回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 買報紙啦喂
巨熊
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34194
精華 0
積分 17
帖子 670
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-7
狀態 離線
發表於 2009-2-12 10:37 AM  資料  短消息  加為好友 
買報紙啦喂

今日方向日報報左G&E份野啦..快D去買啦...


頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-2-12 10:42 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
呢一篇野係報導我地呢一道其中一位網友的模型基地!





存貨太多,時間太少...
頂部
sonnykwok2002
壹等兵
Rank: 1


UID 32529
精華 0
積分 10
帖子 190
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-7
狀態 離線
發表於 2009-2-12 10:51 AM  資料  短消息  加為好友 
oh...is EFSF

頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-2-12 10:55 AM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談
睇左報紙我都係R爆頭

我想問咩叫土法?





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
-森美-
壹等兵
Rank: 1


UID 22472
精華 0
積分 5
帖子 175
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-20
狀態 離線
發表於 2009-2-12 10:57 AM  資料  短消息  加為好友 
真爸弊  影相影到可以上報紙

頂部
巨熊
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34194
精華 0
積分 17
帖子 670
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-7
狀態 離線
發表於 2009-2-12 10:59 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hypermax 於 2009-2-12 10:55 AM 發表
睇左報紙我都係R爆頭

我想問咩叫土法?

其實可以解民間既意思(無錯掛...)

頂部
mpeople
上等兵
Rank: 2



UID 1154
精華 0
積分 0
帖子 258
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-8
來自 小那星
狀態 離線
發表於 2009-2-12 11:03 AM  資料  短消息  加為好友 
  good!

頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-2-12 11:43 AM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談


QUOTE:
原帖由 巨熊 於 2009-2-12 10:59 AM 發表

其實可以解民間既意思(無錯掛...)

咁水和田果 D又有幾唔民間呢???





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
邪榮鬼兵
軍曹
Rank: 2


UID 26859
精華 0
積分 26
帖子 398
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2009-2-12 12:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 邪榮鬼兵 為MSN好友 通過MSN和 邪榮鬼兵 交談
唔係2月9咩?
以為自己MISS左添...

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2009-2-12 01:40 PM  資料  短消息  加為好友 
等大家咪以為 高達模型 只係幾百蚊貨仔,
有人真係要成千上萬

例如最近天價成交 BLUE MOON 的扭蛋改



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
肥菩薩
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 22798
精華 0
積分 56
帖子 633
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-1
來自 媽媽的身體
狀態 離線
發表於 2009-2-12 02:08 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥菩薩 為MSN好友 通過MSN和 肥菩薩 交談


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2009-2-12 01:40 PM 發表
等大家咪以為 高達模型 只係幾百蚊貨仔,
有人真係要成千上萬

例如最近天價成交 BLUE MOON 的扭蛋改

如果要成千上萬玩玩具....我唔會囉!!況且我冇咁多$$$$
>1000都咪預我!!

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-12 02:31 PM  資料  短消息  加為好友 
"攝影家"呢個名我都係第一次聽

"攝影師"要點先可以升格到"攝影家" 呢

咁水禾田係咪叫"攝影神"呢吓?

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-2-12 02:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2009-2-12 01:40 PM 發表
等大家咪以為 高達模型 只係幾百蚊貨仔,
有人真係要成千上萬

例如最近天價成交 BLUE MOON 的扭蛋改

呢個只係價值觀問題, 好似大劉話齋, 佢用幾百萬送層樓俾d "好朋友", 其實同大家用幾百蚊送禮物俾d Friend 冇分別...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-2-12 05:04 PM  資料  短消息  加為好友 
我都以為2月9號那日呢...
反轉成份都無原來係今日...
一收到消息就飛落樓買...
看完全篇很不錯的介紹...
只是...
香港的人真的很喜歡把電車男這些有的沒的字眼放上報...
唉...

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-2-12 06:11 PM  資料  短消息  加為好友 
電車男,砌親模型就要好似電車男咁
真係吹漲......我學校好多阿sir都砌模型啦,唔通又要似電車男
香港人(某部份)真係...

頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-2-12 10:53 PM  資料  短消息  加為好友 
睇左, 但系感覺怪怪的  全篇特稿連一句人既稱呼都無, Blog 主就叫 Gundam @ EFSF, 或者 G@E, 我都系第一次見專訪無稱呼個對象, 陳先生, 李先生, John, Paul...都應該有個"人"名掛, 如果系主角要求, 就太閃縮啦, 大頭都出得街, 個名反而唔講得?

失敗





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-2-12 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 巨熊 於 2009-2-12 10:59 AM 發表

其實可以解民間既意思(無錯掛...)

"土法" 我就覺得系個貶詞, 有簡單, 落後既意思, 即如大躍進時期 " 著名" 既 "土法鍊鋼"





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
Bakayalaw
中尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 24423
精華 3
積分 31
帖子 720
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-22
狀態 離線
發表於 2009-2-12 11:02 PM  資料  短消息  加為好友 
今日見到份報紙都呆左係度
只可以服左上報既G@E講句恭喜





砌模型同做人既道理一樣 從來冇人可以一步登天
亦係需要不斷既苦練及從失敗中學習先可以成長過黎
希望各模友都可以開心砌模型 無論係新手又好 老手又好
頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2009-2-12 11:35 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
土只一意為本土的意思
若大家有玩開sic就一定知
好多時sic都有d"土炮"既作品
咩又叫"土炮"?
簡單解釋即係本土炮製既意思
但未知上面份報紙係咪易作此意





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
MythSearcher
壹等兵
Rank: 1


UID 19107
精華 0
積分 0
帖子 193
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2009-2-12 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 
買成份報紙, 只為這一篇,
其他整份形同垃圾,
還好可以送去回收再造...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:43 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver