回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 《華爾基利暗殺行動》電影
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-2-16 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 
《華爾基利暗殺行動》電影

我岩岩睇完返黎,作為納粹空軍迷既我睇得好投入,氣氛非常緊張,不過一散場就聽到前面話唔好睇,所以真係唔咁了解戰史既人就唔多同意我講法了.......唔知大家有咩意見呢~~~~~~


[ 本帖最後由 kenick 於 2009-2-16 10:11 PM 編輯 ]

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-2-16 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 
我都想睇呀
但我係美軍

頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-2-16 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 小杰 的帖子

唔緊要ga,你睇佢點殺希叔叔o者~~~~

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2009-2-16 10:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kenick 於 2009-2-16 10:12 PM 發表
唔緊要ga,你睇佢點殺希叔叔o者~~~~

係殺唔到架. 自己遲啲去睇.

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-2-16 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kenick 於 2009-2-16 10:12 PM 發表
唔緊要ga,你睇佢點殺希叔叔o者~~~~

殺唔死既 希伯

頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2009-2-16 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 
香港是不是落了畫??





2014 我活過
頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-2-16 10:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-16 10:18 PM 發表
香港是不是落了畫??

香港上左幾日咋.......

頂部
-3-v
平民
Rank: 1



UID 21729
精華 0
積分 0
帖子 30
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-28
狀態 離線
發表於 2009-2-16 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 
今日睇左~

真係睇得好緊張,成個劇情發展得好快好自然,好似係自己親身經歷咁

睇得十分投入

不過靚佬湯成日玩果隻眼仔就真係有d

最尾真係好壯烈d人 , 到完果下佢俾果 D數字真係有傷感~為左德國有咁多人死

不過真係有d唔了解ww2歷史ge人真係會睇到悶

總括而言:太好睇啦!遺憾係靚佬湯真係太過型同埋靚仔啦

頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-2-16 10:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 -3-v 於 2009-2-16 10:44 PM 發表
今日睇左~

真係睇得好緊張,成個劇情發展得好快好自然,好似係自己親身經歷咁

睇得十分投入

不過靚佬湯成日玩果隻眼仔就真係有d

最尾真係好壯烈d人 , 到完果下佢俾果 D數 ...

我覺得如果可以+插一場精彩既戰爭場面就完美la,但只係一開始淺淺交代主角前事......

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-16 11:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kenick 於 2009-2-16 10:07 PM 發表
我岩岩睇完返黎,作為納粹空軍迷既我睇得好投入,氣氛非常緊張,不過一散場就聽到前面話唔好睇,所以真係唔咁了解戰史既人就唔多同意我講法了.......唔知大家有咩意見呢~~~~~~
https://sf1ipa.bay.livefiles ...

呢類型片  D觀眾睇完覺得同佢地自己EXPECT嘅唔同,  咪覺得唔好睇囉....

我識得有條油仔去睇皇軍片 ,  想睇睇大盒號 , 點知套片主要係渲染侵略者
果種神勇嘅送死精神 , D油仔睇完咪又鬧囉
一睇個名, 片頭大約都知D片講咩 上鋼資料又咁多 , 怪得邊個 ???

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2009-2-16 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2009-2-16 11:17 PM 發表


呢類型片  D觀眾睇完覺得同佢地自己EXPECT嘅唔同,  咪覺得唔好睇囉....

我識得有條油仔去睇皇軍片 ,  想睇睇大盒號 , 點知套片主要係渲染侵略者
果種神勇嘅送死精神 , D油仔睇完咪又鬧囉:e ...

我都有睇過,一句講晒:「十分差

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-16 11:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2009-2-16 11:23 PM 發表

我都有睇過,一句講晒:「十分差

你係咪又係為左睇大盒

我唔係指個別一套半套WOR
日本間唔中就有昵類片GA LAR

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2009-2-16 11:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2009-2-16 11:29 PM 發表


你係咪又係為左睇大盒

我唔係指個別一套半套WOR
日本間唔中就有昵類片GA LAR

係呀 不過真係頂唔順佢吔啲作風

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-17 12:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2009-2-16 11:37 PM 發表

係呀 不過真係頂唔順佢吔啲作風

好多時見你地砌    船睇   戲我覺得.....無問題嘅
只係有時見有D人接受埋佢地果套思想
有D華人玩船網站玩到要貼 "武運長久"....
有條油教/賣剣 (佢難免要學埋冇事導)
學多兩學學到對架頭二戰果種行為塗
脂抹粉 o係報紙到發表

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-2-17 01:08 AM 編輯 ]

頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2009-2-17 01:34 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我覺得出戲冇乜大問題
問題係.....點解希特勒會講英文......
成套戲HOME把爛都係英文, 套影即時9唔答8......
其實有冇德文版本?





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
kwan814
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19063
精華 19
積分 60
帖子 2890
成品數目 60 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 納稅北角
狀態 離線
發表於 2009-2-17 01:50 AM  資料  短消息  加為好友 
套戲唔算好好睇,不過作為歷史片迷的我睇到d德軍裝備同制服已經好滿足。
亦估唔到有唔少老人家去睇。

頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-2-17 08:37 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-2-17 01:34 AM 發表
我覺得出戲冇乜大問題
問題係.....點解希特勒會講英文......
成套戲HOME把爛都係英文, 套影即時9唔答8......
其實有冇德文版本?

成班英文演員我諗都幾難完全變德文,戲裡只係一開始由德文轉變英文,大概令觀眾可以投入d......

頂部
Solaraboy
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 25535
精華 0
積分 6
帖子 1430
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
狀態 離線
發表於 2009-2-17 08:37 AM  資料  短消息  加為好友 
I think the movie was pretty good.  They were trying to aim the story on the assassination rather than on the facts of the war.  

The only thing I got confused was how they could've shown Mr. Hitler was fine after the assassination and how he tries to get back in control.  It'll make it more intense..

As for the language, if they left it as "German" passage, I don't think anyone in the audience will get what they will be saying.

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2009-2-19 08:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-2-17 01:34 AM 發表
我覺得出戲冇乜大問題
問題係.....點解希特勒會講英文......
成套戲HOME把爛都係英文, 套影即時9唔答8......
其實有冇德文版本?

有講德文架!係德國人自己拍返呢段歷史,應該拍咗幾耐吓!

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2009-2-20 11:46 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
上星6睇左,,,,好緊張刺激





長門,,,製造中...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 02:14 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver