回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [武者 / 騎士] 武者烈傳~鈇機武者~齋胡亂入!!!新增細部/改造照片
大問題王
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24287
精華 5
積分 54
帖子 802
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-18
狀態 離線
發表於 2009-5-10 04:01 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
武者烈傳~鈇機武者~齋胡亂入!!!新增細部/改造照片

武者烈傳~想信有整過既朋友都知道
真係改,mask,打磨,上色都係一個接一個既地獄
斷斷續續整左個幾月~終於完成左佢~可以話~用感動黎形容!!!
齋胡~無論重量感~造型~可玩性都係超水準之作
烈傳之所以受歡樂真係有其過人之處呢

今次我主要係改左肩關節同埋唔少細部
務求令佢更加細膩~唔知大家又睇唔睇得出我改左d乜呢?
肩甲改動左好多~


腳板加左推進器寶品

武器有四種


最鍾意武器四合一~~好大把~~今次武器都用左好多顏色去令佢更加豐富

近鏡~齋造我真係諗過放棄唔油佢~不過抱住要做就做到最好既心態
一於整埋佢~原來整好左係咁得意既


結晶鳳凰!!!!

好有"架駛"既感覺~齋造係齋胡塊面~真係好得意~

飛裝爆擊機 & 地走龍炮機

陸--武者猛牛
吽~~~~~

把刀柄係插落牛patpat做尾.................


猛牛背後


近鏡~齋造我真係諗過放棄唔油佢~不過抱住要做就做到最好既心態
一於整埋佢~原來整好左係咁得意既

結晶鳳凰!!!!

飛裝爆擊機 & 地走龍炮機

陸--武者猛牛

把刀柄係插落牛patpat做尾.................

騎牛

碎虎摩亞屈登場!!!
夠奸~夠惡~夠邪~初時覺得個面具煩~諗住唔噴
點知都係忍唔到手呢~哈哈


好有麥右登既感覺~
今次滲線都用左三個鐘~造型紋路比較多呢~


頭微微向下~好型既POSE!!!!!死神降誕!!!!

重型機體前傾飛行最型!!!!!


武器要亂玩先得~猛牛太極盾!

空--武者要塞!!!
重高達變唔返飛行型態就唔叫重高達啦!

一飛沖天去~一飛沖天去!

海--武者巡洋艦!!!
提起呢隻艦其實有個小插曲
話說影相又兩個幾個鐘收好曬D相機諗住打BLOG
點知先發覺唔記得左變武者巡洋艦!!!即時又開返個壇~
又影返相補數....

我覺得好似天玉凱飛龍型態呢~

今次好特別用左D40去影~不過由於我係影相白痴
所以張張相都影左好多次先得
不過好處係可以放到好大~解像度好夠
我自己忍唔住印左一張 A3 SIZE過左膠當海報
希望大家鐘意呢隻齋胡
請留言支持下~~多謝!


第一次為左同一隻模型開三個POST
不過因為齋胡多變~而且體型大~拍全相會看不清細部
且讓我獻獻醜~拍一些破綻多多的近鏡給大家看看

頭部正面~角都銳化了~
心口獅頭裝飾都加強了造形
心口原來的空洞也加了補品填補以增加資訊量

背面也是花了點心思去做分色


裙甲原來是全紫色的~不過太單調了~所有加了點灰色
當然腳~手~都全做了無縫處理
肩是自已改造~有興趣可以到我BLOG :齋胡亂入~進度一  看看

肩甲~花心機是最好了
首先所有突出來的"炮口"全剪掉
可鑽孔的都給它鑽了~中間部份~~考慮到是重型機體
就加了"鐡扣"~感覺就更厚重了
肩甲分色真是地獄:
底灰-->紫-->遮蓋紫-->金-->紅-->遮蓋紅,紫-->金-->遮蓋紅,紫,金-->灰-->滲線
其實不單肩甲...全身基本上都是這樣做的.......

手就隨隨便便填補鑽洞就成了~還學人刻了幾條線~
背裙甲都一樣~作了分色
大腿填補了~在最底下加了一條坑~奇怪的細部呢...哈哈....
腳跟位~原本只是一個圓形的東東...超奇怪的
所以就增加了一個渦輪~感覺就精密一點

到邪惡板的頭部~~
本身是打算放棄的~不過反正都要做~就做吧!
紫色~黑色~紅色~眼睛是銀底加透明粉紅

牛的眼也一樣
銀底加透明粉紅
長在面頰的牛角....證明了它是機械人(笑)

肩甲內就是簡單滲線已經行好看
武器之一~機關槍是黑鐡色加金色

火炮是黑鐡色+灰+金

大刀是銀刃加了微量鐡黑做陰影
大棒就是銀色加上透明黑~這一次武器上色
其實是我個人一次對金屬質感的小實驗呢
`
金色加上銀加上透明綠就成

大致如此~請大家留言支持一下~有問題歡迎提出哦

更多圖請到小弟 BLOG 睇下~多謝

[ 本帖最後由 大問題王 於 2009-5-10 04:38 PM 編輯 ]





請到我 BLOG 參觀比D意見
http://hk.myblog.yahoo.com/happysiuhaha
頂部
大問題王
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24287
精華 5
積分 54
帖子 802
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-18
狀態 離線
發表於 2009-5-11 10:45 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wyman 於 2009-5-10 08:26 AM 發表
一流啊!!!!上色和攝影都無可挑剔!

謝謝~新拍攝手法可以睇真原色之餘介清好多
自己都好開心呢

QUOTE:
水櫻

發表於 2009-5-10 09:19 AM
七個入面 我最愛都係齋胡啦
重量型 霸氣感 威力 可玩情度簡直就係一流
復刻個時 我入左3隻

重量型 霸氣感 威力 可玩程度~~我都係因為咁先整佢
不過本來想放棄邪惡形態~因為懶MASK個面具~不過最後都係做左~好彩有整埋~真係型爆呀

QUOTE:
【星雲】

發表於 2009-5-10 09:57 AM
型到冇朋友@_@
等左你咁耐 終於完成左喇
真係有血有汗阿.........

話時話我尋日入果隻齋胡都未砌=.=...

我自己都等左好耐呢~
多謝你地黎留言支持~整完真係好有滿足感呀~

QUOTE:
Solaraboy

發表於 2009-5-11 10:46 AM
X2..
I want one too..
Or send me the original file for wallpaper on the comp la.. =X

好呀好呀~哈哈~你提提我 SENT比你~
我成日都唔記得呢~

QUOTE:
yiuming

發表於 2009-5-11 10:44 AM
好正的齋胡  
用多好豐富^^
令佢好有層次感^^
DETAIL加得好好

多謝~武者烈傳設計得已經十分好
不過有D位都係要再加返少少先再完美一點
我都係乜都試下~大家喜歡就好

QUOTE:
本田

發表於 2009-5-11 10:28 AM
老兄進步了不少!

謝謝~亦謝謝你次次都留言支持

QUOTE:
toygarry

發表於 2009-5-11 10:12 AM
一流

THANKS!!!

QUOTE:
EXV

發表於 2009-5-11 10:11 AM
哈哈~~問題兄~~呢隻真係好誇張呢~~
真係好正~~好靚~~
MASKING咁多重~重重都係練獄呢~~
咦~~你個POSTER有市場咁喎~~  
私人送張俾我啦~~

冇錯~係好多層地獄
有D位其實手油都得~不過都係 MASK會再好D
POSTER只係自己玩下~~如果你要我實比你架~哈哈~

QUOTE:
hahahaaa

發表於 2009-5-10 05:08 PM

看過樓主的齋胡之後, 我自己就不敢做了   
SD要做得好真是比MG難好幾倍
是要有超人意志, 超人技術至可以做到咁正
一直有看樓主的成品, 覺得都是有心思, 有誠意, 有技術之作 Very GOOD!!
我又要poster!   

多謝~MG其實我只係素組過~唔知難唔難
不過BB戰士~睇住佢由白色底灰慢慢上色既感覺真係好滿足
今次係玩返模型以黎做得最長時間既一隻
出黎效果好我都好開心呢

QUOTE:
Levi's

發表於 2009-5-10 03:35 PM
好正................

謝謝你

QUOTE:
kentakchiu

發表於 2009-5-10 01:14 PM
真係幾正!!好鬼有型....你MASKING 真係CRAZY...太毒啦!!

真係 MASK都人都痴~哈哈~師兄都入左噴槍~
快D整多D好野大家睇喇喂

QUOTE:
↖↙mark↘↗

發表於 2009-5-10 11:09 AM
我都有兩隻
不過唔敢搞..
師兄整得超靚....

我都考慮左好耐先開工~仲諗住一個星期多D可以整好~
點知整左好耐....而家要開黃忠了~要加油

QUOTE:
ck323

發表於 2009-5-10 10:13 AM

THANKS

QUOTE:
SUBARISM

發表於 2009-5-10 10:01 AM
好波,上色同攝影都一流

大家都鐘意我已經好開心
多謝





請到我 BLOG 參觀比D意見
http://hk.myblog.yahoo.com/happysiuhaha
頂部
大問題王
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24287
精華 5
積分 54
帖子 802
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-18
狀態 離線
發表於 2009-5-11 08:57 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JOR 於 2009-5-11 01:33 PM 發表
無得頂喎~

well done~~~!!!

多謝你~

QUOTE:
williamgundam

真係好正好細緻既 SD 作品,分色分得好精細,夠豐富,正 !! ~   

多謝~
努力後得到大家支持很感激
說到細緻~大大你的mg也非常細膩~我仍很記得你nu gundam的腳底呢

QUOTE:
cc_pong

我盒齋胡都未開....d太多色要上 怕冇心機

慢慢來~大家都可以做得好的





請到我 BLOG 參觀比D意見
http://hk.myblog.yahoo.com/happysiuhaha
頂部
大問題王
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24287
精華 5
積分 54
帖子 802
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-18
狀態 離線
發表於 2009-5-12 10:44 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-5-12 12:15 AM 發表
我又要poster
真係好正^^
睇多次都係噤正^^
問題兄!
你下一進要挑戰眼的處理

眼我諗我未必會改~因為我都係 LIKE貼紙眼
單眼機就會改呢~
不過~黎緊又有徐晃眼~新野諗緊點改呢

QUOTE:
維多克

佩服佩服
真係好有好有心機~
咁先係對模型ge熱誠~

你平均用幾多時間整ar??

多謝~平均好難講~睇下有幾大隻同埋邊種類
三國~最快 3日可以起一隻~當然做唔到太多細位~
如果要補偷膠~銳化~應該4-5日左右 (一約2-3小時計)
其實我都冇點計時~通常係一路睇電話一路整下磨下
玩模型係玩得開開心心就得~哈哈~想整就整





請到我 BLOG 參觀比D意見
http://hk.myblog.yahoo.com/happysiuhaha
頂部
大問題王
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24287
精華 5
積分 54
帖子 802
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-18
狀態 離線
發表於 2009-5-12 05:40 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-5-12 11:35 AM 發表



我係指可以換眼
可以整D暴走MODE的眼出嚟

難D~因為眼要自己整返馬超塊透明件真係好難
不如買馬超黎改好過~哈哈

QUOTE:
多謝,但係我好似冇砌過 Nu 喎 ~

唉~錯左~我係想講京寶梵~藍色有溝螢光紅0個隻
我對MG的認識只是白痴級呢~哈哈...





請到我 BLOG 參觀比D意見
http://hk.myblog.yahoo.com/happysiuhaha
頂部
大問題王
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24287
精華 5
積分 54
帖子 802
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-18
狀態 離線
發表於 2009-5-13 08:40 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankiet 於 2009-5-13 02:10 AM 發表
見到你話會整黃忠搞到我勁期待...因為我睇官網已經覺得黃忠超令...
好希望快d見到你整好既一日=]

多謝~不過講到三國~我係隻隻都整既~哈哈

QUOTE:
LifeAfterDeath
wow... how can I missed this post... this is really really nice...  

多謝大大~你都要加油完成你電擊大作呢





請到我 BLOG 參觀比D意見
http://hk.myblog.yahoo.com/happysiuhaha
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 05:57 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver