在灣仔斜路模型大店的無奈經歷
剛剛去完書展, 打算去那大店行下, 睇下有冇d造型係行緊路既兵仔買幾隻, 得知佢有mb兵就去睇下, 入到去我就搵下, 見到響近收銀位果度有mb兵, 不過疑似老闆娘響果度個玻璃櫃pat緊d筆, 咁我見佢又冇阻到我去睇mb兵, 我就冇叫佢借借, 我有我睇, 佢有佢pat, 當時我係mou響度, 佢就響我隔離企, 咁我見到有盒德國戰俘幾岩睇, 咁我就拎上手睇下, 睇睇下佢用好唔禮貌既語氣同我講"我一個女仔(下?女仔?=.=)響度做緊野, 你識唔識得講借借架? 你知唔知會整到我架?" 我立即o左咀, 佢立即話"你唔好用咁既眼神望我呀, 我都係咁講既啦!" 之後佢就行開搬開d野再同我講"拿而家咪睇到lo, 出聲呀ma"咁我當時就立即放返低盒野, 同佢講"其實有客響度睇緊野, 妳自己都要醒目行開啦, 更何況大家都唔阻大家, 放心啦, 我以後都唔會再睇既啦, 對唔住", 之後就走啦~
其實呢個"女仔"一直都係口黑面黑, 成日收銀果陣都好似要佢做野好唔耐煩既樣, 可能人地真係唔憂做啦, 又可能佢覺得我運佢吉, 甚至佢覺得我剛才對佢既美色動心, 但我想講, 我雖然都好幾個月冇掂過女人, 不過都唔會餓到連做得我阿媽既"女仔"有興趣啦~
其實我都想問下佢, pat野做咩唔返收收銀位入面pat完先拎返出黎? 不過算啦, 反正以後都唔會去啦~我唔係叫大家都唔去, 始終佢d野都幾唔錯, 又唔係好貴, 呢d鋪買少見少啦, 只希望個"女仔"唔好黑到你地面就得啦
有時想下, 波波賣既野係貴, 不過最少買到個態度, 零售業除左賣既貨係要物有所值之外, 服務態度都係一個重要既"商品"
|