回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 如買家或賣家多過一位,以第一個確認回覆為優先,第二個候補,如此類推
Rafael段
上等兵
Rank: 2



UID 11626
精華 0
積分 2
帖子 239
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-11
狀態 離線
發表於 2009-5-2 09:48 PM  資料  短消息  加為好友 
如買家或賣家多過一位,以第一個確認回覆為優先,第二個候補,如此類推

跳蚤市場版規

但有幾多網友會follow 呢
見到有個post 明明係某網友回覆在先
但貨主竟然係以pm 為先

自已也試過係咁
如果無人follow the rule 咁不如delete左佢喇

頂部
nicky8908
壹等兵
Rank: 1


UID 22992
精華 1
積分 32
帖子 187
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-5
狀態 離線
發表於 2009-5-2 09:56 PM  資料  短消息  加為好友 
係應該加句"無等別指明下"

頂部
齋胡
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15505
精華 0
積分 6
帖子 2219
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
來自 媽安山
狀態 離線
發表於 2009-5-2 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 
其實好多賣家都唔止係呢到出post賣野呢....咁可能果邊有人pm左先呢 咁咪比唔到呢到既第一個lo

頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-5-2 10:32 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 Rafael段 的帖子

你講呢D所謂"版規" 其實系個指引, 參考性質, 並無約束力, 呢種"跳蚤市場"方式賣買, 一般都系由賣家主導, 即系佢種意賣比邊個就邊個, 何必咁緊張呢





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-5-2 10:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談
其實我覺得大部分人都係pm為先
話哂pm一入黎就睇到丫ma..





好多野未搞 冇時間..
頂部
轟羽
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27726
精華 0
積分 0
帖子 1260
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-28
狀態 離線
發表於 2009-5-2 10:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 轟羽 為MSN好友 通過MSN和 轟羽 交談
我入唔到都係用pm買架炸

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-5-2 11:03 PM  資料  短消息  加為好友 
對唔住...其實你唔PM...係POST直接回覆, 方便自己
對件野唔夠愛, 如果我為左得到佢
我又會回POST, 又PM
人地PM醒目囉, 方便賣家知道有人買...
我都會咁做

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-5-2 11:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Rafael段 於 2009-5-2 10:18 PM 發表
跳蚤市場版規

但有幾多網友會follow 呢
見到有個post 明明係某網友回覆在先
但貨主竟然係以pm 為先

自已也試過係咁
如果無人follow the rule 咁不如delete左佢喇

你見到某網友reply左先???咁你有冇肯定果位網友pm左聯絡電話呢?
可能佢reply時已經有唔止一人PM左呢......
我一舨都係以收到pm留左聯絡先作實,之後就第一時間係有人要左既物品打上"hold"





頂部
Rafael段
上等兵
Rank: 2



UID 11626
精華 0
積分 2
帖子 239
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-11
狀態 離線
發表於 2009-5-3 12:05 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #3 齋胡 的帖子

就係問題所左, 好多人無寫明點回覆,
咁咪跟版規lor
但係往往都係計pm
之不過覺得呢條版規沒大用處

頂部
Rafael段
上等兵
Rank: 2



UID 11626
精華 0
積分 2
帖子 239
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-11
狀態 離線
發表於 2009-5-3 12:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-5-2 11:33 PM 發表
對唔住...其實你唔PM...係POST直接回覆, 方便自己
對件野唔夠愛, 如果我為左得到佢
我又會回POST, 又PM
人地PM醒目囉, 方便賣家知道有人買...
我都會咁做

我覺得回覆都起碼有個record, 雖然可以改post
回覆左加pm我都同意
但如果計時間,會計邊樣呢

頂部
Rafael段
上等兵
Rank: 2



UID 11626
精華 0
積分 2
帖子 239
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-11
狀態 離線
發表於 2009-5-3 12:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 vr2xtd 於 2009-5-2 11:02 PM 發表
你講呢D所謂"版規" 其實系個指引, 參考性質, 並無約束力, 呢種"跳蚤市場"方式賣買, 一般都系由賣家主導, 即系佢種意賣比邊個就邊個, 何必咁緊張呢

哈哈,只係想討論下姐~

頂部
Rafael段
上等兵
Rank: 2



UID 11626
精華 0
積分 2
帖子 239
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-11
狀態 離線
發表於 2009-5-3 12:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 齋胡 於 2009-5-2 10:39 PM 發表
其實好多賣家都唔止係呢到出post賣野呢....咁可能果邊有人pm左先呢 咁咪比唔到呢到既第一個lo

嗯嗯,一d都唔出奇

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-5-3 12:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Rafael段 於 2009-5-3 12:40 AM 發表


我覺得回覆都起碼有個record, 雖然可以改post
回覆左加pm我都同意
但如果計時間,會計邊樣呢

哈哈..咁我可以講
PM...一入網就會知
POST回....要入POST先知..
所以pm win

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-5-3 01:38 AM  資料  短消息  加為好友 
我睇版規嘅精神係想公平
所有參與買賣者清楚睇倒先後次序 以免爭抝

雙方再私下以PM確認如何交收

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-5-3 02:11 AM 編輯 ]

頂部
Plata
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 16562
精華 0
積分 5
帖子 564
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-20
狀態 離線
發表於 2009-5-3 01:57 AM  資料  短消息  加為好友 
其實pm都可以算係回覆嘅一種吧?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:52 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver