回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 台北模型勝地
griffon1221
二等兵
Rank: 1



UID 14227
精華 0
積分 0
帖子 57
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-20
狀態 離線
發表於 2009-3-18 01:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2009-3-18 10:38 AM 發表



griffon 1221 係台灣人呀, 我上次問佢先識去咋...

Thanks again griffon 1221 兄

Pbaa兄 不必客氣
說不定哪天我要去香港玩,也是要請教各位香港的朋友


回到原發問者的問題,塑膠汽車模型的話,可能是西門町萬年或萬品館較多....
不過台灣比較多的都是TAMIYA及FUJIMI,其他品牌的模型很不齊全,REVELL和AMT等歐美廠牌,不是很容易買到,市面上出面的車款不多

樹脂汽車模型和汽車的改套及水貼,全台最專業的應該就是前面提到的 ISAM 了,雖然不是很大的店家,但各式改套、水貼很多

頂部
kit787b
上等兵
Rank: 2


UID 21198
精華 1
積分 1
帖子 204
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-3-18 03:55 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #20 pbaa 的帖子

pbaa大大:

萬分感謝你的詳盡回覆,你的資料真的十分有用,想不到未踏足小島已感受到台灣人的熱情,many thanks~~~

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2009-3-18 04:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kit787b 於 2009-3-18 16:25 發表
pbaa大大:

萬分感謝你的詳盡回覆,你的資料真的十分有用,想不到未踏足小島已感受到台灣人的熱情,many thanks~~~

griffon1221 兄先係台灣人呀, 我上次問佢先識去咋(我100% Made in HK)...

griffon1221 兄有哂台灣人的熱情...係真嘅




kit787b 兄買多啲呀, 全球經濟靠你啦

[ 本帖最後由 pbaa 於 2009-3-18 04:53 PM 編輯 ]





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
kit787b
上等兵
Rank: 2


UID 21198
精華 1
積分 1
帖子 204
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-3-18 06:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2009-3-18 04:51 PM 發表

griffon1221 兄先係台灣人呀, 我上次問佢先識去咋(我100% Made in HK)...

griffon1221 兄有哂台灣人的熱情...係真嘅




kit787b 兄買多啲呀, 全球經濟靠你啦 ...

係喎,打錯字添,thx pbaa兄指正。買多就唔會啦,你都知我砌得幾慢 ,不過如果遇到鍾意嘅絕版品或者有用嘅parts都會買嘅。

p.s. griffon1221大大,謝謝你的幫忙

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2009-3-18 07:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kit787b 於 2009-3-18 19:29 發表



係喎,打錯字添,thx pbaa兄指正。買多就唔會啦,你都知我砌得幾慢 ,不過如果遇到鍾意嘅絕版品或者有用嘅parts都會買嘅。

p.s. griffon1221大大,謝謝你的幫忙

絕版品

萬年多的是  但係冇吊高唻賣喎...





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-18 07:28 PM  資料  短消息  加為好友 
台灣的模型比香港的貴嗎??
例如是田宮,青島

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 01:13 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver