回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 新手玩泵,lee個o唔ok?
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2009-5-2 01:42 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!
新手玩泵,lee個o唔ok?

新手玩泵,lee個o唔ok?

http://item.taobao.com/auction/i ... adad517617a953a.htm

[ 本帖最後由 Z-Destiny 於 2009-5-2 02:18 AM 編輯 ]

頂部
前野
上等兵
Rank: 2


UID 23386
精華 0
積分 2
帖子 234
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-16
狀態 離線
發表於 2009-5-2 01:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Z-Destiny 於 2009-5-2 02:12 AM 發表
新手玩泵,lee個o唔ok?

http://item.taobao.com/auction/i ... adad517617a953a.htm

用住先叫做唔錯既選擇, 起碼靜先, 仲要有水隔, ok架....
因為我第二個泵都係呢款
當年我買都要成五舊水

[ 本帖最後由 前野 於 2009-5-2 02:18 AM 編輯 ]





眼矇耳聾, 無記性手又震既老人家就係我
頂部
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2009-5-2 02:07 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 前野 於 2009-5-2 02:16 AM 發表


用住先叫做唔錯既選擇, 起碼靜先, 仲要有水隔, ok架....
因為我第二個泵都係呢款
當年我買都要成五舊水

short 左未?
用左幾多年?

頂部
前野
上等兵
Rank: 2


UID 23386
精華 0
積分 2
帖子 234
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-16
狀態 離線
發表於 2009-5-2 02:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Z-Destiny 於 2009-5-2 02:37 AM 發表

short 左未?
用左幾多年?

印象中我只用左一年左右, 唔係佢有事, 係我之後停左無玩....
之後仲好似送左比朋友用...
另外, 我e+用緊係人地裝修用果 D款, 4分3匹, 有air-tank, 有水隔, 有減壓掣, 有autocut....
都係$500左右, 不過就好x嘈= =+

[ 本帖最後由 前野 於 2009-5-2 02:43 AM 編輯 ]





眼矇耳聾, 無記性手又震既老人家就係我
頂部
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2009-5-2 02:41 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 前野 於 2009-5-2 02:39 AM 發表


印象中我只用左一年左右, 唔係佢有事, 係我之後停左無玩....
之後仲好似送左比朋友用...
另外, 我e+用緊係人地裝修用果 D款, 4分3匹, 有air-tank, 有水隔, 有減壓掣, 有autocut....
都係$500左右, 不過就 ...

thx
lockon this
after the exam 就 buy
doing some amaths and go to

頂部
前野
上等兵
Rank: 2


UID 23386
精華 0
積分 2
帖子 234
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-16
狀態 離線
發表於 2009-5-2 03:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Z-Destiny 於 2009-5-2 03:11 AM 發表

thx
lockon this
after the exam 就 buy
doing some amaths and go to

咁你努力d啦, 希望你可以考得好啦, add oil





眼矇耳聾, 無記性手又震既老人家就係我
頂部
大塚愛
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13426
精華 0
積分 4
帖子 1608
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2009-5-3 01:26 PM  資料  短消息  加為好友 
呢隻有冇autocut???

樓主你係邊到代bid...我都想買返個

[ 本帖最後由 大塚愛 於 2009-5-3 01:47 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:16 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver