回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 開油水有咩作用呀
joel666
平民
Rank: 1


UID 34011
精華 0
積分 0
帖子 42
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-14 01:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 joel666 為MSN好友 通過MSN和 joel666 交談
開油水有咩作用呀

開油水有咩作用呀???
請教一下

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-11-14 01:20 PM  資料  短消息  加為好友 
用來開稀油漆 --- 正統名稱為"溶劑", 不過冇人會咁叫





路過既厚多士
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-11-14 01:20 PM  資料  短消息  加為好友 
一條好好的問題.
等於罐頭湯咁.
你會唔會水都唔加,即煮即飲?





轉虧為"型"
頂部
藤岡
曹長
Rank: 2


熱讚榜勳章  
UID 33839
精華 0
積分 28
帖子 461
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-1
來自 月球
狀態 離線
發表於 2008-11-14 01:25 PM  資料  短消息  加為好友 
樓主.....我都唔知講咩好

http://www.modelvillage.net/course.html
http://model.chingb.com/index.asp

送你2個網~你真係有興趣玩模型就睇灑佢,有咩唔明搵下舊post,再唔明先再問人........最緊要你自已試過

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-11-14 01:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2008-11-14 01:20 PM 發表
一條好好的問題.
等於罐頭湯咁.
你會唔會水都唔加,即煮即飲?

woo兄, 你一定飲得少了. 有一系列既金寶湯係唔洗加水架 加熱就食得架

[ 本帖最後由 VampireA 於 2008-11-14 01:37 PM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-11-14 01:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-11-14 01:25 PM 發表


woo兄, 你一定飲得少了. 有一系統既金寶湯係唔洗加水架 加熱就食得架

我見識少.

一般傳統都係加水煮.

份量多啲嘛





轉虧為"型"
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-11-14 01:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2008-11-14 01:27 PM 發表


我見識少.

一般傳統都係加水煮.

份量多啲嘛

唔關見識事... 我以前自己住. 懶煮就咁買果隻湯當食送食. 係幾方便又幾好味架..不過唔知香港有冇呢隻呢. http://www.chunky.com/





路過既厚多士
頂部
wingary
曹長
Rank: 2


UID 23240
精華 0
積分 3
帖子 472
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-12
狀態 離線
發表於 2008-11-14 01:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joel666 於 2008-11-14 01:15 PM 發表
開油水有咩作用呀???
請教一下

照字面解囉!

頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2008-11-14 01:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-11-14 01:35 PM 發表


唔關見識事... 我以前自己住. 懶煮就咁買果隻湯當食送食. 係幾方便又幾好味架..不過唔知香港有冇呢隻呢. http://www.chunky.com/

haha chunky isn't soup really (it's more like stew)... well, the old 80s commercials said that you're supposed to eat it with a fork, not a spoon.

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-11-14 02:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 szewingyin 於 2008-11-14 01:53 PM 發表


haha chunky isn't soup really (it's more like stew)... well, the old 80s commercials said that you're supposed to eat it with a fork, not a spoon.

RIGHT...   個廣告我都仲記得...





路過既厚多士
頂部
hinew2004
二等兵
Rank: 1



UID 2469
精華 0
積分 0
帖子 64
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
狀態 離線
發表於 2008-11-14 07:49 PM  資料  短消息  加為好友 
開油...

頂部
enzoyeeha
上等兵
Rank: 2


UID 27038
精華 0
積分 0
帖子 219
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-13
狀態 離線
發表於 2008-11-15 10:56 AM  資料  短消息  加為好友 
發現樓主有幾個post都係呢d咁基本到可以自己可以係網上或搜尋搵到既問題. 建議樓主可以自己網上搵下先, 搵唔到至問. 不要好似5 歲小朋友咁係咁問問問. 等人回應, 等得黎自己都搵到. 係時候學下資料搜尋, 對你讀大學同出黎做野都好有幫助. 好心既就講比你聽, 好似我咁乞人憎既就睬你都戇 "quark" "quark".
無喇喇比人寸就真係 --> http://hk.youtube.com/watch?v=CydnCCFNpuA

頂部
MR_ERIC
軍曹
Rank: 2


UID 26567
精華 0
積分 8
帖子 362
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-29
狀態 離線
發表於 2008-11-15 11:02 AM  資料  短消息  加為好友 
開油水唔開油唔通開奶粉咩
用吓"搜尋"呢個功能 la~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver