回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 氣泵無autocut問題大唔大?
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:23 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!
氣泵無autocut問題大唔大?

氣泵無autocut問題大唔大?
私是新手

無autocut氣泵是否 短命d?

如果買氣泵大約要有幾多力?[psi]

頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:25 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
泵會好易壞
因為而家的噴筆9成9都係雙動的,如果無AUTO CUT的話要係支筆到做D手腳,令到支筆變單動先用到

頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-5-1 11:25 PM 發表
泵會好易壞

豪無根據......................

QUOTE:
如果無AUTO CUT的話要係支筆到做D手腳,令到支筆變單動先用到

完全不正確





以後唔會再有爛尾模型
頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:32 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2009-5-1 11:59 PM 發表

豪無根據......................



完全不正確

你用過未先??
家中仲有一個殘存中
而呢個方法是當年T記教我用的

想起當時簡直係痛苦

頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談
個泵autocut同支筆是否雙/單動有咩關係





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:34 PM  資料  短消息  加為好友 
我用緊喎 仲用到十幾年  其實主要噴到咁上下就要關幾分鐘等佢散熱~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-5-1 11:32 PM 發表

你用過未先??

大我......?
我正想咁樣問番你........................你用過未嫁......?

QUOTE:
家中仲有一個殘存中

你果隻係歷史遺物.....?
我隻 Sparymax + DH103用o左大大話話8年.....一D問題都無....
即使宜家用個Silair 15都係無auto cut, 加DH 103黎用一樣係無須改動任何野 !!

答人之前做D功課, 否則失禮於人前就唔好啦.





以後唔會再有爛尾模型
頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:43 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2009-5-2 12:03 AM 發表
autocut同支筆是否雙/單動有咩關係

你要明白一樣野,泵一開制係會長期出氣
而雙動的噴筆的特性係可以控制油同氣的出量,而當你唔比氣係支筆到出時,支筆係唔會有氣出的
換句說話,如果一個無AUTO CUT的泵同係一支雙動噴筆上面,當你長着部機而唔比佢出氣,而D氣谷住係個泵超過一定的份量會變成點??
而AUTO CUT裝置就係防止下面的情況而設

如果係無AUTO CUT的泵用單動噴筆的話,最主要會變成只控制油量,而氣會長期係噴筆到噴出,最少唔會谷住氣,傷泵的機會都會細D

頂部
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!
sorry
引起罵戰……
冷靜小小……
兩個也是想幫人…

頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:47 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2009-5-2 12:11 AM 發表


大我......?
我正想咁樣問番你........................你用過未嫁......?



你果隻係歷史遺物.....?
我隻 Sparymax + DH103用o左大大話話8年.....一D問題都無....
即使宜家用個Silair 15都係無aut ...

點敢大你呀
我最初個隻是最初代的雙星泵,仲要由我老豆到繼承返黎,仲要連水隔同AUTO CUT都唔可以裝
而家都仲行得走得,但用係黎好煩,放左係床下底

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-5-1 11:43 PM 發表

你要明白一樣野,泵一開制係會長期出氣
而雙動的噴筆的特性係可以控制油同氣的出量,而當你唔比氣係支筆到出時,支筆係唔會有氣出的
換句說話,如果一個無AUTO CUT的泵同係一支雙動噴筆上面,當你長着部機 ...

朋友.. 你搞清楚咩係 雙/單動 (single action/ double action airbrush) 會好d. 講真的.





路過既厚多士
頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-5-1 11:43 PM 發表

你要明白一樣野,泵一開制係會長期出氣
而雙動的噴筆的特性係可以控制油同氣的出量,而當你唔比氣係支筆到出時,支筆係唔會有氣出的
換句說話,如果一個無AUTO CUT的泵同係一支雙動噴筆上面,當你長着部機 ...

唔開噴槍, 個泵繼續開, 槍唔出氣, 個泵仲有第二個位出氣丫嗎~~~~~
我開始懷疑你無用過泵.





以後唔會再有爛尾模型
頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:49 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-5-2 12:04 AM 發表
我用緊喎 仲用到十幾年  其實主要噴到咁上下就要關幾分鐘等佢散熱~

有AUTO CUT都會好熱架(無關掉電源的話)
我試過一次個泵AUTO CUT左,但忘了關電源就走,過了一日看看,個泵係超熱的

頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:51 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-5-2 12:13 AM 發表

你要明白一樣野,泵一開制係會長期出氣
而雙動的噴筆的特性係可以控制油同氣的出量,而當你唔比氣係支筆到出時,支筆係唔會有氣出的
換句說話,如果一個無AUTO CUT的泵同係一支雙動噴筆上面,當你長着部機 ...

啊..我你你講咩嚕
我想問你個泵直駁噴筆 中途完全唔經水隔 用氣缸





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2009-5-1 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-5-1 11:47 PM 發表

點敢大你呀
我最初個隻是最初代的雙星泵,仲要由我老豆到繼承返黎,仲要連水隔同AUTO CUT都唔可以裝
而家都仲行得走得,但用係黎好煩,放左係床下底

你呢d咪一本通書睇到老囉.
Spary work泵構造同原理都同宜家唔小人用o既台灣泵,Silair泵唔同........





以後唔會再有爛尾模型
頂部
ocean
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2099
精華 0
積分 3
帖子 900
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-19
狀態 離線
發表於 2009-5-2 12:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-5-1 11:55 PM 發表
泵會好易壞
因為而家的噴筆9成9都係雙動的,如果無AUTO CUT的話要係支筆到做D手腳,令到支筆變單動先用到

嘩....唔睇過你講咩都唔知自己見識少

頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2009-5-2 12:28 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2009-5-2 12:21 AM 發表

啊..我你你講咩嚕
我想問你個泵直駁噴筆 中途完全唔經水隔 用氣缸

以前的那個的確是直出的,中途完全唔經水隔或氣缸
而家用緊的係會經水隔/氣缸

QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2009-5-2 12:23 AM 發表


你呢d咪一本通書睇到老囉.
Spary work泵構造同原理都同宜家唔小人用o既台灣泵,Silair泵唔同........

那你不是跟我一樣一本通書睇到老嗎??

另外,你話泵駁筆後,筆唔出氣,仲有其他地方出到氣
敢問一下,是在那個部位出氣多??
因按照地理常識,空氣係會用高氣壓流向低絛壓,因而成風
但我以前用的泵跟而家用的泵都沒有係泵的外面有任何噴氣/有風由泵走出的現像

另外以前曾聽說過如果泵除左噴筆位有氣出外,仲有其他地方有氣出,會係漏氣,聽說對個泵唔係咁好
唔知係咪真呢??

[ 本帖最後由 sunhikari 於 2009-5-2 01:00 AM 編輯 ]

頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2009-5-2 01:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-5-2 12:28 AM 發表


另外,你話泵駁筆後,筆唔出氣,仲有其他地方出到氣
敢問一下,是在那個部位出氣 ...

好鬼死佩服你果種死雞撐飯蓋精神!!!
因為呢個原因, 我專登去影張相等隻雞去得安樂D..........................

Silair15 , 用開o既師兄都知係無AutoCut.
邊個位出氣唔使我再指喇下化....................???

再講, 你問下D師兄, 幾多人用緊Silair/台灣泵加雙動筆係有你講o既問題啦.   噓~~~~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




以後唔會再有爛尾模型
頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-5-2 01:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2009-5-2 01:32 AM 發表


好鬼死佩服你果種死雞撐飯蓋精神!!!
因為呢個原因, 我專登去影張相等隻雞去得安樂D..........................

Silair15 , 用開o既師兄都知係無AutoCut.
邊個位出氣唔使我再指喇下化... ...

就係圖中果合位出氣 因為我用緊~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
vvserpent
壹等兵
Rank: 1


UID 17243
精華 0
積分 0
帖子 182
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
狀態 離線
發表於 2009-5-2 01:37 AM  資料  短消息  加為好友 
我都有個SILAIR 好多年啦.  (估有八年左右). 佢有一個1.5L 6BAR 既氣缸.  係氣缸上面有一個VALVE, 開一段時間, 壓力超過VALVE 既SETTING時, 會有氣漏出, 去PROTECT 個SYSTEM (由DAY-1 開始已經係咁)

近年, 天氣熱左. 個SILAIR 都試過overheat. 冇野既, 佢唔行. 要等佢cool down 先用得.  我係一個好心急既人. 我唔想等果段時間, 自己加左個auto-cut switch. 而家當壓力夠既時候. (SET 左5.5BAR 左右) 就會CUT 電. 用氣缸既氣. 係氣缸去到4BAR 左右會比電去開BUMP 差氣. 同樣地一開一關.直至我唔用OFF 左佢為止.

對我黎講, AUTO-CUT switch 令到個BUMP 冇咁易OVER HEAT. 又用小D 電, 又環保D.

###個SWITCH 要同氣缸一齊用先有意思.

[ 本帖最後由 vvserpent 於 2009-5-2 01:39 AM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:42 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver