回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 我係新手,可唔可以教我上色??
joel666
平民
Rank: 1


UID 34011
精華 0
積分 0
帖子 42
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-13 06:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 joel666 為MSN好友 通過MSN和 joel666 交談
我係新手,可唔可以教我上色??

我係新手,可唔可以教我上色呀??

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-11-13 06:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joel666 於 2008-11-13 06:06 PM 發表
我係新手,可唔可以教我上色呀??

兄台... 上色好簡單的.. 買枝畫筆, 買枝模型油, 打開模型油既蓋, 點枝畫筆入d油到, 油上模型上.. 基本上就係咁架喇. 多謝...


我唔識渣飛機, 有冇人可以教下小弟???

大哥, 新手極都識手油掛?? 仲有, 求教於人, 俾返d應有禮貌先喇. 定係, 大哥你姓馮架??

[ 本帖最後由 VampireA 於 2008-11-13 06:23 PM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2008-11-13 06:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joel666 於 2008-11-13 06:06 PM 發表
我係新手,可唔可以教我上色呀??

其實你試左d色有問題先發問啦~你咁問唔清唔楚~無人幫到你~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
karajan
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30045
精華 0
積分 8
帖子 1342
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-30
狀態 離線
發表於 2008-11-13 06:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joel666 於 2008-11-13 06:06 PM 發表
我係新手,可唔可以教我上色呀??

有冇上美術堂? 都係差唔多者

頂部
free18
軍曹
Rank: 2


UID 31799
精華 0
積分 0
帖子 348
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-26
狀態 離線
發表於 2008-11-13 06:43 PM  資料  短消息  加為好友 
咩都係自己試下先知..唔試就一定唔知





新手學砌模型..!0!
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-11-13 06:47 PM  資料  短消息  加為好友 
買幾瓶水性油, 再買幾枝筆玩住先喇.





路過既厚多士
頂部
siufung1031
壹等兵
Rank: 1


UID 8121
精華 0
積分 0
帖子 125
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-7
狀態 離線
發表於 2008-11-13 06:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-11-13 06:21 PM 發表


兄台... 上色好簡單的.. 買枝畫筆, 買枝模型油, 打開模型油既蓋, 點枝畫筆入d油到, 油上模型上.. 基本上就係咁架喇. 多謝...


我唔識渣飛機, 有冇人可以教下小弟???

大哥, 新手極都識手油掛?? 仲有, ...

我又唔覺佢冇禮貌喎~

俾我覺得佢冇禮貌我就會直接唔答佢野算數囉

我覺得佢都唔會唔識你所講既"買枝畫筆, 買枝模型油, 打開模型油既蓋, 點枝畫筆入d油到, 油上模型上"既..............

我諗佢係想問下要油得靓有D咩野要注意之類掛............

頂部
hei121121
壹等兵
Rank: 1


UID 25980
精華 0
積分 0
帖子 128
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-11-13 06:57 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #7 siufung1031 的帖子

不錯!我都想知!





模型界門外漢
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-11-13 06:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siufung1031 於 2008-11-13 06:48 PM 發表



我又唔覺佢冇禮貌喎~

俾我覺得佢冇禮貌我就會直接唔答佢野算數囉

我覺得佢都唔會唔識你所講既"買枝畫筆, 買枝模型油, 打開模型油既蓋, 點枝畫筆入d油到, 油上模型上"既..............

我諗佢係想 ...

不如咁講, 如果你係街上問路, 你會唔會先講 "唔該, 請問.... "呢? 呢d就係求教於人時應有禮貌喇. 如果我同佢好熟既, 佢唔講"唔該"呢d客氣說話就冇問題.





路過既厚多士
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-11-13 07:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hei121121 於 2008-11-13 06:57 PM 發表
不錯!我都想知!

兩個字:  耐性....





路過既厚多士
頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2008-11-13 07:57 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #7 siufung1031 的帖子

我反而覺得佢仲係要阿媽幫手綁鞋帶人
自己唔衰過點識上色阿

頂部
joel666
平民
Rank: 1


UID 34011
精華 0
積分 0
帖子 42
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-13 08:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 joel666 為MSN好友 通過MSN和 joel666 交談
回復 #2 VampireA 的帖子

我唔係姓馮架....
唔該你

頂部
joel666
平民
Rank: 1


UID 34011
精華 0
積分 0
帖子 42
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-13 08:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 joel666 為MSN好友 通過MSN和 joel666 交談
唔該你地呀...........

頂部
風聲
中校
Rank: 4


UID 26362
精華 0
積分 8
帖子 3595
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-25
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-11-13 08:53 PM  資料  短消息  加為好友 
你可以用搜尋搵下手油~慢慢學





1/100 S.S.I. Bang-Doll, Solid Art Version ( Volks )~製作中
PG  1/60 RX-78 ~完成
MG 1/100 GN-0000 00 GUNDAM ~完成

PS# 我不是風聲,戶口是暫借的~
頂部
siufung1031
壹等兵
Rank: 1


UID 8121
精華 0
積分 0
帖子 125
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-7
狀態 離線
發表於 2008-11-13 09:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2008-11-13 07:57 PM 發表
我反而覺得佢仲係要阿媽幫手綁鞋帶人
自己唔衰過點識上色阿

一定要衰過先識上色架咩.......

佢又冇問你點綁鞋帶.........唔好話覺得佢仲係要阿媽幫手綁鞋帶咁難聽啦........好嘛

人地都係想學下野姐.........





希望樓主唔會對HKML有唔好既印象啦~

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2008-11-13 09:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siufung1031 於 2008-11-13 09:07 PM 發表


一定要衰過先識上色架咩.......

佢又冇問你點綁鞋帶.........唔好話覺得佢仲係要阿媽幫手綁鞋帶咁難聽啦........好嘛

人地都係想學下野姐.........





希望樓主唔會對HKML有唔好既印象啦~ ...


頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2008-11-13 09:51 PM  資料  短消息  加為好友 
網上可以教到人上色既話,cody兄可以唔駛開班教嚕

一句"我係新手,可唔可以教我上色"

新到點? 連用畫筆手油都唔識? 唔係掛,返學美術堂都應該掃過兩下掛

問題係佢講到咁概括,由邊教起先.....

正如唔通我上網問:我係職場新手,可以唔可以教我做人.....

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2008-11-13 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 
問題在於「唔該」!

[ 本帖最後由 戰斧 於 2008-11-13 10:14 PM 編輯 ]

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2008-11-13 10:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joel666 於 2008-11-13 08:50 PM 發表
唔該你地呀...........

樓主如果上完色覺得有問題~可以影張相~之後問問題~有資料可能會多d人幫到你~有時用下搜尋功能~會比問人更有用~慢慢前進啦~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-11-14 10:07 AM  資料  短消息  加為好友 
新手... 最重要係踏實d, 唔好想一步昇天. 講真既.

實際d既係.. 你想放幾多錢來砌模型. 錢唔係用來買模型, 而係買工具.

筆, 油, 開油水 通通都要用錢買.. 淨係油都分左三種(主要)... 水性, 硝基(油性), 琺瑯(油性)..

錢多既, 當然可以一次過買多d野, 錢少既, 就要盡量選d必須野先, 之後先慢慢繼續買.

仲有, 依家只係講油, 冇講"砌"果時要果 D工具.. 果 D都係要錢買.

anyway.. 我當你錢少先. 咁起碼可以買d都基本野先.
新手最好都係由水性油玩起. 之後先用油性野.
水性油 有郡仕 gsi / hobby color 同 雙星田宮 tamiya acrylic..
手油建議用郡仕hobby color , 因為個人覺得雙星水性手油好難控制.

買咩野色... 自己決定喇. 不過白, 黑, 藍, 紅, 黃, 綠, 橙就一定要買既. 綠同橙係盡可能唔好自己mix出來, 雖然係得, 但個色會差d既.

畫筆.. 買住田宮出果 D一套有幾枝既開始住先, 要有平頭, 圓頭, 同油細緻地方用既面相筆.

水性油雖然可以用蒸餾水開, 但一用蒸餾水就好耐都唔乾了. 所以都係要用水性開油水來開油的. 代替品係火酒, 但缺點d油會易"趣"左.
洗筆就可以用清水洗, 唔須要用開油水.

大致要開始時要既野就係咁多.  之後就同美術堂上用既廣告彩一樣了.





路過既厚多士
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:02 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver