回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 龍珠 三師徒
小公主
少校
Rank: 3Rank: 3
Dancing Queen


大毒梟勳章   齊齊砌搞手章   熱讚榜勳章  
UID 1846
精華 11
積分 70
帖子 2972
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2012-7-4 10:25 AM  資料  短消息  加為好友 
龍珠 三師徒

三師徒仍舊作,近排無乜野出就post下(好在唔係出唔到野~ ) ,原為帶去登山觀日出時拍攝用,可惜遲遲未能成功拍攝,件為數年前的300yen 情景蛋,只作了龜仙人及地台的少量修改,嗚謝大頭的拍攝~









本帖最近評分記錄
jsk   2012-10-23 03:27 PM  讚好  +1   佳作
keyalien   2012-8-29 03:13 AM  讚好  +1   上色一流
fang   2012-8-21 03:37 PM  讚好  +1   一流作品
狄格斯   2012-8-17 09:38 PM  讚好  +1   一流作品
HKGB497   2012-7-21 09:36 PM  讚好  +1   上色一流
siulung123   2012-7-17 11:40 PM  讚好  +1   上色一流
mark2   2012-7-17 06:16 PM  讚好  +1   上色一流
hell99   2012-7-17 05:29 PM  讚好  +1   上色一流
cjy984124   2012-7-17 11:00 AM  讚好  +1   上色一流
Levi's   2012-7-17 07:38 AM  讚好  +1   上色一流
宏輝   2012-7-17 12:29 AM  讚好  +1   佳作
高立的未來世界   2012-7-16 01:08 PM  讚好  +1   一流作品
~LAZY~   2012-7-16 01:37 AM  讚好  +1   上色一流
RMHK-Michael   2012-7-15 09:56 PM  讚好  +1   上色一流
yen833   2012-7-14 06:49 PM  讚好  +1   佳作
cylee_hehe   2012-7-14 01:22 PM  讚好  +1   上色一流
lawrence622   2012-7-13 10:04 AM  讚好  +1   佳作
xdwoodyxd   2012-7-12 11:58 PM  讚好  +1   上色一流
kenhui1993   2012-7-12 07:28 PM  讚好  +1   上色一流
ja50n   2012-7-11 09:13 PM  讚好  +1   上色一流




如意不足以狂喜,失意不足以為悲,乃自由之路也。
頂部
小公主
少校
Rank: 3Rank: 3
Dancing Queen


大毒梟勳章   齊齊砌搞手章   熱讚榜勳章  
UID 1846
精華 11
積分 70
帖子 2972
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2012-7-4 11:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 master_roshi 於 2012-7-4 10:45 AM 發表
正呀
係手辦嚟嗎?

件為數年前的300yen 情景扭蛋,同part 有悟空與小雲小吉、占星婆婆、桃白白、狼牙旋風拳、魔童對悟空(造工最差),超晒班的一套扭蛋~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




如意不足以狂喜,失意不足以為悲,乃自由之路也。
頂部
小公主
少校
Rank: 3Rank: 3
Dancing Queen


大毒梟勳章   齊齊砌搞手章   熱讚榜勳章  
UID 1846
精華 11
積分 70
帖子 2972
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2012-7-4 12:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 阿樂 於 2012-7-4 12:23 PM 發表
程龍帥呆了 ,光暗位好得~反而悟空頭髮highlight好似怪怪地....

因為佢本身頭髮個造形就較平,我又想畫少少頭髮絲但又懶唔做太多層,所以放大一倍之後就咁樣衰,下次有時間再油detail D~





如意不足以狂喜,失意不足以為悲,乃自由之路也。
頂部
小公主
少校
Rank: 3Rank: 3
Dancing Queen


大毒梟勳章   齊齊砌搞手章   熱讚榜勳章  
UID 1846
精華 11
積分 70
帖子 2972
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2012-7-5 07:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eatman 於 2012-7-4 02:16 PM 發表
龜仙人既面相好正!

龜中之霸 更係要靚仔D~

QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2012-7-4 08:53 PM 發表
嘩!神人神作呀~!

呢句野都好耐無再出現鳥~

QUOTE:
原帖由 R32 於 2012-7-4 09:40 PM 發表
大佬,幾時翻油花梨塔~~~~~ !!

大佬,得閒先啦~



QUOTE:
原帖由 deewin 於 2012-7-5 02:29 AM 發表
只可用一個字形容"強"

呢part扭蛋我都有唔少存貨,成日都想油隻占星婆婆

師兄仲強啦,呢part隻占星婆婆個構圖真係好正,狼牙旋風拳都唔弱,期待師兄大作∼





如意不足以狂喜,失意不足以為悲,乃自由之路也。
頂部
小公主
少校
Rank: 3Rank: 3
Dancing Queen


大毒梟勳章   齊齊砌搞手章   熱讚榜勳章  
UID 1846
精華 11
積分 70
帖子 2972
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2012-7-7 07:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rexlee 於 2012-7-5 09:52 PM 發表
路過見到痴線佬!

未食飽有幻覺乎!?

QUOTE:
原帖由 yoyy 於 2012-7-5 10:48 PM 發表
自己再油過??!?!?!
?

係呀,洗去原油再油~

QUOTE:
原帖由 愛滋 於 2012-7-7 01:30 AM 發表
龜仙人油得好好呀!

thx~





如意不足以狂喜,失意不足以為悲,乃自由之路也。
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:23 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver