回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 又再問打磨問題
chau
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 288
精華 0
積分 75
帖子 515
成品數目 75 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-24
來自 鑽石山
狀態 離線
發表於 2013-9-5 12:03 AM  資料  短消息  加為好友 
又再問打磨問題

我想問一問各師兄,上色前會否全部件,逐件逐一打磨呢
砌咗咁多先黎反問番 ,因為一直以來都無做,睇到有網站高手話要,
自己又開始覺得係咪自己錯咗好耐呢,希望大家可能幫一幫我解決心中嘅疑問......

頂部
ketamine
上校
Rank: 4
心淡, 離場中....


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 23730
精華 1
積分 82
帖子 4081
成品數目 82 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-28
來自 MADNESS STUDIO
狀態 離線
發表於 2013-9-5 01:02 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
通常都係, 有水口位而又係外露地方就一定打磨. 其餘見唔到就算, 連灰都懶上(例如: 骨架)





Alvin : Ketamine Hydrochloride :
http://www.facebook.com/madnesstudio
頂部
chau
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 288
精華 0
積分 75
帖子 515
成品數目 75 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-24
來自 鑽石山
狀態 離線
發表於 2013-9-5 02:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ketamine 於 2013-9-5 01:02 AM 發表
通常都係, 有水口位而又係外露地方就一定打磨. 其餘見唔到就算, 連灰都懶上(例如: 骨架)

咁係咪所有上色面都要打磨呢??

頂部
N.J.Cζ
上等兵
Rank: 2


UID 51661
精華 0
積分 3
帖子 239
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2013-1-26
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-9-5 02:20 AM  資料  短消息  加為好友 
小弟平時做法

1) 水口&夾口位: 先用貼上400 號砂紙的硬物( 如木條,打磨墊片等) 打磨整形 .無論曲面定係平面都係咁做。
   個人經驗話我知直接用手楂住砂紙磨水口&夾口係好難磨得平整。消除水口&夾口後,就600 號 磨到800號/1000 號, 直接用手楂住砂紙磨 or 繼續用硬物磨都得。
   磨到800 號定係 1000 號就視乎噴咩灰。平時用噴筆噴,用 GAIA 的 Surfacer Evo的話, 磨到800 就ok。郡士的Surfacer 1000 就磨到1000號。

2) 普通表面: 如果全部面磨曬梗係最正la~ 因為咁樣成件模型的銳利度就會大增,更加美觀。
                      不過極度複雜的面就磨都費時la, 例如 MG 模型骨架。 骨架我只會消除分模線,水口& 夾口, 吾會所有面都磨曬。
                     通常普通表面吾會400 開始,會600/800 開始,省時間。有時懶就直頭吾理

e 個只係個人做法,只係share 一下 其實用咩方法都好,整到一件靚作的話無論用咩古靈精怪方法,其他人都吹你吾漲
所以冇話咩岩定錯。小弟覺得,玩模型最緊要搵到自己的氣度同風格,咁先會玩得過癮 所以師兄吾洗愁la,之前見你d 成品都吾錯

[ 本帖最後由 N.J.Cζ 於 2013-9-5 02:25 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
JBear   2013-9-5 11:26 PM  讚好  +1   具參考價值
chau   2013-9-5 03:16 AM  讚好  +1   具參考價值
頂部
ketamine
上校
Rank: 4
心淡, 離場中....


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 23730
精華 1
積分 82
帖子 4081
成品數目 82 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-28
來自 MADNESS STUDIO
狀態 離線
發表於 2013-9-5 06:08 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chau 於 2013-9-5 02:01 AM 發表

咁係咪所有上色面都要打磨呢??

我就比較懶.
無論塑料 / 首辦(樹脂)水口 / 夾口 / 分模線, 一開始就用模型銼仔磨, 磨完上灰check件, 無問題就用1000輕磨, 然後上色.
如果有問題就用600砂紙再磨多次, 重複上灰check件, 無問題就1000輕磨, 上色.
骨架就完全無視, 除非關節位 / 外露部分.


本帖最近評分記錄
JBear   2013-9-5 11:26 PM  讚好  +1   具參考價值
chau   2013-9-5 11:12 AM  讚好  +1   具參考價值




Alvin : Ketamine Hydrochloride :
http://www.facebook.com/madnesstudio
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:58 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver