回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 【不快經歷】店鋪內不得使用手提電話?
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2009-2-16 11:59 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
又一例証
另一間鋪(石x記)真係幾隨機入貨,睇你有無緣
剛用左$300入左00 raiser(5000日圓6算)

頂部
ONEAL
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 29163
精華 0
積分 15
帖子 728
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-4
狀態 離線
發表於 2009-2-16 12:15 PM  資料  短消息  加為好友 
係4眼佬都係口臭佬呀?
我估係個口臭佬多啦

頂部
武者高達
平民
Rank: 1


UID 34239
精華 0
積分 2
帖子 12
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-8
來自 UC 0093
狀態 離線
發表於 2009-2-16 07:49 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 武者高達 為MSN好友 通過MSN和 武者高達 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-2-11 07:02 PM 發表
話說回了香港一年...
怎麼好像被店鋪狂轟般...
上次在某G買書被拒收錢...
之後在旺角某千字頭模型店問幾條問題又被店員怒視...
今天更搞笑...
在大埔某麗字頭模型店打算買模型油...
一邊傾手提電話一邊進 ...

我是麗達的熟客,店主的確沒甚麼笑容,

但他教我用模型用筆油模型。





いつか見てた波の静けさの方へ
海の底に消えた優しさの方へ
頂部
武者高達
平民
Rank: 1


UID 34239
精華 0
積分 2
帖子 12
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-8
來自 UC 0093
狀態 離線
發表於 2009-2-16 07:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 武者高達 為MSN好友 通過MSN和 武者高達 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-2-16 11:59 AM 發表
又一例証
另一間鋪(石x記)真係幾隨機入貨,睇你有無緣
剛用左$300入左00 raiser(5000日圓6算)

有一次路過石X記,我看見那店主把腳放在桌上,

在店內開著大門指腳甲,而且牆壁是玻璃來的......





いつか見てた波の静けさの方へ
海の底に消えた優しさの方へ
頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-2-16 08:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 武者高達 於 2009-2-16 07:53 PM 發表


有一次路過石X記,我看見那店主把腳放在桌上,

在店內開著大門指腳甲,而且牆壁是玻璃來的......

真係不快經歷

頂部
武者高達
平民
Rank: 1


UID 34239
精華 0
積分 2
帖子 12
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-8
來自 UC 0093
狀態 離線
發表於 2009-2-16 08:19 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 武者高達 為MSN好友 通過MSN和 武者高達 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Martini1986 於 2009-2-16 12:18 AM 發表

你自己回人都有粗口
何來有禮貌?
自己都做不好
就不要管人家的事
知不知什麼叫禍從口出?
但是我相信你在出面不敢會用這樣的說話方式
因為可能會引起他人不安

說粗口是犯規的...........

QUOTE:
總壇規


總壇規
為確保本論壇及所有人的利益,請細閱及遵守以下壇規。

一.不可發有粗鄙字句的文章。
二.會員account不可全用數字組成,由2004年8月6日後開的,見一個ban一個。
三.不可發出帶挑釁性、人身攻擊的文章 / 簽名檔,以免引起罵戰。任何post及簽名檔, 不許指名道姓的人身攻擊, 否則以以下第十四條處理。
四.如文章是轉貼,請列明出處,並加上[轉貼]字眼。(模型成品轉貼區除外)
五.每位註冊會員只能擁有一個賬號。(管理人員除外)
六.發文章時必需要有明確標題,嚴禁"help"、"請問"、"求助"等主題。
七.不可上傳有色情成份之相片。
八.本論壇為消閑性質,除在買賣區買賣模型相關物品外,一切有關商業活動之文章,一律嚴止張貼,否則刪文。
九. 禁止一切拍賣物品之連結
十. 禁止一切集體翻版模型買賣(暫不包括首辦)
十一. 禁止上載、轉載一砌BT seed,同時上載scan 書本以全書1/10為限
十二. 偷link / 偷圖於論壇內當自己作品發表者, 張以偷圖勳章永久相隨,不作任何警告
十三. 嚴禁宣傳其他網站或政治宣導之文章及簽名檔,否則刪文或強行修改簽名檔。
十四. 任何滋事會員之初期處理手法:初犯kill post;再犯便發出警告。
十五.禁止所有使用"代砌"、”代客”、”代友”、"代工"等字眼作為文章標題以及一切懷疑帶有商業宣傳之文章, 水印, 連結。一經發現,有關文章會被刪除,而不另行通知。
十六. 必須服從壇主、總版主及所有版主之裁決。

如有違者,先會以pm形式警告,警告兩次以上,永久禁言。

轉貼自http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &extra=page%3D1





いつか見てた波の静けさの方へ
海の底に消えた優しさの方へ
頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-2-16 08:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 武者高達 於 2009-2-16 08:19 PM 發表


說粗口是犯規的...........



轉貼自http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &extra=page%3D1

忽然諗起, 特首句 up 辦論算唔算

頂部
許樂
平民
Rank: 1



UID 31860
精華 0
積分 0
帖子 43
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-27
狀態 離線
發表於 2009-2-16 08:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 武者高達 於 2009-2-16 07:49 PM 發表


我是麗達的熟客,店主的確沒甚麼笑容,

但他教我用模型用筆油模型。

同意啊
雖然我砌左模型唔係幾耐
但係我所有用具都係佢到買
佢雖然冇咩表情, 但係每次我問佢野佢都好樂意解答我
仲教我點樣整
所以我都鍾意去佢到買野

頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-2-16 08:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Martini1986 於 2009-2-16 12:18 AM 發表

你自己回人都有粗口
何來有禮貌?
自己都做不好
就不要管人家的事
知不知什麼叫禍從口出?
但是我相信你在出面不敢會用這樣的說話方式
因為可能會引起他人不安

我爬哂文都睇唔到有人回粗口, 反而你說話就帶挑釁性好有恐嚇成份

[ 本帖最後由 ericni 於 2009-2-16 08:38 PM 編輯 ]

頂部
正樹
上校
Rank: 4
人工知能改


熱讚榜勳章  
UID 12935
精華 3
積分 67
帖子 4628
成品數目 67 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2009-2-16 10:30 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2009-2-16 12:11 PM 發表

明天"那位店員"會係鋪頭嗎,我又要買野

除左星期三,"那位店員"天天都會係鋪頭





!@#$%^&*(())_..................!@#$%^&*
頂部
po3117
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20978
精華 0
積分 6
帖子 2123
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-8
狀態 離線
發表於 2009-2-16 10:39 PM  資料  短消息  加為好友 
那位店員 ,唔知仲有冇0.3mm鑽頭買呢??





How hard can it be  ???

自己動手豐衣足食

慳得一蚊得一蚊.........慳得一蚊得一蚊.......慳得一蚊得一蚊........
頂部
正樹
上校
Rank: 4
人工知能改


熱讚榜勳章  
UID 12935
精華 3
積分 67
帖子 4628
成品數目 67 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2009-2-16 10:40 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 po3117 於 2009-2-16 10:39 PM 發表
那位店員 ,唔知仲有冇0.3mm鑽頭買呢??

咁我聽日幫你問下:那位店員"啦





!@#$%^&*(())_..................!@#$%^&*
頂部
po3117
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20978
精華 0
積分 6
帖子 2123
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-8
狀態 離線
發表於 2009-2-16 10:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2009-2-16 10:40 PM 發表

噢!太好了

噢!太好了  X2





How hard can it be  ???

自己動手豐衣足食

慳得一蚊得一蚊.........慳得一蚊得一蚊.......慳得一蚊得一蚊........
頂部
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2009-2-19 06:44 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:55 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver