回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 手痕素組 T-am OO-R
  本主題由 KC 於 2009-4-27 04:41 PM 移動 
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2009-4-26 03:31 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CaT 於 2009-4-26 02:46 PM 發表

我真係唔明呢,人地定得規矩係度,唔守都不止仲要同人講可唔可以寬容d
又唔係話你唔post得,只係要post第二區而已,咁簡單都做唔到?
再講,素組可以點俾意見?教你齋啪快手d嗎?
我自己都係玩開素組+上少少色滲線 ...

講得好

[ 本帖最後由 1d20 於 2009-4-27 01:01 AM 編輯 ]





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
Van仔
二等兵
Rank: 1


UID 1641
精華 0
積分 0
帖子 76
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-12
狀態 離線
發表於 2009-4-26 03:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 K@R!On 於 2009-4-26 03:51 PM 發表
其實劍刃和兩肩的蛋殼是原色還是自己塗上去

GN Drive 係上色的,笨大個舊Drive 純色真係嚇死人

頂部
K@R!On
壹等兵
Rank: 1


UID 32318
精華 0
積分 1
帖子 174
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-3
狀態 離線
發表於 2009-4-26 03:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Van仔 於 2009-4-26 04:08 PM 發表


GN Drive 係上色的,笨大個舊Drive 純色真係嚇死人

就是留空間給人去折磨一件模型
其實滲線用了甚麼色





沒有成品的天空:
http://hk.myblog.yahoo.com/iam-karion
頂部
xterry
壹等兵
Rank: 1



UID 34247
精華 0
積分 51
帖子 134
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-8
狀態 離線
發表於 2009-4-26 04:24 PM  資料  短消息  加為好友 
我都覺得版規要遵守。。如果吾係,我的產量會更高。。。。況且,呢個論壇之所以精品率比較高,就因爲有規定來鼓勵大家

頂部
Van仔
二等兵
Rank: 1


UID 1641
精華 0
積分 0
帖子 76
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-12
狀態 離線
發表於 2009-4-26 04:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 K@R!On 於 2009-4-26 04:18 PM 發表

就是留空間給人去折磨一件模型
其實滲線用了甚麼色

只係頭個面相上左,之後再上頭後面D位覺得黑線唔配所以就停左手 我諗好少高手會買特別版黎上,唯有等下高手改色再差考下點上



[ 本帖最後由 Van仔 於 2009-4-26 05:12 PM 編輯 ]

頂部
K@R!On
壹等兵
Rank: 1


UID 32318
精華 0
積分 1
帖子 174
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-3
狀態 離線
發表於 2009-4-26 04:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Van仔 於 2009-4-26 05:10 PM 發表


只係頭個面相上左,之後再上頭後面D位覺得黑線唔配所以就停左手 我諗好少高手會買特別版黎上,唯有等下高手改色再差考下點上

http://bzdaya.bay.livefilestore.com/y1pD3Xx9v2scppYgA-kT98aEN ...

用透明紅試試吧





沒有成品的天空:
http://hk.myblog.yahoo.com/iam-karion
頂部
Van仔
二等兵
Rank: 1


UID 1641
精華 0
積分 0
帖子 76
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-12
狀態 離線
發表於 2009-4-26 05:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 K@R!On 於 2009-4-26 05:17 PM 發表

用透明紅試試吧

Mr.color 47個隻?係咪全隻都用透明紅

頂部
K@R!On
壹等兵
Rank: 1


UID 32318
精華 0
積分 1
帖子 174
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-3
狀態 離線
發表於 2009-4-26 05:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Van仔 於 2009-4-26 05:33 PM 發表


Mr.color 47個隻?係咪全隻都用透明紅

粉紅的位置用透明紅
黑的用銀
棗紅的一時想不到





沒有成品的天空:
http://hk.myblog.yahoo.com/iam-karion
頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2009-4-26 09:23 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #16 exsilent 的帖子

我寬容  既意思, 唔代表接受
我頭先亦都講過,  "論壇定下規定, 亦期望壇友去遵守 "
我想帶出既係 , 勸告, 亦都可以用積極既方法

當然, 我都係建議姐.. 每個人都有唔同既方法既..

頂部
Van仔
二等兵
Rank: 1


UID 1641
精華 0
積分 0
帖子 76
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-12
狀態 離線
發表於 2009-4-27 12:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 好平 於 2009-4-26 09:53 PM 發表
我寬容  既意思, 唔代表接受
我頭先亦都講過,  "論壇定下規定, 亦期望壇友去遵守 "
我想帶出既係 , 勸告, 亦都可以用積極既方法

當然, 我都係建議姐.. 每個人都有唔同既方法既..

其實,依家如果素組係放去邊架 因為我都唔多見有地方係講素組之類既

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-4-27 08:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Van仔 於 2009-4-27 01:26 AM 發表


其實,依家如果素組係放去邊架 因為我都唔多見有地方係講素組之類既

一般慣例,版管會調去聊又室

沒有所謂素組區





轉虧為"型"
頂部
得閒飲茶
軍曹
Rank: 2


UID 24765
精華 0
積分 1
帖子 323
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-2
狀態 離線
發表於 2009-4-27 11:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 好平 於 2009-4-26 09:53 PM 發表
我寬容  既意思, 唔代表接受
我頭先亦都講過,  "論壇定下規定, 亦期望壇友去遵守 "
我想帶出既係 , 勸告, 亦都可以用積極既方法

當然, 我都係建議姐.. 每個人都有唔同既方法既..

其實當初版友大多用勸喻/鼓勵0既方式對待素組0既朋友
但係有幾個攪事份子
係大量將素組貼係黎一區,屢勸不聽
每隔一段時間就捲土重來
再加上版規有明文規定
所以好多版友越黎越燥底,唔再善意對待黎類素組post了

[ 本帖最後由 得閒飲茶 於 2009-4-27 11:32 AM 編輯 ]





無無聊聊咁又一天 ~________~
頂部
SiUTaMa
曹長
Rank: 2


UID 2248
精華 0
積分 16
帖子 498
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-24
狀態 離線
發表於 2009-4-27 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 
我想要把GN劍3呀





http://hk.myblog.yahoo.com/SiUTaMa-Yuen
黎我個blog睇下=ˇ=
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-4-27 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 
我想要隻O-RAISER





頂部
Van仔
二等兵
Rank: 1


UID 1641
精華 0
積分 0
帖子 76
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-12
狀態 離線
發表於 2009-4-28 02:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 得閒飲茶 於 2009-4-27 11:31 AM 發表

其實當初版友大多用勸喻/鼓勵0既方式對待素組0既朋友
但係有幾個攪事份子
係大量將素組貼係黎一區,屢勸不聽
每隔一段時間就捲土重來
再加上版規有明文規定
所以好多版友越黎越燥底,唔再善意對待黎類素 ...

當年岩岩黎都仲未有依D規格,真係生疏生疏

我記得我個期仲有好多玩素組既人係真係做晒補夾口水口但咩色都唔上

頂部
得閒飲茶
軍曹
Rank: 2


UID 24765
精華 0
積分 1
帖子 323
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-2
狀態 離線
發表於 2009-4-28 05:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Van仔 於 2009-4-28 02:54 AM 發表


當年岩岩黎都仲未有依D規格,真係生疏生疏

我記得我個期仲有好多玩素組既人係真係做晒補夾口水口但咩色都唔上

所以而家如果要post係科幻區
真係要整色整水比人睇到有做齊基本消夾口水口同上晒色先好post........

做少一樣野都會比人插丫





無無聊聊咁又一天 ~________~
頂部
Van仔
二等兵
Rank: 1


UID 1641
精華 0
積分 0
帖子 76
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-12
狀態 離線
發表於 2009-4-29 01:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 得閒飲茶 於 2009-4-28 05:41 PM 發表

所以而家如果要post係科幻區
真係要整色整水比人睇到有做齊基本消夾口水口同上晒色先好post........

做少一樣野都會比人插丫

個陣放隻S上黎上好晒色又被人彈三彈四,真係火都黎,又話夾口補完都見到晒,水口位磨完仲好清楚,大佬玩下模型都搞到咁

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:50 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver