回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: BB魔霸分件
jumpcoke
壹等兵
Rank: 1
B-Boy與模型


UID 16880
精華 0
積分 7
帖子 180
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-8
來自 Yeun Long!
狀態 離線
發表於 2008-11-6 01:32 AM  資料  短消息  加為好友  添加 jumpcoke 為MSN好友 通過MSN和 jumpcoke 交談
BB魔霸分件

想請教下各位,點樣同呢隻野個身(全方位BEAM)補夾口,佢分上下2大舊野,合埋之後個位係凹入去既...唔知點磨,而且隻腳唔可以後期裝上去


頂部
本田
中校
Rank: 4


UID 28466
精華 0
積分 6
帖子 3315
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-15
狀態 離線
發表於 2008-11-6 09:36 AM  資料  短消息  加為好友  添加 本田 為MSN好友 通過MSN和 本田 交談
要成條邊cut出來......見到都心痛......
只係睇你係cut上定係cut下.....
意見就係cut上面......

頂部
蟻仔
軍曹
Rank: 2


UID 27167
精華 4
積分 11
帖子 350
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-15
來自 香港某一角落
狀態 離線
發表於 2008-11-6 10:13 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
其實唔需要補
夾埋之後都睇唔到
如果真是需要 我會用造形畢地圍住佢條邊之後夾埋
多出o黎個D就CUT左去
應該下睇唔到夾口

頂部
tictac0518
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18442
精華 0
積分 15
帖子 1497
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-8
來自 模型及首辨世界
狀態 離線
發表於 2008-11-6 12:34 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!
   俾我就..算吧, 睇唔到既, 唔好花心機補了..

頂部
jumpcoke
壹等兵
Rank: 1
B-Boy與模型


UID 16880
精華 0
積分 7
帖子 180
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-8
來自 Yeun Long!
狀態 離線
發表於 2008-11-6 07:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jumpcoke 為MSN好友 通過MSN和 jumpcoke 交談


QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 6/11/2008 12:34 PM 發表
   俾我就..算吧, 睇唔到既, 唔好花心機補了..

我都有諗過唔補,但...其實都幾明顯,而且見到張圖補得咁完美,唔補對唔住自己

頂部
jumpcoke
壹等兵
Rank: 1
B-Boy與模型


UID 16880
精華 0
積分 7
帖子 180
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-8
來自 Yeun Long!
狀態 離線
發表於 2008-11-6 07:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jumpcoke 為MSN好友 通過MSN和 jumpcoke 交談


QUOTE:
原帖由 本田 於 6/11/2008 09:36 AM 發表
要成條邊cut出來......見到都心痛......
只係睇你係cut上定係cut下.....
意見就係cut上面......

我驚我CUT失敗左會仲衰 ...所以睇下會唔會另外一D方法

頂部
jumpcoke
壹等兵
Rank: 1
B-Boy與模型


UID 16880
精華 0
積分 7
帖子 180
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-8
來自 Yeun Long!
狀態 離線
發表於 2008-11-6 08:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jumpcoke 為MSN好友 通過MSN和 jumpcoke 交談
終於...


希望出到黎好好睇睇啦

頂部
gzjloveyou1981
平民
Rank: 1



UID 16053
精華 0
積分 0
帖子 30
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
狀態 離線
發表於 2008-11-6 08:37 PM  資料  短消息  加為好友 
敢都是一个方法的!不过上面的缝可能又无敢靓的姐!

敢都是一个方法的!不过上面的缝可能又无敢靓的姐!

頂部
本田
中校
Rank: 4


UID 28466
精華 0
積分 6
帖子 3315
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-15
狀態 離線
發表於 2008-11-6 08:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 本田 為MSN好友 通過MSN和 本田 交談


QUOTE:
原帖由 gzjloveyou1981 於 2008-11-6 08:37 PM 發表
敢都是一个方法的!不过上面的缝可能又无敢靓的姐!

上面唔係特登都睇唔到啦.....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:11 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver