回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 小松原博之 Fans 吹水區
  本主題由 towailun 於 2008-12-13 08:45 AM 移動 
EXII
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 484
精華 1
積分 18
帖子 1247
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-21
狀態 離線
發表於 2008-12-21 11:44 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2008-12-21 05:27 PM 發表

已經影了相,遲小小post上來
下隻應該係RGM-79S,但玩齊齊砌都無所謂,你們想砌什麼?

Ne 隻? 好彩我有   但要睇下其他人有無....

newwave有無Ne隻?

你隻係 B-club 定 Studio Reckless version?



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




My BLOG   http://hk.myblog.yahoo.com/exiihk
Reckless x N 隻  (+_+)
頂部
newwave
上尉
Rank: 3Rank: 3
仲有 ??? 隻.....


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 6746
精華 1
積分 28
帖子 1110
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-27
來自 一個小島
狀態 離線
發表於 2008-12-22 12:08 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 EXII 於 2008-12-21 11:44 PM 發表


Ne 隻? 好彩我有   但要睇下其他人有無....

newwave有無Ne隻?

你隻係 B-club 定 Studio Reckless version?

雖然我而家趕到死整隻 GM , 但係見到你地玩齊齊砌我都頂一頂, 我有 RGM-79S (studio reckless version).....好嘢我可以玩迷彩 GM

幾時開始呢, 最好等我同隻 AGX-04 埋咗單先





https://www.facebook.com/SpaceInGundamUniverse

http://newwavegundam.wordpress.com/
頂部
GK奴隸
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19891
精華 4
積分 29
帖子 1034
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 爛件地獄
狀態 離線
發表於 2008-12-22 12:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 newwave 於 2008-12-22 12:08 AM 發表


雖然我而家趕到死整隻 GM , 但係見到你地玩齊齊砌我都頂一頂, 我有 RGM-79S (studio reckless version).....好嘢我可以玩迷彩 GM

幾時開始呢, 最好等我同隻 AGX-04 埋ࡵ ...

以你的速度相信一定無問題

QUOTE:
原帖由 jawi888 於 2008-12-21 09:31 PM 發表

快點PO上來讓我解解渴!!!

F90也是小松原的作品嗎~~~?

過多一會吧 ,F90在官網都會看到的.

QUOTE:
原帖由 EXII 於 2008-12-21 11:44 PM 發表


Ne 隻? 好彩我有   但要睇下其他人有無....

newwave有無Ne隻?

你隻係 B-club 定 Studio Reckless version?

我隻係Studio Reckless version,但又想學B-club 加對劍.





Studio Reckless奴隸
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reckless/
頂部
versionka
壹等兵
Rank: 1


UID 1645
精華 0
積分 0
帖子 120
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-30
狀態 離線
發表於 2008-12-22 10:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2008-12-22 12:46 AM 發表

以你的速度相信一定無問題

過多一會吧 ,F90在官網都會看到的.

我隻係Studio Reckless version,但又想學B-club 加對劍.

I also want the B-club GM Spatan version too. Someone 'at least 2 of my friends' have got the origin kit.
Let's seel if they will let the kit be re-casted.

p.s. some out-topic stuff, anyone has the construction manuell of 速水仁司 翼霸 BILLBINE???

[ 本帖最後由 versionka 於 2008-12-22 10:45 AM 編輯 ]





Caution: Overuse of these timely and informative news updates can lead to excessive expenditure on hobby products. Use with care to avoid potential financial and/or maritial distress.
頂部
EXII
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 484
精華 1
積分 18
帖子 1247
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-21
狀態 離線
發表於 2008-12-22 11:44 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 versionka 於 2008-12-22 10:07 AM 發表


I also want the B-club GM Spatan version too. Someone 'at least 2 of my friends' have got the origin kit.
Let's seel if they will let the kit be re-casted.

p.s. some out-topic stuff, anyo ...

You are so lucky that I'm a 速水仁司 fans too

I have that kit and I don't have a scanner   May be I can bring that out in our gathering





My BLOG   http://hk.myblog.yahoo.com/exiihk
Reckless x N 隻  (+_+)
頂部
GK奴隸
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19891
精華 4
積分 29
帖子 1034
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 爛件地獄
狀態 離線
發表於 2008-12-22 12:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 versionka 於 2008-12-22 10:07 AM 發表


I also want the B-club GM Spatan version too. Someone 'at least 2 of my friends' have got the origin kit.
Let's seel if they will let the kit be re-casted.

p.s. some out-topic stuff, anyo ...

我覺得 B-club GM Spatan version 最唔靚係腳眼關節後面.依隻出得都算碎,要砌成180件,真係玩一次就夠
翼霸小弟無玩





Studio Reckless奴隸
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reckless/
頂部
EXII
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 484
精華 1
積分 18
帖子 1247
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-21
狀態 離線
發表於 2008-12-22 01:42 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 newwave 於 2008-12-22 12:08 AM 發表


雖然我而家趕到死整隻 GM , 但係見到你地玩齊齊砌我都頂一頂, 我有 RGM-79S (studio reckless version).....好嘢我可以玩迷彩 GM

幾時開始呢, 最好等我同隻 AGX-04 埋ࡵ ...

幾時開始都ok  實等你ge  

Wa....你玩迷彩, GK奴隸噴陰影, 我隻即最醜........

AGX-04隻Pink用GAIA個隻正ah.......





My BLOG   http://hk.myblog.yahoo.com/exiihk
Reckless x N 隻  (+_+)
頂部
hangsangbank
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 628
精華 7
積分 30
帖子 1477
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-4
狀態 離線
發表於 2008-12-22 01:43 PM  資料  短消息  加為好友 
呢個都幾毒, 仲加多個GM custom頭添!
LINK=>http://reflect2006.hp.infoseek.co.jp/re-gmt.htm


[ 本帖最後由 hangsangbank 於 2008-12-22 04:56 PM 編輯 ]





乞兒追求什麼叫生活同時, 香港人要為生存而搏鬥。
頂部
versionka
壹等兵
Rank: 1


UID 1645
精華 0
積分 0
帖子 120
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-30
狀態 離線
發表於 2008-12-22 02:04 PM  資料  短消息  加為好友 
hm.....those spare parts can be used for this kit!

[ 本帖最後由 versionka 於 2008-12-22 02:10 PM 編輯 ]





Caution: Overuse of these timely and informative news updates can lead to excessive expenditure on hobby products. Use with care to avoid potential financial and/or maritial distress.
頂部
versionka
壹等兵
Rank: 1


UID 1645
精華 0
積分 0
帖子 120
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-30
狀態 離線
發表於 2008-12-22 02:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2008-12-22 12:49 PM 發表

我覺得 B-club GM Spatan version 最唔靚係腳眼關節後面.依隻出得都算碎,要砌成180件,真係玩一次就夠
翼霸小弟無玩

It doesn't really matters as long as I can grab one, rite?





Caution: Overuse of these timely and informative news updates can lead to excessive expenditure on hobby products. Use with care to avoid potential financial and/or maritial distress.
頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2008-12-22 05:50 PM  資料  短消息  加為好友 
影舊書

RCベルグ ?


N年前 JAF CON的 ver.KA


off 少少topic
大家認為studio reckless 會有可能出D 自創MS /MA 嗎?
因為近年UC的gundam,吉姆 都出曬吧.. 唔通出 unicorn D配角JESTA

柳瀨敬之 和他們相識, 如F95JD , gundam OO MSV的話 . 就俾其他出機械首辦人 開路 (NewG)

一隻不知名VMS



[ 本帖最後由 alexlee2 於 2008-12-22 06:07 PM 編輯 ]

頂部
EXII
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 484
精華 1
積分 18
帖子 1247
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-21
狀態 離線
發表於 2008-12-22 08:20 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2008-12-22 05:50 PM 發表
影舊書

RCベルグ ?

N年前 JAF CON的 ver.KA

off 少少topic
大家認為 ...

我想Studio Reckless 出多D Zeon MS/MA. 如果1/144, 市場上好D ge 另一選擇我認為係 Zelo Inc

http://ga.sbcr.jp/mreport/007490/

Zelo 出 d Zeon MS / MSV外形唔錯, 不過我未買過..... 有無巴打砌過??

[ 本帖最後由 EXII 於 2008-12-22 08:22 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




My BLOG   http://hk.myblog.yahoo.com/exiihk
Reckless x N 隻  (+_+)
頂部
byg_zam
中校
Rank: 4


UID 2015
精華 0
積分 1
帖子 3090
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-15
狀態 離線
發表於 2008-12-22 08:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2008-12-22 17:50 發表
影舊書

RCベルグ ?


N年前 JAF CON的 ver.KA


off 少少topic
大家認為 ...

隻沙古II係 MODEL GRAPHIX出品
最低果隻係原創VMS GUNDAM,同期仲有隻有D似拖魯傑斯既機體。





頂部
oliwa
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19484
精華 0
積分 3
帖子 939
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-3
狀態 離線
發表於 2008-12-22 08:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 byg_zam 於 2008-12-22 08:21 PM 發表

隻沙古II係 MODEL GRAPHIX出品
最低果隻係原創VMS GUNDAM,同期仲有隻有D似拖魯傑斯既機體。

byg_zam兄當日你都點過VMS GUNDAM原件; 仲一路點件一路媽媽聲!





天與地之靈   日與月之精   
山與河之氣   人與物之情
太極兩儀  五行相生相剋
宇宙乾坤  萬物相輔相成
高山流水  助我濟世為懷
賜我無窮力量
頂部
byg_zam
中校
Rank: 4


UID 2015
精華 0
積分 1
帖子 3090
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-15
狀態 離線
發表於 2008-12-22 08:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 oliwa 於 2008-12-22 20:33 發表

byg_zam兄當日你都點過VMS GUNDAM原件; 仲一路點件一路媽媽聲!

何只點過,當年仲砌過又賣埋。





頂部
newwave
上尉
Rank: 3Rank: 3
仲有 ??? 隻.....


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 6746
精華 1
積分 28
帖子 1110
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-27
來自 一個小島
狀態 離線
發表於 2008-12-22 09:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 EXII 於 2008-12-22 01:42 PM 發表


幾時開始都ok  實等你ge  

Wa....你玩迷彩, GK奴隸噴陰影, 我隻即最醜........

AGX-04隻Pink用GAIA個隻正ah.......

唔准你咁講 , 你嗰隻一樣係咁正.....

GAIA pink, 係咪 016??

我本身諗住咁溝, 參巧套 OVA:
郡仕 1 (50%) + 68 (30%) + 4 (20%).....或者類似嘅色

因為時間關係, 我都攞咗隻野嚟點一點件

[attach]252591[/attach]

[ 本帖最後由 newwave 於 2008-12-22 09:36 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




https://www.facebook.com/SpaceInGundamUniverse

http://newwavegundam.wordpress.com/
頂部
EXII
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 484
精華 1
積分 18
帖子 1247
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-21
狀態 離線
發表於 2008-12-22 10:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 newwave 於 2008-12-22 09:25 PM 發表


唔准你咁講 , 你嗰隻一樣係咁正.....

GAIA pink, 係咪 016??

我本身諗住咁溝, 參巧套 OVA:
郡仕 1 (50%) + 68 (30%) + 4 (20%).....或者類似嘅色

因為時間關係, 我都攞 ...

係016, GAIA應該得一隻Pink, jawi888 隻AGX-04都用ne 隻 Pink

我隻買完之後點都未點過....希望齊 la......  今次要留D spare parts 遲D 砌 RGM-79C

[ 本帖最後由 EXII 於 2008-12-22 10:03 PM 編輯 ]





My BLOG   http://hk.myblog.yahoo.com/exiihk
Reckless x N 隻  (+_+)
頂部
newwave
上尉
Rank: 3Rank: 3
仲有 ??? 隻.....


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 6746
精華 1
積分 28
帖子 1110
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-27
來自 一個小島
狀態 離線
發表於 2008-12-22 10:40 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 EXII 於 2008-12-22 10:00 PM 發表


係016, GAIA應該得一隻Pink, jawi888 隻AGX-04都用ne 隻 Pink

我隻買完之後點都未點過....希望齊 la......  今次要留D spare parts 遲D 砌 RGM-79C

咁 ok 喎, 起瑪唔駛溝.....

咦 RGM-79C 咁正, 你諗住砌陸戰一話太空版隻色呢??  隻 RGM-79S 都有齊哂D parts, 爭在個 RGM-79C 頭唔係新版, 眼蓋分開砌.....





https://www.facebook.com/SpaceInGundamUniverse

http://newwavegundam.wordpress.com/
頂部
GK奴隸
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19891
精華 4
積分 29
帖子 1034
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 爛件地獄
狀態 離線
發表於 2008-12-22 10:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 EXII 於 2008-12-22 08:20 PM 發表


我想Studio Reckless 出多D Zeon MS/MA. 如果1/144, 市場上好D ge 另一選擇我認為係 Zelo Inc

http://ga.sbcr.jp/mreport/007490/

Zelo 出 d Zeon MS / MSV外形唔錯, 不過我未買過..... 有無巴 ...

早一兩年我都希望會出zeon MS,但現在無所謂,因為根本就砌唔曬

QUOTE:
原帖由 byg_zam 於 2008-12-22 08:50 PM 發表

何只點過,當年仲砌過又賣埋。

老板有無圖睇

QUOTE:
原帖由 EXII 於 2008-12-22 01:42 PM 發表


幾時開始都ok  實等你ge  

Wa....你玩迷彩, GK奴隸噴陰影, 我隻即最醜........

AGX-04隻Pink用GAIA個隻正ah.......

我今天已經開始咗,你咪做隻金屬色

[ 本帖最後由 GK奴隸 於 2008-12-22 11:16 PM 編輯 ]





Studio Reckless奴隸
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reckless/
頂部
byg_zam
中校
Rank: 4


UID 2015
精華 0
積分 1
帖子 3090
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-15
狀態 離線
發表於 2008-12-22 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2008-12-22 22:42 發表

早一兩年我都希望會出zeon MS,但現在無所謂,因為根本就砌唔曬

老板有無圖睇

我今天已經開始咗

賣左邊有圖...





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 03:03 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver