回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 英国zero paint专业民用车模油漆到手,上图
xiaochuanh
壹等兵
Rank: 1


UID 20300
精華 3
積分 9
帖子 125
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-23
狀態 離線
發表於 2009-5-12 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 
英国zero paint专业民用车模油漆到手,上图

有幸系淘宝买度zp油漆,对呢只油漆,其实已经向往好耐嘎啦,但系一直担心系英国寄油漆返黎,会比海关没收,所以一直都系得个望字。油漆都系稀释好的,硝基类,原厂车颜色1:1取样。
法拉利60ml一瓶,76元

[attach]280570[/attach]

[attach]280571[/attach]

[attach]280572[/attach]

[attach]280573[/attach]

林宝坚尼一套 30ml 两瓶,一底一面82元

[attach]280574[/attach]

[ 本帖最後由 xiaochuanh 於 2009-5-13 08:23 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
xiaochuanh
壹等兵
Rank: 1


UID 20300
精華 3
積分 9
帖子 125
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-23
狀態 離線
發表於 2009-5-12 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 
[attach]280575[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
edwardyau
曹長
Rank: 2



UID 13272
精華 1
積分 25
帖子 442
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-5-13 12:39 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
very good wor!!!

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2009-5-14 01:11 AM  資料  短消息  加為好友 
都有諗過訂,但係真係太大支啦~~~
clear coat又同gp2差唔多貴~~
都係飯盒算lu~~





WE ARE X~~~~~~
頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2009-5-14 02:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 johnnykut 於 2009-5-14 01:41 AM 發表
都有諗過訂,但係真係太大支啦~~~
clear coat又同gp2差唔多貴~~
都係飯盒算lu~~

唔好以為好大支呀. 果支野 30ml, 但已加入 Thinner. 如正常 1份油 4-5 份 thinner 咁計, 果支野實際得 6-7ml, 重小過支 Gunze 油啊.

頂部
xiaochuanh
壹等兵
Rank: 1


UID 20300
精華 3
積分 9
帖子 125
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-23
狀態 離線
發表於 2009-5-14 08:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 johnnykut 於 2009-5-14 01:41 AM 發表
都有諗過訂,但係真係太大支啦~~~
clear coat又同gp2差唔多貴~~
都係飯盒算lu~~



QUOTE:
原帖由 DM 於 2009-5-14 02:47 AM 發表


唔好以為好大支呀. 果支野 30ml, 但已加入 Thinner. 如正常 1份油 4-5 份 thinner 咁計, 果支野實際得 6-7ml, 重小過支 Gunze 油啊.

支clear coat就10镑,对人仔系100文左右。唔计邮购费用就肯定平过GP2的。不过邮费几柑下。
而家大陆有人倾紧代理,希望可以成功,甘样成本就会落黎。因为只油60ml,英镑原价系4镑左右。按照油的浓度黎睇,应该系3份稀释液左右。大概原油系15-20ml左右啦。
大陆就买乜都贵嘎啦,连饭盒都要卖度30几40文樽,所以我觉得都比度40文,不如比多少少买只更加好的产品。

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2009-5-14 12:05 PM  資料  短消息  加為好友 
有代理就可以平少少運費lu~~
有機會可以試2k clear coat lu





WE ARE X~~~~~~
頂部
xiaochuanh
壹等兵
Rank: 1


UID 20300
精華 3
積分 9
帖子 125
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-23
狀態 離線
發表於 2009-5-14 12:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 johnnykut 於 2009-5-14 12:35 PM 發表
有代理就可以平少少運費lu~~
有機會可以試2k clear coat lu

系啦,话时话,香港有冇呢只油漆卖?

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2009-5-14 12:52 PM  資料  短消息  加為好友 
唔見有喎~~~





WE ARE X~~~~~~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:50 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver