回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 1/35...EX-S gundam..(the chest.....)
03francis
上尉
Rank: 3Rank: 3
法蘭西斯


UID 39023
精華 0
積分 15
帖子 1074
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-30
狀態 離線
發表於 2010-7-1 10:34 PM  資料  短消息  加為好友  添加 03francis 為MSN好友 通過MSN和 03francis 交談
wa...1/35
期待

頂部
空想之達人
二等兵
Rank: 1


UID 13282
精華 0
積分 1
帖子 78
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
狀態 離線
發表於 2010-7-3 11:08 AM  資料  短消息  加為好友 
US$650真係好抵,不過要砌好佢上埋色真係好花功夫。Ver 2.0果隻睇黎易砌好多,亦更精細,當然價錢就......
http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... page%3D1&page=1


http://www.hkml.net/Discuz/attac ... 37&noupdate=yes

頂部
winglass
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13669
精華 0
積分 0
帖子 981
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-31
狀態 離線
發表於 2010-7-3 07:31 PM  資料  短消息  加為好友 
放得到佢, 你屋企都唔細得去邊啦....

頂部
高立的未來世界
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 40236
精華 0
積分 9
帖子 857
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-24
狀態 離線
發表於 2010-7-3 07:53 PM  資料  短消息  加為好友 
見到右上角張櫈後........我"嘩"左出黎





永遠都係新手(-_-")
頂部
ethan0080
上等兵
Rank: 2


UID 16760
精華 0
積分 4
帖子 257
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-24
來自 Calgary, AB
狀態 離線
發表於 2010-7-7 05:40 AM  資料  短消息  加為好友 
updated....



That all for now.. i have to finish my 1/60 zeta evlove...

頂部
cmtitanic
二等兵
Rank: 1



UID 10161
精華 0
積分 2
帖子 81
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-20
來自 Taipei
狀態 離線
發表於 2010-7-9 06:17 AM  資料  短消息  加為好友 
looking forward to your update~~~

頂部
ethan0080
上等兵
Rank: 2


UID 16760
精華 0
積分 4
帖子 257
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-24
來自 Calgary, AB
狀態 離線
發表於 2010-7-9 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 
some update...




頂部
蒙面-超人
軍曹
Rank: 2


UID 29555
精華 0
積分 3
帖子 400
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-15
來自 CHINA
狀態 離線
發表於 2010-7-9 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 
镇宅神物...





看脸是好人
頂部
狐狸仔
二等兵
Rank: 1


UID 40417
精華 0
積分 4
帖子 57
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-28
狀態 離線
發表於 2010-7-9 10:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 狐狸仔 為MSN好友 通過MSN和 狐狸仔 交談
強帖留名!!!

呢個size真係得個睇字.....

頂部
Rpha
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3663
精華 0
積分 8
帖子 1441
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-21
狀態 離線
發表於 2010-7-10 12:26 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Rpha 為MSN好友 通過MSN和 Rpha 交談 ICQ 狀態
磨件應該要搵大脾夾住黎磨了...
咁大件...另個問題就係油, 用噴罐會抵D,五金買到果 D

頂部
ethan0080
上等兵
Rank: 2


UID 16760
精華 0
積分 4
帖子 257
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-24
來自 Calgary, AB
狀態 離線
發表於 2010-7-10 12:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Rpha 於 2010-7-9 09:26 AM 發表
磨件應該要搵大脾夾住黎磨了...
咁大件...另個問題就係油, 用噴罐會抵D,五金買到果 D

i using spray gun.

頂部
chunhim_lai
軍曹
Rank: 2


UID 36178
精華 0
積分 0
帖子 316
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-26
來自 刺蛋共和國
狀態 離線
發表於 2010-9-28 11:51 AM  資料  短消息  加為好友 
話就話1/35,但是計出來有成1/24size(頭頂高,計全高有1/17 size)

1884 pieces

[ 本帖最後由 chunhim_lai 於 2010-9-28 01:14 PM 編輯 ]





小刺蛋萬歲!!
三面蛋旗萬歲!!
刺蛋總路線萬歲!!
蛋躍進萬歲!!
蛋民公社萬歲!!
頂部
kinyu1979
壹等兵
Rank: 1


UID 12371
精華 0
積分 2
帖子 106
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-15
狀態 離線
發表於 2010-9-29 01:08 AM  資料  短消息  加為好友 
溝油時候係一大工程, 睇黎要諗定搵咩裝油 仲要支 大mm 噴槍加足火力氣泵先噴得快, 咁ge陣容真係何奇壯觀

大大加油!!!!!!!

[ 本帖最後由 kinyu1979 於 2010-9-29 02:33 AM 編輯 ]





膠紙地獄中
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:12 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver