回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
投票標題: MG版gp02選色!!  (單選) [參與投票的會員]
1. 純白色
  9 (10.84%)
2. 米黃色
  24 (28.92%)
3. 灰色
  39 (46.99%)
4. 其他(請指出)
  11 (13.25%)


標題: MG版gp02選色!!
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2008-6-8 02:45 PM  資料  短消息  加為好友 
MG版gp02選色!!

gp02想整好耐~無意中俾我遇到佢~
而家素組緊~但係唔知以咩色為主色~
以上三種色係我ge心水~但係未知選邊隻色~
希望大家俾d意見~thx

頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2008-6-8 05:52 PM  資料  短消息  加為好友 
黑色我有諗過~不過唔襯呢~因為好多細部會睇唔到~
七彩!?~~唔好啦掛~~~
自護feel ge綠同銀都幾好喎~~~再睇睇其他意見先!

頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2008-6-8 11:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥龜 於 2008-6-8 08:52 PM 發表
部機本身不是自護,我諗用純白色會是不錯

我都係咁諗~~但見原機又好似有d灰~有d米黃~
所以開始亂諗~諗左主色~又要襯埋藍色~

頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2008-6-8 11:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2008-6-8 08:56 PM 發表
個人覺得用高達白/銀底加少少煙灰好睇d
佢終都係地球連幫軍既機.

我果隻爛左尾,練返基本功

俾幾張圖你參考下,歡迎拿去,但不要同我撞頭像>.

我都幾中意你ge意見~因為未試過咁整~
點解爛尾??~
ok~thx你d圖~放心~我都好中意我而家個頭~唔會撞你!

頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2008-6-8 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hum994 於 2008-6-8 09:01 PM 發表
當然係灰啦

加少少銀色ge鐵灰最正

咁會唔會黑左少少~?

頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2008-6-8 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rabbitchau 於 2008-6-8 09:47 PM 發表
我記得係唔知邊度見過有迷彩色, 我覺得都ok喎

迷彩好誇喎~~~~~~~~~~~!!有無圖!?

頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2008-6-10 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2008-6-8 11:52 PM 發表
上色基本功未掂,佢個噴射器masking+無縫搞唔掂,隻手唔改唔得,勁易甩,同揸盾會[朵].
一句講晒,當時冇心機整.e家練下上色基本功先.

個盾上灰鐵色都唔錯架

OO!~~~隻手你想點改呢??
我就想巴上臂改粗~~咁會同下臂and腳襯d!~

頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2008-6-10 10:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hum994 於 2008-6-9 12:16 AM 發表
如果你覺得MG Destiny隻灰色唔係太深
可以試下用溝果隻色 + 少少銀色

OO!~~~~~我諗大家所提議ge灰都係你講個隻!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:20 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver