回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: unicorn 珍珠版 驚喜+失望
謝夫
二等兵
Rank: 1


UID 24082
精華 0
積分 3
帖子 73
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-11
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:23 AM  資料  短消息  加為好友 
unicorn 珍珠版 驚喜+失望

前兩日購入珍珠版 unicorn
打開盒一望 , 隻珍珠色真係做得好靚
好令同帶小小銀身,驚喜

但亦好明顯,笨大只係用番原模加工
即係,你一cut件,就一定有個位見底
但我記得 HG 百式係做到無每件件既cut位係收響件底
但今次笨大無用到呢個方法
除左 HG 電鍍百式之外 , 我無砌過其他電鍍版既 gundam
所以我唔知每次笨大每次再出特別電鍍版都係咁出
而無考慮到個問題,失望

頂部
kyann1127
軍曹
Rank: 2



UID 7795
精華 0
積分 0
帖子 385
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:41 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kyann1127 為MSN好友 通過MSN和 kyann1127 交談 ICQ 狀態
意料中事....跟本一早就知

頂部
Freddieso
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29709
精華 1
積分 55
帖子 1783
成品數目 55 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-20
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-4-2 12:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Freddieso 為MSN好友 通過MSN和 Freddieso 交談
"cut位係收響件底" 呢D入水口位叫答底入, 平時側邊入嗰D叫黐邊入. 電鍍件做黐邊入, 一剪就爆電鍍, 一定比人勁投訴. 珠珍色係溝色粉入膠料內一齊啤, 剪完磨完水口都係珠珍色. 所以無需要改模.

不過一句到尾Bandai都係呃$$

[ 本帖最後由 Freddieso 於 2009-4-2 12:43 PM 編輯 ]

頂部
withoutr
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20787
精華 0
積分 18
帖子 1030
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-4-2 01:21 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #3 Freddieso 的帖子

須則Bandai在道德上有問題

不過縱觀日本模型生產商中,我個人幾欣賞佢

第一,進取(不斷提升gundam活動能力,夾口位準)
第二,投放新的器材,開發及研究
第三,出得快,款夠多





^-^
頂部
koduck
軍曹
Rank: 2


UID 3357
精華 0
積分 0
帖子 343
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-16
來自 畸隆星
狀態 離線
發表於 2009-4-2 04:00 PM  資料  短消息  加為好友 
From my personal experience, besides of hyaku shiki 1/100 Gundam Astray & MG Master Gundam both adopted this kind of hidden 水口 method.

Might be the first date Gundam design the model they planned to release metallic coating / extra finished versions and so have such arrangement.

Next time before you buy, go to dalong to check check the instruction guide... On the first page of assemble guide it will tell you whether or not this kit adpoted the hidden 水口 method...

頂部
小小文
軍曹
Rank: 2


UID 24348
精華 0
積分 0
帖子 353
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-20
狀態 離線
發表於 2009-4-2 04:16 PM  資料  短消息  加為好友 
好彩可以睇過d件先決定買唔買,
如果唔係買左都要整餐死!!

都知bandai唔會轉過個模,
如果之前用電鍍件果種模又唔同講法!!

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:15 PM  資料  短消息  加為好友 
很老實說的...
其實那些水口位都是預左的啦...
要佢無啦啦開多個原模是完全沒可能的事情...
更何況...
百式是一開始就用隱藏式水口...
總不能拿來比的...
不過倒是這隻配色令人很驚訝...
真的有反光面而有沒有電鍍那種浮誇...
由HD百式到今隻Unicorn...
其實可以看到笨大的誠意...
只是說明書令我很火大就是了...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver