回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 1/12 Strong Bacchus 冇貨交……28/1 37樓 updated 有相
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2006-11-27 01:21 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談
1/12 Strong Bacchus 冇貨交……28/1 37樓 updated 有相

又係賣剩蔗……與其賤賣,不如自己再執佢幾劑過癮下﹗
今日只係補下夾位,分模線等……一路攪一路覺得正。係時候買返套dvd補下習先﹗
但希望唔好又中狗毒?

[ 本帖最後由 crabchiu 於 2007-1-28 02:31 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2006-11-27 01:23 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談
再來三張﹗真係好正,有冇朋友知入面個/1/12人仔在那仍有售呢?



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2006-11-27 08:42 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談


QUOTE:
原帖由 master_roshi 於 2006-11-27 02:48 AM 發表
嘩.......1/12未好大隻?
How much $?

我第一隻買到$987,第二隻蝕本價好似$850都去唔到……決定自己啃﹗

QUOTE:
原帖由 koala 於 2006-11-27 05:56 AM 發表

不久前見過皆旺2/f有主角基利哥$3xx,
唔知係咪算貴.

嘩一個人仔3xx.....,我最多唔開蓋算了。但多謝報料。

QUOTE:
原帖由 jamesdean0083 於 2006-11-27 08:42 AM 發表

D價錢攪好未呀

James哥…價錢e家嘢唔關我事架…我果 D標晒出來的。你已表達你的意見了呢。

QUOTE:
原帖由 chestert 於 2006-11-27 01:00 PM 發表
1/12都出場啦睇嚟到大丹開工不遠矣
樓主加油重諗住等大減價添

chestert兄(你d反白字真有玄機﹗)而原來你一早睇中咗嗎?你早響,我蝕讓給你﹗我是認真的。
小弟初玩假狗……大丹是那一隻呢?我好驚我完成這隻後,會正式加入你們一份子呢﹗

[ 本帖最後由 crabchiu 於 2006-11-27 08:46 PM 編輯 ]

頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2006-11-28 10:30 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2006-11-27 11:14 PM 發表

人仔3xx算貴囉...如果係2xx就差吾多,所以可以觀望一下先
呢隻正呀...關節係ver.2.0(即係改善左)...如果平平地我都會執番隻黎玩玩...
我們說的「大丹」是volk出的1/8手辦狗...rcheung兄有一隻
「正式加入你們一份子」是免不了的事情喇歡迎加入玩狗大家庭啊呀
樓主在第一樓說:「買返套dvd補下習」...樓主知道那兒有售麼??我這兩天在拼命的找(在台北光華商場都找過),也找不到...好慘

你所講的ver2.0是指我現在玩的這一隻嗎?如是的話那我明白為何這一隻和之前所出的差幾舊水了。而我說的dvd,我想在旺角唔會冇卦……我好耐冇行街。而matleung你是台灣朋友嗎?

頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2007-1-24 12:21 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談
各位大佬,其實我好勤力ga啦﹗我都題緊死線呢。

因為隻野拆唔開,尤其是下半身,噴佢真係好麻煩……比正常時間要用多3倍呢﹗

btw, 今期hobby japan好有參考作用呢﹗

再問各位大佬,隻野是否2打6,定是誰的專用機呢?

[ 本帖最後由 crabchiu 於 2007-1-24 12:25 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2007-1-24 12:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談


QUOTE:
原帖由 jamesdean0083 於 2007-1-2 12:02 AM 發表
超過一個月冇update,要請食飯啦,揾個星期日拉大隊落你度先得

dean哥,我冇撈好耐勒……現在專心砌模型﹗﹗





燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2007-1-24 12:31 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談


QUOTE:
原帖由 味吉洋彪 於 2006-12-27 10:46 PM 發表
呢隻1/12 係邊度買架?我唔見有呀

油麻地現時點大把﹗





燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2007-1-26 01:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談
慘啦……好似趕唔切星期日post出來,希望有八成貨仔交啦。





燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2007-1-26 11:59 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-1-26 02:17 PM 發表
嘩,噴得好有心機...
呢隻吾係乜乜專用機,係響地下格鬥場出現既機體...都幾抽得架...
反而scope dog先至係旦散機...tv入面成日都出場...

謝謝,咁佢即是打拳頭交。現在佢支槍仲未做好,星期日唯有冇槍用住先。

而隻野只是噴了深藍色,隻白色未噴好的……

[ 本帖最後由 crabchiu 於 2007-1-27 12:00 AM 編輯 ]





燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2007-1-27 12:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2007-1-26 04:25 PM 發表
大狗可以慢慢黎
比心雞

想問星期日post係邊個區呢?

而我唔慢得架,唔一齊玩就冇癮啦﹗





燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2007-1-28 02:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談
各位大佬,我盡晒力了……wash未完成之外,尚欠乾掃未掂。我諗真是要遲交了……



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 02:36 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver