回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 又開工 RGM -79 Commander
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-13 02:07 PM  資料  短消息  加為好友 
又開工 RGM -79 Commander

It is made of RGM-79D, NT-1 body and RGM-79 legs!!!
I don't like the original RGM-79Commander's head, so i use the RGM-79D head!!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-1-13 02:11 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Superb 於 2007-1-13 02:07 PM 發表
It is made of RGM-79D, NT-1 body and RGM-79 legs!!!
I don't like the original RGM-79Commander's head, so i use the RGM-79D head!!!!

樓主所講既RGM -79 Commander,即係邊隻





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-13 02:23 PM  資料  短消息  加為好友 
this one!!!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-13 02:25 PM  資料  短消息  加為好友 
more photos!!!!!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-1-13 02:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Superb 於 2007-1-13 02:23 PM 發表
this one!!!!!

哦……
不過個盾、裙甲、膊頭同原設唔係好同,你唔想跟原設黎搞?
我覺得而家呢個頭仲好睇過原設果個





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-13 02:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-1-13 02:25 PM 發表

哦……
不過個盾、裙甲、膊頭同原設唔係好同,你唔想跟原設黎搞?
我覺得而家呢個頭仲好睇過原設果個

yes...原設果個頭 is only GM 's head i hate!!!!
NT-1 's 裙甲、膊頭 are much better and "detail" than 原設!!

However, the arms are too short!!! i will enlongate them!!!





Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-1-13 02:33 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Superb 於 2007-1-13 02:28 PM 發表
yes...原設果個頭 is only GM 's head i hate!!!!
NT-1 's 裙甲、膊頭 are much better and "detail" than 原設!!

However, the arms are too short!!! i will enlongate them!!!

哦……
其實而家咁樣,算唔算係自創吉姆





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-13 02:44 PM  資料  短消息  加為好友 
hehe....no problem la!!!
this photo is from studio reckless



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-1-13 02:45 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Superb 於 2007-1-13 02:44 PM 發表
hehe....no problem la!!!
this photo is from studio reckless

又真係幾得下
不過,個盾彎既





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-13 02:45 PM  資料  短消息  加為好友 
otherwise, i can make this RGM-79C



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-13 02:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-1-13 02:45 PM 發表

又真係幾得下
不過,個盾彎既

then i buy a Tr-1 to get it 彎盾!!!!





Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-1-13 02:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Superb 於 2007-1-13 02:45 PM 發表
otherwise, i can make this RGM-79C

不如整呢隻仲好睇

QUOTE:
原帖由 Superb 於 2007-1-13 02:47 PM 發表
then i buy a Tr-1 to get it 彎盾!!!!

咁隻TR-1唔要啦一口一""





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
R34
上等兵
Rank: 2


UID 1313
精華 0
積分 5
帖子 233
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-8
狀態 離線
發表於 2007-1-13 03:09 PM  資料  短消息  加為好友 
之前用唔曬的料合成?

頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-13 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 
yes but the RGM-79D is the new one!!
However, i had bought RGM-79D for three times la!!!!





Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-1-13 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 
Not joking.......this design is much better than bandai's one

頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-13 09:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomlacus 於 2007-1-13 09:08 PM 發表
Not joking.......this design is much better than bandai's one

sorry! you mean studio reckless 's GM is better than bandai????

Not mine!!!!





Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-1-13 09:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Superb 於 2007-1-13 09:43 PM 發表


sorry! you mean studio reckless 's GM is better than bandai????

Not mine!!!!

of course your works la~

頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-13 11:01 PM  資料  短消息  加為好友 
really!!!! thanks!!! i will work hard!!!!

Now, i spray the Strike GM in progress!!!!!





Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-1-13 11:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Superb 於 2007-1-13 11:01 PM 發表
really!!!! thanks!!! i will work hard!!!!

Now, i spray the Strike GM in progress!!!!!

spraying? So fast
IU've just sand the shield when I am having shower

頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomlacus 於 2007-1-13 11:29 PM 發表

spraying? So fast
IU've just sand the shield when I am having shower

work hard together





Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 05:08 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver