回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 4機合體--全天使高達
  本主題由 KC 於 2009-3-15 07:43 PM 移動 
Mingwan2 (peterwan2 )
上等兵
Rank: 2


UID 14350
精華 0
積分 39
帖子 250
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-24
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Mingwan2 為MSN好友 通過MSN和 Mingwan2 交談
有點音樂家的影子.......
其實佢有油到的 腳到的出左d界ge灰色
可能佢怕油得多又唔靚,會晒左部機
加上個人覺得佢比較偏激 比你地插得多 ..搞到e+玩野....................總之+油la...
josephfreedom 好似好激動咁...

頂部
pptyear
上等兵
Rank: 2



UID 28245
精華 0
積分 3
帖子 229
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-9
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mingwan2 於 2009-3-13 10:32 PM 發表
有點音樂家的影子.......
其實佢有油到的 腳到的出左d界ge灰色
可能佢怕油得多又唔靚,會晒左部機
加上個人覺得佢比較偏激 比你地插得多 ..搞到e+玩野....................總之+油la...
josephfreedom 好似 ...

笑緊

頂部
PoRtIoN_DeStInY
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17301
精華 0
積分 4
帖子 1760
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 元朗鄉中
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 
老實講

我覺得個樣真係唔錯

只要上色,統一配色嘅話真係幾掂

頂部
Mafty
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27720
精華 0
積分 24
帖子 793
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-28
來自 Joker太陽星團
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 
樓主既POST我都睇左幾次, 都冇出聲, 而家都忍唔住要講兩句

我唔知閣下係有心玩野定係真係覺得其他朋友既批評唔o岩聽, 我淨係知你呢個post開黎都多餘, 晒左你自己同我地CLICK入黎既時間

雖然大家整模型都係求下自己開心, 但係響呢個版到都要守下rules

耐唔耐就是但整一兩件素組上黎成品區想點先

唔係唔俾你post, 要post就去閒聊區

成品既定義我唔同你argue, 人人睇法都唔同, 但都有個底線呀ma?

得閒做埋呢D無謂野不如閣下用心砌好D模型或者讀下書啦, 唔好浪費晒自己(父母?)d 錢





*時間太少,想頭太大 ,火頭四起*
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #39 古風戰士 的帖子

認同,我有時消夾口失敗有刀印留下,都POST出黎希望大家比到意見我改善,唔識認衰係永遠進步唔到架





頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-13 10:43 PM 發表
認同,我有時消夾口失敗有刀印留下,都POST出黎希望大家比到意見我改善,唔識認衰係永遠進步唔到架

膠水厚塗再磨平咪有得救囉





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
Mafty
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27720
精華 0
積分 24
帖子 793
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-28
來自 Joker太陽星團
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-13 10:43 PM 發表
認同,我有時消夾口失敗有刀印留下,都POST出黎希望大家比到意見我改善,唔識認衰係永遠進步唔到架

用水沙磨ma, 淨用筆刀唔夠





*時間太少,想頭太大 ,火頭四起*
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mafty 於 2009-3-13 10:46 PM 發表

用水沙磨ma, 淨用筆刀唔夠

貪快丫嘛, 咪成日衰囉.





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
sieg~~
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4684
精華 0
積分 26
帖子 848
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-15
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:20 PM  資料  短消息  加為好友 
起碼好似我咁先好走入尼



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:21 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #41 Mingwan2 的帖子

覺得佢個CASE有少少咁少少似年零前POST素組既自己,不過佢猜反省同求進步,有D覺得可惜





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:22 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #48 lamsaitat 的帖子

又學多樣野,THX XD(所以我永遠都話我仲係新手學緊野,冇講大話)





頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sieg~~ 於 2009-3-13 10:50 PM 發表
起碼好似我咁先好走入尼

chrome嘅光劍
真係star wars喎

不過冇錯你呢d就叫做成品! 𡃁仔睇野啦!

[ 本帖最後由 lamsaitat 於 2009-3-13 10:55 PM 編輯 ]





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:25 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #52 lamsaitat 的帖子

幾年前有編講版權既文章,例子就用左高達同星戰(個陣先覺馬沙似黑武士~~~)





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:26 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #49 sieg~~ 的帖子

唔好用"起碼"啦,我D功力差過你好多^^",不過都要咁既樣先一定留得底





頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-13 10:52 PM 發表
又學多樣野,THX XD(所以我永遠都話我仲係新手學緊野,冇講大話)

我就睇極都唔識手油點玩...
油極都有掃痕極度刺眼





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
§恨§
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 33359
精華 0
積分 8
帖子 827
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-22
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 disneygundam 於 2009-3-13 09:09 PM 發表


都係你有眼光∼∼

笑緊呢
你不是不知道人地不是真心的嗎?

頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-13 10:55 PM 發表
幾年前有編講版權既文章,例子就用左高達同星戰(個陣先覺馬沙似黑武士~~~)

天下文章一大抄啦
幾年前"天夏"個本天殛漫話咪又係抄天涯明月刀





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
sieg~~
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4684
精華 0
積分 26
帖子 848
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-15
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-13 10:56 PM 發表
唔好用"起碼"啦,我D功力差過你好多^^",不過都要咁既樣先一定留得底

成隻rx 78 噴過唒...g3..好有滿足感

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:31 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #55 lamsaitat 的帖子

D油稀D落筆溫柔,同件件同反筆好好溝通,我中意呢種技巧同心意,比噴黎得有誠意(個人認為,不喜別插:P)





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-13 10:32 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #58 sieg~~ 的帖子

我都好中意,不過我做唔出隻金屬色,羨慕你啊~~~





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:05 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver