回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 一個關於突擊高達的問題
chowderek
二等兵
Rank: 1



UID 23362
精華 0
積分 2
帖子 78
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-15
狀態 離線
發表於 2007-11-21 09:03 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chowderek 為MSN好友 通過MSN和 chowderek 交談
一個關於突擊高達的問題

想請問各位砌開高達模型的高手.....1比100劍突擊的裝備..可唔可以砌上mg突擊高達身ga??

頂部
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-11-21 09:36 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態
要作出修改先至裝得上





如小強般打不死
頂部
kurumi
上尉
Rank: 3Rank: 3
我係低手


UID 10745
精華 0
積分 0
帖子 1203
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-15
來自 side 7
狀態 離線
發表於 2007-11-21 10:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chowderek 於 2007-11-21 09:03 AM 發表
想請問各位砌開高達模型的高手.....1比100劍突擊的裝備..可唔可以砌上mg突擊高達身ga??

正如smangkk所講,要做修改至得,主要原因係因為1 : 100版本同mg版本係用不同既模黎生產,mg本身係重新設計過,外形及size始終同1 : 100多少都有d出入。

頂部
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-11-21 10:51 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 kurumi 於 2007-11-21 10:03 AM 發表

正如smangkk所講,要做修改至得,主要原因係因為1 : 100版本同mg版本係用不同既模黎生產,mg本身係重新設計過,外形及size始終同1 : 100多少都有d出入。

外型用大細都只係差少少, 問題不大. 最大問題係背包連接位完全唔同, 唔改接唔上....





如小強般打不死
頂部
chowderek
二等兵
Rank: 1



UID 23362
精華 0
積分 2
帖子 78
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-15
狀態 離線
發表於 2007-11-21 04:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chowderek 為MSN好友 通過MSN和 chowderek 交談
哦......原來係咁既.....唔該晒^___^

頂部
壓價王儍chow
平民
Rank: 1



UID 34099
精華 0
積分 0
帖子 19
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2008-11-19 07:54 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:20 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver