回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 而家D小朋友知什麼是高達嗎
saviour-sean
上尉
Rank: 3Rank: 3
回歸潛水行業...


UID 1936
精華 2
積分 46
帖子 1093
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 你屋企
狀態 離線
發表於 2009-3-25 07:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 saviour-sean 為MSN好友 通過MSN和 saviour-sean 交談


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-3-25 07:25 PM 發表

我明白,呢d都係創作上既野
但係,當作者,創作出黎既作品係想跟番原著既配色等等方面,呢個因素的確係幾重要既一環

砌模型都係為自己者, 其實個人鍾意咪得, 我唔係好明白點解改一改就會比人彈到飛起

老老實實, 你將"原著"講成係砌模型既重要因素之一, 但係其實我地做好多嘢都無理到"原著"既因素 : 例如出面好多人都會改車, 架車同原本個樣完全兩回事, 但係無人會出黎"你唔跟原著!"

又或者老套d, 高達入面渣古本身係綠色, 但係馬沙同黑色三連星lee d人都唔理會原本設計個人既原願, 自己改哂佢d色, 又紅又黑..etc. 又唔見有人出黎話佢唔跟原著

其實我地做嘢好多時都唔跟原本架啦, 而且而家講緊既仲係科幻嘢, 一樣叫做"科幻"既物品比人加咗咁多規定落去, 咁仲叫唔叫"科幻"呢

頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-3-25 07:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-3-25 07:54 PM 發表

你有無睇我講野既野- -
我話部渣古係綠色架WO 綠色WO......
聯邦渣唔係綠色架.....

你又有冇睇我講野, 高達 WO, 聯邦軍先有既高達 WO, 自護軍直頭冇高達添架.... 一架代表正義一方 MS 尊嚴, 絕對比佢顏色重要啦

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-25 07:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 saviour-sean 於 2009-3-25 07:56 PM 發表

砌模型都係為自己者, 其實個人鍾意咪得, 我唔係好明白點解改一改就會比人彈到飛起

老老實實, 你將"原著"講成係砌模型既重要因素之一, 但係其實我地做好多嘢都無理到"原著"既因素 : 例如出面好 ...

馬沙,黑色三連星  係原本動畫有既設得
而唔係D人自己係外面砌模型既時候 改既顏色

而且我又無講過個個砌模型都要去跟原著,模型呢D係創作性既野,你鐘意點砌關我咩事.....

只係,當人務求令模型同動畫既機設做到盡量相同,了解該部機體既歷史,係頗為重要

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-25 07:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ericni 於 2009-3-25 07:59 PM 發表

你又有冇睇我講野, 高達 WO, 聯邦軍先有既高達 WO, 自護軍直頭冇高達添架.... 一架代表正義一方 MS 尊嚴, 絕對比佢顏色重要啦

正義? 你可唔可以講我知打仗點先係正義
馬沙專用高達係
基連之野望 出過,當然一年戰爭歷史之中係無呢樣野

頂部
saviour-sean
上尉
Rank: 3Rank: 3
回歸潛水行業...


UID 1936
精華 2
積分 46
帖子 1093
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 你屋企
狀態 離線
發表於 2009-3-25 07:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 saviour-sean 為MSN好友 通過MSN和 saviour-sean 交談


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-3-25 08:03 PM 發表

馬沙,黑色三連星  係原本動畫有既設得
而唔係D人自己係外面砌模型既時候 改既顏色

而且我又無講過個個砌模型都要去跟原著,模型呢D係創作性既野,你鐘意點砌關我咩事.....

只係,當人務求令模型同 ...

我既意思係代入去, 假設你係入面既角色...  我當然知道係本身動畫既設定

當然可能我曲解咗你既意思, 但係無可厚非, 而家好多人都係咁既心態去評論人地既模型成品..
簡簡單單入去科幻成品區, 有d人既作品可能只係係自護既機上面貼一張寫住"ZAFT"既水貼, 都會比人鬧到升天, 咁個d人同你所講既"你鐘意點砌關我咩事"係咪有衝突先

另外你話 : 當人務求令模型同動畫既機設做到盡量相同,了解該部機體既歷史,係頗為重要

其實係咪真係咁重要 要砌好"跟足原著"既模型, 真係就需要了解佢既歷史

而家既模型全部都係跟成形色出, 假設一個無睇高達既小朋友砌, 斷估都唔會用哂咩噴槍, 又調色d咁高功夫既工序, 一般都係所謂既"素組"再加貼紙, 再好d咪上埋線咁. 基本上佢都係跟返原著喎;
又或者係一個識上色既人砌, 就算佢無睇, 但係模型盒都有示範品呱, 咁佢模仿返示範品, 咁係咪都跟返原著呢

頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-3-25 07:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-3-25 08:07 PM 發表

正義? 你可唔可以講我知打仗點先係正義
馬沙專用高達係
基連之野望 出過,當然一年戰爭歷史之中係無呢樣野

基連之野望只係一個 GAME, 唔係高達正史, 一個 GAME 強姦哂整個 UC 世紀就得, 反而綠渣古加個聯邦 LOGO 就唔得, 真係再同你傾都 side 氣

正義 - 係高達 0079 裡面個故事, 聯邦軍同高達就係正義代表, 你唔係睇完都唔知呀...

打仗點先係正義? 你當左套卡通係真實歷史上哂腦, 好野

[ 本帖最後由 ericni 於 2009-3-25 08:19 PM 編輯 ]

頂部
nicky8908
壹等兵
Rank: 1


UID 22992
精華 1
積分 32
帖子 187
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-5
狀態 離線
發表於 2009-3-25 07:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-3-25 08:07 PM 發表

正義? 你可唔可以講我知打仗點先係正義
馬沙專用高達係
基連之野望 出過,當然一年戰爭歷史之中係無呢樣野

打親仗無好難講正義,好多都係D政治家,軍事家話打就打
D士兵都無知咩料

頂部
Omegazero
軍曹
Rank: 2


UID 27945
精華 0
積分 0
帖子 322
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-2
狀態 離線
發表於 2009-3-25 07:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Omegazero 為MSN好友 通過MSN和 Omegazero 交談
回復 #146 ericni 的帖子

那麼
閣下能否說出為何聯邦是正義的?





一名喜歡機動戰士卻不會砌模型的新自護士兵

「歷史不管在任何時代,都是勝利者以對自己有利的角度來寫罷了。」
頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-3-25 07:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Omegazero 於 2009-3-25 08:20 PM 發表
那麼
閣下能否說出為何聯邦是正義的?

咁 00 裡面殺那點解又係正義? 卡通設定係甘, 有得解既咩

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-25 07:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ericni 於 2009-3-25 08:17 PM 發表

基連之野望只係一個 GAME, 唔係高達正史, 一個 GAME 強姦哂整個 UC 世紀就得, 反而綠渣古加個聯邦 LOGO 就唔得, 真係再同你傾都 side 氣

正義 - 係高達 0079 裡面個故事, 聯邦軍同高達就係正義代表 ...

從來都無出現過綠渣聯邦LOGO
好野?我點夠你好野呀,你講D野真係好GAG
打仗有分正義同唔正義,我都係第一次聽

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-25 07:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ericni 於 2009-3-25 08:24 PM 發表

咁 00 裡面殺那點解又係正義? 卡通設定係甘, 有得解既咩

佢話自己係正義姐
用武力打武力  同搵人打仗有咩分別.....

頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-3-25 08:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-3-25 08:25 PM 發表

從來都無出現過綠渣聯邦LOGO
好野?我點夠你好野呀,你講D野真係好GAG
打仗有分正義同唔正義,我都係第一次聽

真實打仗 同 卡通打仗 混為一談, 對住你地呢班高達痴, 我真係 O 咀, 難怪d 細路亂 UP 高達會令你地會上哂腦

頂部
Omegazero
軍曹
Rank: 2


UID 27945
精華 0
積分 0
帖子 322
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-2
狀態 離線
發表於 2009-3-25 08:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Omegazero 為MSN好友 通過MSN和 Omegazero 交談
回復 #149 ericni 的帖子

可笑
連《機動戰士》是動畫還是卡通也分不清楚
卡通是兒童向
動畫是青少年/成人向

另外OO設定中可沒有說剎那是正義的
再CB從開頭就沒有表明自己是正義
只是聲明會武力介入戰爭而已

如果閣下看的多UC作品的話
一定會知道製作群從來沒有偏向哪方是正義的





一名喜歡機動戰士卻不會砌模型的新自護士兵

「歷史不管在任何時代,都是勝利者以對自己有利的角度來寫罷了。」
頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-3-25 08:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-3-25 08:27 PM 發表

佢話自己係正義姐
用武力打武力  同搵人打仗有咩分別.....

你問下d 細路殺那忠定奸, 你又問下模型店老細盒 EXIA 高達模型係未主角, 睇下佢地點答你

頂部
Omegazero
軍曹
Rank: 2


UID 27945
精華 0
積分 0
帖子 322
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-2
狀態 離線
發表於 2009-3-25 08:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Omegazero 為MSN好友 通過MSN和 Omegazero 交談
回復 #154 ericni 的帖子


一年戰爭祕錄跟默示錄0079的主角是自護軍技術中尉
那麼照閣下之言
自護是正義的吧





一名喜歡機動戰士卻不會砌模型的新自護士兵

「歷史不管在任何時代,都是勝利者以對自己有利的角度來寫罷了。」
頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-3-25 08:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Omegazero 於 2009-3-25 08:33 PM 發表
可笑
連《機動戰士》是動畫還是卡通也分不清楚
卡通是兒童向
動畫是青少年/成人向

另外OO設定中可沒有說剎那是正義的
再CB從開頭就沒有表明自己是正義
只是聲明會武力介入戰爭而已

如果閣下看的多UC ...

我只係細個睇過 0079, 當時套卡通俾我印象係忠, 就係咁簡單

另外 0079 時只有 Cartoons (卡通), 未有 Animation (動畫), Animation 動畫呢個詞語係我中學時 (80年代) 先出現, 同我講歷史, 未夠班 WO

頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-3-25 08:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Omegazero 於 2009-3-25 08:36 PM 發表

一年戰爭祕錄跟默示錄0079的主角是自護軍技術中尉
那麼照閣下之言
自護是正義的吧

一年戰爭祕錄係後加歷史, 當年七十年代高達卡通原著根本無呢樣野

[ 本帖最後由 ericni 於 2009-3-25 08:47 PM 編輯 ]

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-25 08:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ericni 於 2009-3-25 08:31 PM 發表

真實打仗 同 卡通打仗 混為一談, 對住你地呢班高達痴, 我真係 O 咀, 難怪d 細路亂 UP 高達會令你地會上哂腦

主角一定係忠?
你唔至令我O咀
重令我 囧~
難怪d 你自己亂 UP 高達會令我地會上哂腦

頂部
Omegazero
軍曹
Rank: 2


UID 27945
精華 0
積分 0
帖子 322
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-2
狀態 離線
發表於 2009-3-25 08:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Omegazero 為MSN好友 通過MSN和 Omegazero 交談
回復 #156 ericni 的帖子

在80年代才出現還是閣下在80年代才知道這名詞呢
很抱歉第一套動畫是《阿童木》(1960s)
如果閣下認為它兒童向的
不要緊
還有《鐵人28》(1960s)
跟《機動戰士》(1970s)


什麼叫「未夠班」
閣下是以為比你年輕的人就沒有資格在這裡發言嗎
還是說閣下在恃老賣老





一名喜歡機動戰士卻不會砌模型的新自護士兵

「歷史不管在任何時代,都是勝利者以對自己有利的角度來寫罷了。」
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-25 08:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Omegazero 於 2009-3-25 08:33 PM 發表
可笑
連《機動戰士》是動畫還是卡通也分不清楚
卡通是兒童向
動畫是青少年/成人向

另外OO設定中可沒有說剎那是正義的
再CB從開頭就沒有表明自己是正義
只是聲明會武力介入戰爭而已

如果閣下看的多UC ...

唔洗問,個醒目仔又會以為0083 聯邦係正義

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 02:11 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver