

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-9-11 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Alexmok 於 2009-9-11 08:53 PM 發表
Mirror兄:架車砌得好正wor!
特別係個車頂!

係呀, 就係因為有呢個水貼先買呢架咋

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-9-12 12:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cocoplus 於 2009-9-12 08:18 AM 發表
好令!!!!!!!!!!!!!!!

Thankyou 呀 cocoplus

QUOTE:
原帖由 Devil 於 2009-9-12 09:01 AM 發表
唔理佢係咪痛車
淨睇砌車車的手工都已經好正
再加埋咁鬼大張都貼得咁靚
要頂多野至得

Thankyou 呀 Devil , 其實唔掂o架, 水貼整爛o左, 好彩救得返咋

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-10-9 07:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 晶亮 於 2009-10-8 06:16 PM 發表
環姐痛車moe......
唔知Mazda Speed果架貼e d會唔會好d呢

其實我諗貼落其他車都冇問題o既, 我重有水貼剩, 都打算貼落其他車度

QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2009-10-8 11:07 PM 發表
再多砌幾架,Mirro哥就真係變宅男.

賓佬變宅男都唔錯喎

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-10-14 02:21 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gundam@jkl 於 2009-10-10 08:25 AM 發表
好靚及好好手工的痛車!

Thankyou 呀 JKL 兄

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-10-15 05:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Shady 於 2009-10-15 05:52 PM 發表
睇佐Mirror兄砌得甘靚,都想著開盒

Thankyou 呀 Shady 兄, 咁就快 d 砌返架啦, 包你痛得好過癮o架

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:02 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver