回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 想問1/72坦克模型..
wintervin
平民
Rank: 1


UID 34536
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-14
狀態 離線
發表於 2009-5-16 04:59 AM  資料  短消息  加為好友 
想問1/72坦克模型..

請問邊度會多1/72既坦克模型賣?
除左環球有Dragon之外仲有無咩地方會有Dragon同小號手既牌子呢?
因為搵唔到心目中個款.
THANKS~

頂部
wintervin
平民
Rank: 1


UID 34536
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-14
狀態 離線
發表於 2009-5-17 10:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 熾天使 於 2009-5-16 10:52 AM 發表
廣華街和窩打老道

唔該晒熾天使兄~
不過仔細D個間鋪係..?

[ 本帖最後由 wintervin 於 2009-5-17 11:39 PM 編輯 ]

頂部
wintervin
平民
Rank: 1


UID 34536
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-14
狀態 離線
發表於 2009-5-17 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2009-5-16 11:00 AM 發表

1/72坦克我一般會逛幾個地方,熾兄已經答左兩個,一般我都係去呢兩個地方,另外油麻地永安后面都有D,如果買樹脂手板的,可以去西灣河搵下。
你心目中有咩想要的款?

我想搵現代美軍M1A2同埋M2A2,二戰美軍M10同超級雪曼.
唔該晒你timng兄

頂部
wintervin
平民
Rank: 1


UID 34536
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-14
狀態 離線
發表於 2009-5-18 02:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2009-5-18 12:13 AM 發表

現代美軍的龍記出得最多啦,
至於M10我記得係捷克厰Extratech出過Injection 的,我都砌左一架。
Super Sherman就好似未出過Injection,樹脂手板的就有出過,要就上網訂啦,不過一定貴架。

唔該晒師兄,我呢個新手咩都唔識...
龍記除左環球之外仲有無呢?1/72 D款好少,1/35就多到得人驚.哈

頂部
wintervin
平民
Rank: 1


UID 34536
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-14
狀態 離線
發表於 2009-5-18 08:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckpoon6026 於 2009-5-18 07:23 AM 發表
M10 fujimi 有 1/76, 而 Hat 出過 1/72,應該香港冇,要上網訂。

THANK YOU,
同埋呢部有無呢?
T28,


[ 本帖最後由 wintervin 於 2009-5-18 09:22 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 01:59 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver