回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 【歲晚狂購物】瑞記Gundam之旅
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-1-30 06:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tsekw 於 2009-1-30 03:39 PM 發表
樓主真有米

很久才買一次模型啦...

QUOTE:
原帖由 sasaki2000 於 2009-1-30 04:29 PM 發表
30 Jan 09 (Fri) -- 12:30 pm


MG 白狼 $199 x 1 (最少有10部)
1/144 Wing Gundam $30 x 1(是日特價,超多貨)
1/144 Tallgeese $25 x 1 (ok 多貨)

免費區
BB 周瑜 x 1 [$55]
1/144 00 Gundam Throne  ...

話說PG沒有也是正常吧...
第二天早就沒有了PG Wing...
話說想不到W系列的機30號才有...
害我等很久...

QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-1-30 05:20 PM 發表


尋日去到就唔覺
今日唔得閒去就有咁多

所以說其實佢D貨很飄忽...

QUOTE:
原帖由 anakin.s 於 2009-1-30 06:25 PM 發表
冇曬exia+gn arms?

應該就沒有啦...

頂部
granzon
上尉
Rank: 3Rank: 3
處處火頭...


UID 588
精華 0
積分 12
帖子 1033
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2003-12-2
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-1-30 06:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 granzon 為MSN好友 通過MSN和 granzon 交談 ICQ 狀態
6:00去完返黎
收獲如下~
可能去遲左一步
無哂白狼



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




模型愈買愈, 時間愈黎愈
頂部
thomas37
上等兵
Rank: 2



UID 2150
精華 0
積分 0
帖子 233
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-1-30 07:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 granzon 於 2009-1-30 06:36 PM 發表
6:00去完返黎
收獲如下~
可能去遲左一步
無哂白狼

請問果度既 1/144wing gundam系列有咩款式呢?淨係得wing zero $30? 仲有冇其他?

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-1-30 07:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 granzon 於 2009-1-30 06:36 PM 發表
6:00去完返黎
收獲如下~
可能去遲左一步
無哂白狼

哇...
大大很愛Exia系列呢...

頂部
granzon
上尉
Rank: 3Rank: 3
處處火頭...


UID 588
精華 0
積分 12
帖子 1033
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2003-12-2
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-1-30 07:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 granzon 為MSN好友 通過MSN和 granzon 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 thomas37 於 2009-1-30 07:24 PM 發表


請問果度既 1/144wing gundam系列有咩款式呢?淨係得wing zero $30? 仲有冇其他?

有tallgeese同死神
$25盒

QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-1-30 07:31 PM 發表


哇...
大大很愛Exia系列呢...

部astraea係幫人買既~
我自己有部啦
部雪崩形exia想買好耐





模型愈買愈, 時間愈黎愈
頂部
迪=]
曹長
Rank: 2


UID 23057
精華 0
積分 16
帖子 432
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
狀態 離線
發表於 2009-1-30 07:52 PM  資料  短消息  加為好友  添加 迪=] 為MSN好友 通過MSN和 迪=] 交談 Yahoo!
雪崩形exia幾錢@@?





歡迎睇下我個blog @@~
http://hk.myblog.yahoo.com/dicksonkwok112/
頂部
thomas37
上等兵
Rank: 2



UID 2150
精華 0
積分 0
帖子 233
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-1-30 08:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 granzon 於 2009-1-30 07:42 PM 發表

有tallgeese同死神
$25盒

姐係加埋得3款 ???
仲諗住佢有雙龍同埋沙多洛呀....

[ 本帖最後由 thomas37 於 2009-1-30 08:21 PM 編輯 ]

頂部
granzon
上尉
Rank: 3Rank: 3
處處火頭...


UID 588
精華 0
積分 12
帖子 1033
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2003-12-2
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-1-30 08:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 granzon 為MSN好友 通過MSN和 granzon 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 嘟×小流° 於 2009-1-30 07:52 PM 發表
雪崩形exia幾錢@@?

$260
就咁計實唔抵
我而家astraea+ exia + gn arms加埋$489
咁計就真係幾抵~

QUOTE:
原帖由 thomas37 於 2009-1-30 08:20 PM 發表


姐係加埋得3款 ???
仲諗住佢有雙龍同埋沙多洛呀....

唔見有





模型愈買愈, 時間愈黎愈
頂部
sasaki2000
二等兵
Rank: 1


UID 1396
精華 0
積分 2
帖子 51
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-5
狀態 離線
發表於 2009-1-30 08:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 thomas37 於 2009-1-30 08:20 PM 發表


姐係加埋得3款 ???
仲諗住佢有雙龍同埋沙多洛呀....

1/144 雙龍 ==> 1 Feb 09 (Sun) $30

頂部
thomas37
上等兵
Rank: 2



UID 2150
精華 0
積分 0
帖子 233
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-1-30 08:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 granzon 於 2009-1-30 08:33 PM 發表

$260
就咁計實唔抵
我而家astraea+ exia + gn arms加埋$489
咁計就真係幾抵~

唔見有

請問astraea同exia 定價分別係幾多?
兩隻加埋唔洗加錢都換到exia+gn arms?

頂部
thomas37
上等兵
Rank: 2



UID 2150
精華 0
積分 0
帖子 233
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-1-30 08:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sasaki2000 於 2009-1-30 08:37 PM 發表




1/144 雙龍 ==> 1 Feb 09 (Sun) $30

30蚊呢隻唔同宣傳圖25蚊果隻...

頂部
granzon
上尉
Rank: 3Rank: 3
處處火頭...


UID 588
精華 0
積分 12
帖子 1033
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2003-12-2
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-1-30 08:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 granzon 為MSN好友 通過MSN和 granzon 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 thomas37 於 2009-1-30 08:37 PM 發表


請問astraea同exia 定價分別係幾多?
兩隻加埋唔洗加錢都換到exia+gn arms?

astraea $224
exia $260
exia + gn arms 補$5





模型愈買愈, 時間愈黎愈
頂部
thomas37
上等兵
Rank: 2



UID 2150
精華 0
積分 0
帖子 233
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-1-30 08:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 granzon 於 2009-1-30 08:46 PM 發表

astraea $224
exia $260
exia + gn arms 補$5

咁就真係幾抵喎
計返都係4算左右

頂部
granzon
上尉
Rank: 3Rank: 3
處處火頭...


UID 588
精華 0
積分 12
帖子 1033
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2003-12-2
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-1-30 09:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 granzon 為MSN好友 通過MSN和 granzon 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 thomas37 於 2009-1-30 08:50 PM 發表



咁就真係幾抵喎
計返都係4算左右

唔係都唔買啦~
如果有白狼重抵





模型愈買愈, 時間愈黎愈
頂部
thomas37
上等兵
Rank: 2



UID 2150
精華 0
積分 0
帖子 233
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-1-30 09:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 granzon 於 2009-1-30 09:03 PM 發表

唔係都唔買啦~
如果有白狼重抵

有白狼就計返連4算都唔洗啦
可唔可以講下免費區有咩模型or玩具換?
又有冇robot魂果隻gn flag買?

頂部
granzon
上尉
Rank: 3Rank: 3
處處火頭...


UID 588
精華 0
積分 12
帖子 1033
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2003-12-2
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-1-30 10:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 granzon 為MSN好友 通過MSN和 granzon 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 thomas37 於 2009-1-30 09:04 PM 發表


有白狼就計返連4算都唔洗啦
可唔可以講下免費區有咩模型or玩具換?
又有冇robot魂果隻gn flag買?

座天使1,2號 $139
sd exia,周瑜, 周倉 $55
其他無留意
有盒蛋,文具果 D





模型愈買愈, 時間愈黎愈
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-2-1 01:28 AM  資料  短消息  加為好友 
1月24日同31日既戰利品,應該差唔多啦



呢兩日買左:
HG GN Arm Type D
1/100 雪崩(初頭想買紅蟹,但係最後放棄左)
MG GP01 fb
MG RX-78-2 OYW

HG REd Astray x2
MG 無限正義 X2
EX Oggo

換左
V型電磁俠
HG GN Arm Type E
座天使 01同02
BB Exia


總共使左$2287
不過其中一部MG無限正義係人地託買,計佢5算,收番$250
部HG GN Arm Type D都係幫人買,又係收番5算,$300
V型電磁俠好大機會會託友人賣左佢,已經同友人講價錢無咩所謂,方便人姐

所謂埋單計數
花左$1737就擁有紅字果 D,自己又想要,今次真係比過往好

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2009-2-1 01:38 AM 編輯 ]

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-2-1 01:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-2-1 01:28 AM 發表
1月24日同31日既戰利品,應該差唔多啦



呢兩日買左:
HG GN Arm Type D
1/100 雪崩(初頭想買紅蟹,但係最後放棄左)
MG GP ...

V型小心一點...
Yahoo堆了一堆死貨...

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-2-1 01:46 AM  資料  短消息  加為好友 
那個當然不會標這麼高價,可能三、四百賣出就算,當幫人儲
以這裡差不多4萬多yen的貨,以$1800元買來,已經係4算以下,而且好耐都唔駛買住,當行個方便俾人囉

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-2-1 02:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-2-1 01:46 AM 發表
那個當然不會標這麼高價,可能三、四百賣出就算,當幫人儲
以這裡差不多4萬多yen的貨,以$1800元買來,已經係4算以下,而且好耐都唔駛買住,當行個方便俾人囉

這點的確...
老實說若非覺得無限正義跟一年戰爭版RX-78比出面貴太多...
那天我也有打算入...
話說買了這麼多...
我看我地半年都不用入新了...
謎之聲:誰今天才又入了一隻模型...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:58 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver