回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 【加相!2/14】明貴美加-靈格斯改
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2009-2-11 09:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunnycch 於 2009-2-11 09:17 AM 發表
well, I think your old grey Re-GZ is better...

haha, u will see the result (of ligth green version) when I put the all 5 Amuro's Gundams of 0093 together





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2009-2-11 11:39 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
這幅插圖是出自第一本《MS大全集》,是CCAMSV的介紹







My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
sunnycch
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 4149
精華 0
積分 3
帖子 2198
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-30
狀態 離線
發表於 2009-2-12 11:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Gundam@EFSF 於 2009-2-11 21:07 發表

haha, u will see the result (of ligth green version) when I put the all 5 Amuro's Gundams of 0093 together

Looking forward to it





many boxes of Gunpla in stock
頂部
STEVEN625
平民
Rank: 1



UID 23316
精華 0
積分 0
帖子 10
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-14
狀態 離線
發表於 2009-2-12 11:58 AM  資料  短消息  加為好友  添加 STEVEN625 為MSN好友 通過MSN和 STEVEN625 交談
真係型到O 晒嘴, 可唔可以 PO 多D, 等我學下野

頂部
幻魔龍界
軍曹
Rank: 2


UID 32006
精華 0
積分 0
帖子 378
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-2-12 06:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 STEVEN625 於 2009-2-12 11:58 AM 發表
真係型到O 晒嘴, 可唔可以 PO 多D, 等我學下野

佢係唔會post教程架, 你死心啦, 冇野學到架

頂部
有heart人
上校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1941
精華 11
積分 80
帖子 5346
成品數目 80 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-12 06:19 PM  資料  短消息  加為好友 
obviously the original rifle is the refine (updated) version of an AK47 but how come this kit come with an actual AK47...like mising out the visor?





WIP
RE Bawoo
Upscaled HyGogg
頂部
granzon
上尉
Rank: 3Rank: 3
處處火頭...


UID 588
精華 0
積分 12
帖子 1033
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2003-12-2
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-2-12 06:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 granzon 為MSN好友 通過MSN和 granzon 交談 ICQ 狀態
靚到無野好講...





模型愈買愈, 時間愈黎愈
頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2009-2-12 07:05 PM  資料  短消息  加為好友 
正到!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好波!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
無言呢!

頂部
snakex28
壹等兵
Rank: 1


UID 8307
精華 0
積分 8
帖子 164
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
來自 南越王都
狀態 離線
發表於 2009-2-12 07:19 PM  資料  短消息  加為好友 
支AK47太销魂啦,但唔衬……

頂部
kinsss
壹等兵
Rank: 1


UID 15465
精華 0
積分 1
帖子 104
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-10
狀態 離線
發表於 2009-2-12 08:31 PM  資料  短消息  加為好友 
樓主今日上左東方報紙

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-2-12 09:23 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #30 kinsss 的帖子

我岩岩都睇倒

頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2009-2-12 10:49 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2009-2-12 06:19 PM 發表
obviously the original rifle is the refine (updated) version of an AK47 but how come this kit come with an actual AK47...like mising out the visor?

yup, u're right! not a perfect one as in pic. yet, why I grabbed an 1/6 figure AK47 are an intentional "gag" for this model piece

I am now searching an Uzi for my coming Gundam Pixy too





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
hei121121
壹等兵
Rank: 1


UID 25980
精華 0
積分 0
帖子 128
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-13 03:37 PM  資料  短消息  加為好友 
Coooooooooooooooooooooool!!!!!





模型界門外漢
頂部
肥菩薩
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 22798
精華 0
積分 56
帖子 633
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-1
來自 媽媽的身體
狀態 離線
發表於 2009-2-13 03:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥菩薩 為MSN好友 通過MSN和 肥菩薩 交談


QUOTE:
原帖由 幻魔龍界 於 2009-2-11 04:59 PM 發表
A整完B影相, 跟住B就出post, 甘樣B借A既成品可以show off佢既影相技術之餘, 一個砌得靚, 一個影得靚, 果然一石二鳥, 相當益彰

咁個"成品轉貼區"咪可以執笠.....放呢度(列明人地砌)咪ok  law...
不過我覺得大大搵人砌親都好正...其實都可以叫個高手出黎教下點砌.....大大都可以偷下師...我地可以學下野....good!!

頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2009-2-13 10:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JK21 於 2009-2-9 09:19 PM 發表
有型 寫真也好棒!期待能來個攝影教學

hope it can help :)
http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf/article?mid=409





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-2-13 10:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談


QUOTE:
原帖由 kentakchiu 於 2009-2-13 03:53 PM 發表

咁個"成品轉貼區"咪可以執笠.....放呢度(列明人地砌)咪ok  law...
不過我覺得大大搵人砌親都好正...其實都可以叫個高手出黎教下點砌.....大大都可以偷下師...我地可以學下野....good!!

出黎教你砌,人地仲駛搵食咩??你都唔化既

仲有呀,要佢教影相都要去佢個硬銷BLOG

其實究竟HKML幾時變左MK行人專區呢?





宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2009-2-13 10:41 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥龜 於 2009-2-9 12:26 AM 發表
我部愛機

I knew it in the last post :)
BTW, finally u perfer the Grey old version or this light green version?





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
zx10kimo
上等兵
Rank: 2


UID 25738
精華 0
積分 8
帖子 289
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-3
來自 台灣
狀態 離線
發表於 2009-2-14 01:03 AM  資料  短消息  加為好友 
真的是高手的作品阿
真是太漂亮囉





HG 1/100 GUNDAM ASTRAEA TYPE-F
MG 1/100 GUNDAM RX-78-2 VER 1.0
HG 1/144 GUNDAM ASTRAEA TYPE-F
HG 1/100 GUNDAM H-ARMS CUSTOM
頂部
ultrayung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16014
精華 0
積分 79
帖子 860
成品數目 79 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-2-14 01:59 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #35 Gundam@EFSF 的帖子

幾時嚟個高達模型攝影展娛己娛人?

頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2009-2-14 06:11 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
【加相!2/14】明貴美加-靈格斯改

【加相!2/14】明貴美加-靈格斯改

再拍時不慎跌落!花油&斷角








My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 05:44 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver