回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 1/4 虎王坦克 之 郊遊!! 2012-09-09 第6頁
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-6-17 02:50 PM  資料  短消息  加為好友 
1/4 虎王坦克 之 郊遊!! 2012-09-09 第6頁

1/4比例虎王, 再戰江湖!!!!!!!!

出廠時....




























































[ 本帖最後由 hatakashi1900 於 2012-9-10 09:28 AM 編輯 ]

頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-6-17 03:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 PS 於 2010-6-17 03:39 PM 發表
C hing 勁呀!呢隻野睇怕你整都要幾年,再黎罐噴都要幾日啦,我諗...點可以咁好心機?
D相影得好正,尤其係屁股對住鏡頭坐係草堆果幾張就一流,效果好真,若然能夠係背景加D峰煙就天下 ...

多謝支持
其實整就唔使好耐, 加埋上色一個月搞掂

黑白相之後我係有"改進", 用咗唔同嘅效果, 慢慢會放晒上黎

頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-6-17 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 

























































頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-6-18 06:56 AM  資料  短消息  加為好友 
坦克高清相!!!!

Click the thumbnail for an enlarged photo:


頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-6-18 06:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 philipks 於 2010-6-18 03:22 PM 發表
I really enjoy your pictures bro, Any video?

Thanks for your support!!

Videos:

被敵軍埋伏:
http://www.youtube.com/watch?v=_FhJXVF7soY

涉水(淺水):
http://www.youtube.com/watch?v=_otUpsyESEI

涉水(深水):
http://www.youtube.com/watch?v=Vs8AZFzDWno
http://www.youtube.com/watch?v=mqgabG0o1cw

穿過叢林:
http://www.youtube.com/watch?v=YeydO_sByxc

開砲!!!:
http://www.youtube.com/watch?v=BiSr4kTA6hg

頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-6-19 11:50 AM  資料  短消息  加為好友 
剛剛收到虎王的後備路輪和帶動齒輪!! 嘿嘿
加多幾片履帶, 用來裝上虎王的砲塔, 增加其防禦力!!
立刻和1/16虎王合照!

















頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-6-21 08:05 PM  資料  短消息  加為好友 
新的履帶考慮如圖中一樣上色, 之後再掛上砲塔邊


頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-6-22 07:44 AM  資料  短消息  加為好友 
虎王進化!


頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-6-24 07:11 AM  資料  短消息  加為好友 
第一部上色
最左邊是剛上了 red oxide, 下一步就會上黑色, 如最右
中間的是分別塗上了 red brown 和 mahogany



頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-6-26 08:59 AM  資料  短消息  加為好友 
上色完成, 裝上砲塔後會加少少舊化和鏽
先來張和1/8 坦克合照!







頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-6-27 06:42 AM  資料  短消息  加為好友 
突然個車長多咗個 Knight Cross 嘿嘿


頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-7-2 06:22 PM  資料  短消息  加為好友 
今天試在砲塔另外一邊裝上額外履帶, 今次不打算裝太多片, 幾片就夠了






頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-7-2 06:36 PM  資料  短消息  加為好友 
今次唔係偽裝, 係額外保護, 因為要如圖中的虎王相似


頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-7-2 06:42 PM  資料  短消息  加為好友 
嘻嘻梗係過大啦, 不過玩嘢所以扣上去嘅

頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-7-3 07:20 PM  資料  短消息  加為好友 
細心望...原來一片曾用過嘅履帶, 擺咗係砲塔1年後...變到咁樣, 好似有生物住過黎裡面一樣


頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-7-5 09:59 PM  資料  短消息  加為好友 
終於都有空試試其他配件的"整合"性!!


頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-7-6 06:43 AM  資料  短消息  加為好友 

頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-7-7 07:58 PM  資料  短消息  加為好友 
下一步將會在砲塔內裝上 "internal travel lock", 如圖中示


頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-7-11 06:38 AM  資料  短消息  加為好友 
先來看看2009年12月的第一次南生圍作戰!! 呀....這次活動中又有草草被殺 哈哈哈哈




























頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2010-7-16 06:37 AM  資料  短消息  加為好友 
突然心血來潮, 幫倉蓋內面塗上Ivory顏色 哈哈




頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:51 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver