回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 【查詢】MG Limited
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-2-16 12:54 AM  資料  短消息  加為好友 
【查詢】MG Limited

各位模友有沒有真正計算過笨大這兩年玩Limited這回事究竟玩了多少部?
2007年3月的Zeta Gundam 3號機!
2008年11月的MK-II Titans!
2008年11月的MK-II A.E.U.G.!
2009年1月的Zeta Gundam!
2009年2月的Hyaku Shiki!
不知道我有沒有算漏...
Strike Freedom跟Destiny那個豪華版好像只是初回限定不是Limited吧...

頂部
*呀浩_∼
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 14999
精華 0
積分 1
帖子 777
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-14
狀態 離線
發表於 2009-2-16 01:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-2-16 12:54 AM 發表
各位模友有沒有真正計算過笨大這兩年玩Limited這回事究竟玩了多少部?
2007年3月的Zeta Gundam 3號機!
2008年11月的MK-II Titans!
2008年11月的MK-II A.E.U.G.!
2009年1月的Zeta Gundam!
2009年2月的H ...

Destiny 同 SF 都只算係特別版,好似唔係初回限定

頂部
X_LOVE_S
軍曹
Rank: 2


UID 23509
精華 0
積分 2
帖子 355
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-21
狀態 離線
發表於 2009-2-16 01:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 X_LOVE_S 為MSN好友 通過MSN和 X_LOVE_S 交談
so又如何
佢都有佢既策略 都唔係玩
我唔覺得佢玩到你bor 你可以唔買既
多一個選擇俾人je
實會有d人鍾意ga la
我都得閒買一兩部素組+上線平靜下心情用
唔覺有咩問題wo

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-2-16 01:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 X_LOVE_S 於 2009-2-16 01:38 AM 發表
so又如何
佢都有佢既策略 都唔係玩
我唔覺得佢玩到你bor 你可以唔買既
多一個選擇俾人je
實會有d人鍾意ga la
我都得閒買一兩部素組+上線平靜下心情用
唔覺有咩問題wo

冷靜點...
不是在說有什麼問題...
只是打算問問究竟有多少部打上了Limited...
話說其實佢Limited...
也沒有什麼策略性質可言...
限量之意竟然可以賣到通街都有貨...
其實沒什麼大差...
只是作個統計罷了...
那麼大反應又所為何事...

頂部
X_LOVE_S
軍曹
Rank: 2


UID 23509
精華 0
積分 2
帖子 355
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-21
狀態 離線
發表於 2009-2-16 01:50 AM  資料  短消息  加為好友  添加 X_LOVE_S 為MSN好友 通過MSN和 X_LOVE_S 交談
ok sorry sorry
因為lei 排d 人成日話hd dim 唔好
其實我個人覺得都ok 特別既
我有入晒咁多部
得百式未有
sorry

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-2-16 02:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 X_LOVE_S 於 2009-2-16 01:50 AM 發表
ok sorry sorry
因為lei 排d 人成日話hd dim 唔好
其實我個人覺得都ok 特別既
我有入晒咁多部
得百式未有
sorry

不...
我也覺得那些人蠻那個...
未買就說不好...
但很老實說我覺得MK-II跟Zeta的用料麻麻...
可能未必算是太適合...
但水貼的確好正...
不過不得不說...
百式是不入不行...
那隻金色...
太令人驚訝...

頂部
X_LOVE_S
軍曹
Rank: 2


UID 23509
精華 0
積分 2
帖子 355
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-21
狀態 離線
發表於 2009-2-16 02:21 AM  資料  短消息  加為好友  添加 X_LOVE_S 為MSN好友 通過MSN和 X_LOVE_S 交談
係wo
隻百式太正啦
一定要入呀
好彩之前一隻百式都未入
因為個價唔多啱
而+就fit 曬啦
haha

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-2-16 07:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 X_LOVE_S 於 2009-2-16 02:21 AM 發表
係wo
隻百式太正啦
一定要入呀
好彩之前一隻百式都未入
因為個價唔多啱
而+就fit 曬啦
haha

之前那隻我也沒入...
老實說我很討厭佢那隻電鍍...
說金不金...
奇奇怪怪的顏色...
但話說我相信這隻應該不少人買...

頂部
winglass
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13669
精華 0
積分 0
帖子 981
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-31
狀態 離線
發表於 2009-2-19 09:22 PM  資料  短消息  加為好友 
限定又無話限幾多, 只係賣晒就無咁解.
十多年前bandai的LM模型,現在還可以在某些屋村文具店找到.
但一些受歡迎的LM, 如太空戰士, X高達的G FALCON等, 真係好幾年都無見過.

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:52 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver