回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] [GT-R project]NISSAN SKYLINE GT-R V.spec
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-17 07:42 PM  資料  短消息  加為好友 
[GT-R project]NISSAN SKYLINE GT-R V.spec

可能我真係暴走.......
因為我一日之內將架車既顏色噴好 .......
依家等乾 , 過兩日上得水貼 .......
噴最後果次 , 我噴厚 + 焗油法配合 ,
橙皮比之前噴的少左 .......
車廂 , 底盤 預計兩日完成 !!
POST 相!!!!

(暴走中 ...... !!)



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2007-2-17 08:10 PM  資料  短消息  加為好友 
焗油跟橙皮有什麼關系呢 ?

頂部
宏輝
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 1935
精華 9
積分 30
帖子 1836
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-25
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-2-17 08:13 PM  資料  短消息  加為好友 
好快手wo!!
我就一定唔得啦
因為我最唔鐘意cut件。

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-17 08:19 PM  資料  短消息  加為好友 
近日個個都比我快....^^

頂部
GT90
上等兵
Rank: 2



UID 12532
精華 0
積分 8
帖子 295
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
來自 Ford Racing!!
狀態 離線
發表於 2007-2-18 06:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-2-17 08:19 PM 發表
近日個個都比我快....^^

因為大家都超過200匹





Many time,many try.that you can do the best!!
頂部
GT90
上等兵
Rank: 2



UID 12532
精華 0
積分 8
帖子 295
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
來自 Ford Racing!!
狀態 離線
發表於 2007-2-18 06:47 PM  資料  短消息  加為好友 
係咪噴銀色造底,才噴透明籃?????





Many time,many try.that you can do the best!!
頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-18 08:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DM 於 2007-2-17 08:10 PM 發表
焗油跟橙皮有什麼關系呢 ?

令油較慢乾 , 可以流平

QUOTE:
原帖由 Fai 於 2007-2-17 08:13 PM 發表
好快手wo!!
我就一定唔得啦
因為我最唔鐘意cut件。



QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-2-17 08:19 PM 發表
近日個個都比我快....^^

依家假期 , 得閒嘛~~

QUOTE:
原帖由 GT90 於 2007-2-18 06:47 PM 發表
係咪噴銀色造底,才噴透明籃?????

唔係 , 係用 ts-50
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日一影 : 四架製作中既 GT-R 合照

[ 本帖最後由 SKYLINE-GT-R 於 2007-2-18 08:14 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-2-18 08:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談
顶你~ 好鬼壮观啊





Back...... hopefully......
頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2007-2-18 08:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-2-18 08:12 PM 發表

令油較慢乾 , 可以流平

o下 ?! 邊位高人教你嫁 ?

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-18 08:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 traci 於 2007-2-18 08:17 PM 發表
顶你~ 好鬼壮观啊

砌好果三部要唔要出埋來???

QUOTE:
原帖由 DM 於 2007-2-18 08:30 PM 發表


o下 ?! 邊位高人教你嫁 ?

我老豆係咁講

頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2007-2-18 08:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-2-18 08:48 PM 發表

我老豆係咁講

熱力只會令油乾得更快, 點會流得更平呀 ?

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-18 08:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DM 於 2007-2-18 08:52 PM 發表


熱力只會令油乾得更快, 點會流得更平呀 ?

但係依度都係咁講.......
http://hk.geocities.com/carmodelworkshop/Hotpaint.htm

頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-2-18 09:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-2-18 08:48 PM 發表

砌好果三部要唔要出埋來???

我老豆係咁講

唔好啦~ high 到D小朋友摽尿就唔好啦





Back...... hopefully......
頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2007-2-18 09:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-2-18 08:56 PM 發表

但係依度都係咁講.......
http://hk.geocities.com/carmodelworkshop/Hotpaint.htm

果段野話 :

[這個焗油法除了可以加快每一層油的乾燥時間之外,也有增加光澤的作用。]

[我後來把這個焗油法告訴這位高人。他說這個方法和用慢乾劑一樣,因為當油變得慢乾後會有較多時間讓油均勻地〝流〞到車身上每一個地方,由於油層變得均勻,所以使塗面也變得平滑,因而產生光澤。而焗油也有這種效果]

你覺唔覺得兩段野有d矛盾, 一時話[快d乾], 一時又話[變得慢乾], 咁佢講晒啦. 咁究竟快定慢先得假 ?

頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2007-2-18 09:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 traci 於 2007-2-18 09:00 PM 發表


唔好啦~ high 到D小朋友摽尿就唔好啦

研究研究 Only

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-18 09:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DM 於 2007-2-18 09:15 PM 發表


果段野話 :

[這個焗油法除了可以加快每一層油的乾燥時間之外,也有增加光澤的作用。]

[我後來把這個焗油法告訴這位高人。他說這個方法和用慢乾劑一樣,因為當油變得慢乾後會有較多時間讓油均勻地〝流〞到車身上每一個地方,由於油層變得均勻,所以使塗面也變得平滑,因而產生光澤。而焗油也有這種效果]

你覺唔覺得兩段野有d矛盾, 一時話[快d乾], 一時又話[變得慢乾], 咁佢講晒啦. 咁究竟快定慢先得假 ?

一係我聽日就依個問題做一個 test ,
個 test : 我用其中一枝噴罐一齊噴落兩個冇用既車殼A , B ,
              然後 :  A 就用風筒吹乾為止
                           B 就焗油
睇下得出來既結果係點 , 咁好唔好?

頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2007-2-18 09:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-2-18 09:30 PM 發表

一係我聽日就依個問題做一個 test ,
個 test : 我用其中一枝噴罐一齊噴落兩個冇用既車殼A , B ,
              然後 :  A 就用風筒吹乾為止
                           B 就焗油
睇下得出來既結果係點 , 咁好唔好?

Good Suggestion. 你做完類似 Experiment, 你就會明白更多. By the way, 噴完要立即吹, 甚至一路噴一路吹. 我講真的.

未做之前, 你 Expect A 同 B 會有咩 Result ?

其實就算我老點你都好, 你唔覺得段野有問題咩 ?

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-18 09:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DM 於 2007-2-18 09:38 PM 發表


Good Suggestion. 你做完類似 Experiment, 你就會明白更多. By the way, 噴完要立即吹, 甚至一路噴一路吹. 我講真的.

未做之前, 你 Expect A 同 B 會有咩 Result ?

其實就算我老點你都好, 你唔覺得段野有問題咩 ?

不過就算幾快都好 ,
因為我係在花園噴, 噴完衝返屋企 , 再影相 , 先用風筒/焗油 ,
其中大約有 30 秒既真空期 , 所以可能result 有誤差 ........

p.s我會用"時間乾燥差時" & "橙皮情況" 作 compare

DM兄邊係"老點"我呢 , 大家只係為技術上問題既討論 ~~!!

不過段野 ....... 好似真係有矛盾.....

anyway , 聽日 test 完就一清二楚~~

頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2007-2-18 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-2-18 09:54 PM 發表

不過就算幾快都好 ,
因為我係在花園噴, 噴完衝返屋企 , 再影相 , 先用風筒/焗油 ,
其中大約有 30 秒既真空期 , 所以可能result 有誤差 ........

p.s我會用"時間乾燥差時" & "橙皮情況" 作 compare

DM兄邊係"老點"我呢 , 大家只係為技術上問題既討論 ~~!!

不過段野 ....... 好似真係有矛盾.....

anyway , 聽日 test 就一清二楚~~

其實我 "DULL" 咁大個圈, 係想你自己去思考下, 出面有好多 Paradox, 包括我在內.

By the way, 你覺得用風筒會有咩 Effect 呢 ? 點解你會 Set option A 係   [用風筒] ?

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-18 10:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DM 於 2007-2-18 10:00 PM 發表


其實我 "DULL" 咁大個圈, 係想你自己去思考下, 出面有好多 Paradox, 包括我在內.

By the way, 你覺得用風筒會有咩 Effect 呢 ? 點解你會 Set option A 係   [用風筒] ?

因為全屋最穩定既熱源就得風筒.......

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:01 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver