回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [SD] SD 脈衝高達
NIGO仔
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14849
精華 0
積分 9
帖子 997
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2007-4-29 05:22 PM  資料  短消息  加為好友 
SD 脈衝高達


做完個手術冇佐個口


做完個手術冇佐個口

唔知改唔改好 有冇網可以比我參考下

[ 本帖最後由 NIGO仔 於 2007-4-29 05:59 PM 編輯 ]





07年重頭 RX-78-2 Ver.1.5 完成
頂部
齋胡
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15505
精華 0
積分 6
帖子 2219
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
來自 媽安山
狀態 離線
發表於 2007-4-29 05:25 PM  資料  短消息  加為好友 
死圖.........

頂部
NIGO仔
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14849
精華 0
積分 9
帖子 997
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2007-4-29 05:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 齋胡 於 2007-4-29 05:25 PM 發表
死圖.........

而家無問題啦





07年重頭 RX-78-2 Ver.1.5 完成
頂部
齋胡
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15505
精華 0
積分 6
帖子 2219
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
來自 媽安山
狀態 離線
發表於 2007-4-29 05:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 NIGO仔 於 2007-4-29 05:30 PM 發表


而家無問題啦

這不是突擊高達 = =

[ 本帖最後由 齋胡 於 2007-4-29 06:56 PM 編輯 ]

頂部
t20001012
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10523
精華 0
積分 0
帖子 604
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-6
來自 太_____和
狀態 離線
發表於 2007-4-29 05:54 PM  資料  短消息  加為好友 
這是ZGMF-X56S Impulse (脈衝) 吧....





Fight for the country!
為國而戰~!
Win the Glory!
贏取榮譽~!
Pan Asian Coalition
Mobile Infantry Needs YOU!
泛亞洲同盟機動步兵需要你!
Join the PAC!
加入泛亞聯軍!
頂部
NIGO仔
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14849
精華 0
積分 9
帖子 997
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2007-4-29 05:58 PM  資料  短消息  加為好友 
係咩@@ 咁我又記錯 死火....





07年重頭 RX-78-2 Ver.1.5 完成
頂部

上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 10681
精華 0
積分 0
帖子 1539
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-12
狀態 離線
發表於 2007-4-29 07:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 月 為MSN好友 通過MSN和 月 交談


QUOTE:
原帖由 NIGO仔 於 2007-4-29 05:58 PM 發表
係咩@@ 咁我又記錯 死火....

看來很不熟悉呢

咁有冇買錯先 囧?

頂部
NIGO仔
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14849
精華 0
積分 9
帖子 997
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2007-4-29 08:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 於 2007-4-29 07:14 PM 發表


看來很不熟悉呢

咁有冇買錯先 囧?

HAHA 我買高達係唔記名的 所以我係唔會買錯的....
只係覺得型 同正 我就買架啦@@
D名指係識少少HAHA





07年重頭 RX-78-2 Ver.1.5 完成
頂部
過路人
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 16802
精華 0
積分 0
帖子 870
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-24
狀態 離線
發表於 2007-4-29 08:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 NIGO仔 於 2007-4-29 10:27 PM 發表


HAHA 我買高達係唔記名的 所以我係唔會買錯的....
只係覺得型 同正 我就買架啦@@
D名指係識少少HAHA

好無奈呀咁都有....

[ 本帖最後由 過路人 於 2007-4-29 10:46 PM 編輯 ]

頂部
NIGO仔
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14849
精華 0
積分 9
帖子 997
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2007-4-29 09:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 過路人 於 2007-4-29 08:34 PM 發表

好無奈呀咁都有....

買高達 唔通要睇名@v@
無所謂啦 你買部高達 你都係覺得佢型或幾靚先買架啦^^





07年重頭 RX-78-2 Ver.1.5 完成
頂部

上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 10681
精華 0
積分 0
帖子 1539
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-12
狀態 離線
發表於 2007-4-29 09:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 月 為MSN好友 通過MSN和 月 交談


QUOTE:
原帖由 NIGO仔 於 2007-4-29 09:07 PM 發表


買高達 唔通要睇名@v@
無所謂啦 你買部高達 你都係覺得佢型或幾靚先買架啦^^

又有道理喎

頂部
NIGO仔
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14849
精華 0
積分 9
帖子 997
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2007-5-21 08:43 PM  資料  短消息  加為好友 


更新 21-5-07

唔係上佐灰 係想整舊佢....
遲下再整@@





07年重頭 RX-78-2 Ver.1.5 完成
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:56 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver