|
新手... 最重要係踏實d, 唔好想一步昇天. 講真既.
實際d既係.. 你想放幾多錢來砌模型. 錢唔係用來買模型, 而係買工具.
筆, 油, 開油水 通通都要用錢買.. 淨係油都分左三種(主要)... 水性, 硝基(油性), 琺瑯(油性)..
錢多既, 當然可以一次過買多d野, 錢少既, 就要盡量選d必須野先, 之後先慢慢繼續買.
仲有, 依家只係講油, 冇講"砌"果時要果 D工具.. 果 D都係要錢買.
anyway.. 我當你錢少先. 咁起碼可以買d都基本野先.
新手最好都係由水性油玩起. 之後先用油性野.
水性油 有郡仕 gsi / hobby color 同 雙星田宮 tamiya acrylic..
手油建議用郡仕hobby color , 因為個人覺得雙星水性手油好難控制.
買咩野色... 自己決定喇. 不過白, 黑, 藍, 紅, 黃, 綠, 橙就一定要買既. 綠同橙係盡可能唔好自己mix出來, 雖然係得, 但個色會差d既.
畫筆.. 買住田宮出果 D一套有幾枝既開始住先, 要有平頭, 圓頭, 同油細緻地方用既面相筆.
水性油雖然可以用蒸餾水開, 但一用蒸餾水就好耐都唔乾了. 所以都係要用水性開油水來開油的. 代替品係火酒, 但缺點d油會易"趣"左.
洗筆就可以用清水洗, 唔須要用開油水.
大致要開始時要既野就係咁多. 之後就同美術堂上用既廣告彩一樣了.
|