回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 各位買左機界劉備既大哥入一入黎呀唔該
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-3-16 06:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談
各位買左機界劉備既大哥入一入黎呀唔該

大家個頭部件
係唔係無左果 D洞位俾你固定佢
要自己用膠水
我全部都冇既 但係說明書上面有..
搞到冇得假組住

頂部
MarK.C
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20301
精華 0
積分 13
帖子 2001
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-23
來自 無盡的星空
狀態 離線
發表於 2009-3-16 07:27 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
下?
咁既事未聽過
有冇相?





My blog
http://hk.myblog.yahoo.com/cwh931016
頂部
※牙傑§
壹等兵
Rank: 1


UID 34645
精華 0
積分 3
帖子 130
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-15
狀態 離線
發表於 2009-3-16 07:27 PM  資料  短消息  加為好友 
你咪用住姐蓋膠紙黎假組囉-0-

頂部
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-3-16 07:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談
相.....就算用膠紙都未必痴到



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-3-16 07:49 PM  資料  短消息  加為好友 
Well...
怎麼我覺得這隻...
是國產貨...

頂部
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-3-16 07:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談
回復 #5 魔孽逆天 的帖子

機界改件
報紙檔買
唔通報紙檔入左國產既機界 囧.....

頂部
無得撈
二等兵
Rank: 1



UID 35137
精華 0
積分 0
帖子 78
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-2-13
狀態 離線
發表於 2009-3-17 08:44 AM  資料  短消息  加為好友 
係要用膠水固定.我都有買.我睇過套件(因為本人做生產膠製品),個頭因為行位問題而要開兩邊,而點解無頂針位,可能係個面無空間做頂針位.

頂部
lamfafa
上等兵
Rank: 2


UID 7257
精華 0
積分 16
帖子 293
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-3-17 09:15 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
各位老闆䏲開D,以後無得出呀,bandai要告機界

頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-3-17 09:36 AM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談
機界都講明係港人創作,唔係香港生產,就係大陸造架啦,不過有分別既咩??

我就諗佢所指既國產應該係指質素掛





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2009-3-17 09:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamfafa 於 2009-3-17 09:45 AM 發表
各位老闆䏲開D,以後無得出呀,bandai要告機界

又告多次
機界之前唔係話傾掂數咩





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-3-17 09:49 AM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談
樓主,可以既話想睇下說明書

至於個頭你果個情況,有無諗過用適當既熱力去將佢恢復原狀??





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-3-17 01:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談
回復 #11 hypermax 的帖子

原狀係咁
我買左 cut左舊件出黎就係咁樣
我之後都係會用膠水整
但係唔想而家上膠水住咁解姐

頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-3-17 01:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談


QUOTE:
原帖由 steven_ynwa 於 2009-3-17 02:10 PM 發表
原狀係咁
我買左 cut左舊件出黎就係咁樣
我之後都係會用膠水整
但係唔想而家上膠水住咁解姐

你可以用寶貼果類野協助你對左位先,不過我見到你件PARTS變左型,所以想你專注左係呢到先

因為就算你而家落膠水,個件野都唔會自動埋位架,RIGHT??





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-3-17 02:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談
回復 #13 hypermax 的帖子

可能我放得樣衰姐
我1隻手一舊件就合得好靚下
就算出左事 我都有一版後備 因為我買左兩本220期
118果期果一版件係220期入面期中一版

頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-3-17 06:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談


QUOTE:
原帖由 steven_ynwa 於 2009-3-17 02:46 PM 發表
可能我放得樣衰姐
我1隻手一舊件就合得好靚下
就算出左事 我都有一版後備 因為我買左兩本220期
118果期果一版件係220期入面期中一版

咁而家諗到用咩方法去做假組未??





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-3-17 06:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談
回復 #15 hypermax 的帖子

痴膠紙算數

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:18 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver