回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: MG老虎完成~~~!!
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2007-6-28 07:42 PM  資料  短消息  加為好友 
MG老虎完成~~~!!

1. 第一次用噴筆GE作品~比我想像中整得好~噴槍無我想像中咁難用
2. 陰影部份唔係掌握得好好~請指教
3. 槍GE金屬色自己覺得好滿意
4. 呢次學到最重要GE一個問題, 就係: 今天係雨天~唔記得左~照噴消光~隻老虎有少少化白左~慘~   
5. 大家都可以俾D意見我~下次再有作品再POST上黎~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2007-6-28 07:43 PM  資料  短消息  加為好友 
22222222222222222222222222222

頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2007-6-28 07:45 PM  資料  短消息  加為好友 
22222222222222222222222222



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
謙him*
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16901
精華 0
積分 7
帖子 1137
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-11
來自 古典時期
狀態 離線
發表於 2007-6-28 07:45 PM  資料  短消息  加為好友  添加 謙him* 為MSN好友 通過MSN和 謙him* 交談
我都就難噴我人生第一噴筆作....freedom..
c兄....有冇多d相丫..
我想睇下你既作品





半醒半醉日復日   花落花開年復年
頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2007-6-28 07:46 PM  資料  短消息  加為好友 
33333333333333333333333333333333



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
vccl
上尉
Rank: 3Rank: 3
来自sazabi


UID 8656
精華 0
積分 16
帖子 1312
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-21
來自 无限
狀態 離線
發表於 2007-6-28 07:46 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
post错区啦,去成品度发啦





过去·现在·未来
http://shop35149844.taobao.com/
补品啊!
頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2007-6-28 07:47 PM  資料  短消息  加為好友 
3333333333333333333333333333



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
謙him*
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16901
精華 0
積分 7
帖子 1137
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-11
來自 古典時期
狀態 離線
發表於 2007-6-28 07:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 謙him* 為MSN好友 通過MSN和 謙him* 交談
陰影唔錯....
金屬色都好正...
請問係點溝嫁?





半醒半醉日復日   花落花開年復年
頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2007-6-28 07:48 PM  資料  短消息  加為好友 
444444444444444444444



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2007-6-28 07:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 himhim1993128 於 2007-6-28 07:47 PM 發表
陰影唔錯....
金屬色都好正...
請問係點溝嫁?

金屬色無溝~係先上黑色再上銀色~
但係陰影我唔係好識噴~可否指教下~
D陰影係咪應該噴係D邊到~或係咩高光位~???我唔識~~

頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2007-6-28 07:51 PM  資料  短消息  加為好友 
未完成架~
未上線同未貼貼紙~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

頂部

上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 10681
精華 0
積分 0
帖子 1539
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-12
狀態 離線
發表於 2007-6-28 08:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 月 為MSN好友 通過MSN和 月 交談


QUOTE:
原帖由 vicarrie 於 2007-6-28 07:51 PM 發表
未完成架~
未上線同未貼貼紙~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

題目寫住完成 - -
以為完成左添

頂部
謙him*
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16901
精華 0
積分 7
帖子 1137
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-11
來自 古典時期
狀態 離線
發表於 2007-6-28 08:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 謙him* 為MSN好友 通過MSN和 謙him* 交談


QUOTE:
原帖由 vicarrie 於 2007-6-28 07:50 PM 發表

金屬色無溝~係先上黑色再上銀色~
但係陰影我唔係好識噴~可否指教下~
D陰影係咪應該噴係D邊到~或係咩高光位~???我唔識~~

咁隻金屬色係幾號??
陰影噴得幾好嫁啦...
睇下你係上左陰影色先定主色先...
如果你係先上陰影色先就噴係邊位..
如果你係先上主色再上陰影色既話都係一樣...
高光係模型既受光合..通常用白色噴..
我都唔色噴





半醒半醉日復日   花落花開年復年
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver