回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 求救!複模問題 (d 矽膠唔乾)
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-11-29 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-29 07:59 PM 發表


我係建議份量既雙倍。結果以下

winston兄, 你咁起壓模係會好易有氣泡, 而且件越大, 壓模出件時亦越易出錯架. .





路過既厚多士
頂部
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2008-11-30 12:26 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 quantum 於 2008-11-29 07:58 PM 發表



多謝你~~ 聽日仲唔掂話唯有咁做~~ 多謝晒你既幫助 ~

聽日睇下點先啦~
D 唔乾gei 矽膠唔係咁易抺得乾淨ga





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-11-30 06:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-11-29 11:39 PM 發表


winston兄, 你咁起壓模係會好易有氣泡, 而且件越大, 壓模出件時亦越易出錯架. .

VampireA兄、我個係AB模、不是壓模、叧外個辺我無影出来

頂部
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2008-11-30 07:50 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-30 06:23 AM 發表


VampireA兄、我個係AB模、不是壓模、叧外個辺我無影出来

壓模係指將ab 水a 模, 然後將b 模壓落去, 呢種方法叫壓模
一般都係用注料gei 方法倒ab 水
即係開注料口注料, 開出料口比ab 水流過個模之後出黎gei 出口位





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
quantum
軍曹
Rank: 2


UID 14436
精華 3
積分 18
帖子 360
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-27
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-11-30 01:27 PM  資料  短消息  加為好友 
致各位大大:

今日舊野已經變左蘿蔔糕咁既質地,唔再係液體,但係淋『bad』『bad』,『痴』『立』『立』。

咁我諗我應該要再等多幾日...... right?





我不是不喜歡MG,只是更喜歡 G-Gen。
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-11-30 01:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 quantum 於 2008-11-30 01:27 PM 發表
致各位大大:

今日舊野已經變左蘿蔔糕咁既質地,唔再係液體,但係淋『bad』『bad』,『痴』『立』『立』。

咁我諗我應該要再等多幾日...... right?

唔急既, 係... 咁情況即係一定會硬了, 只係要耐d. 等到好似擦膠咁硬到就得了.





路過既厚多士
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-11-30 01:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2008-11-30 07:50 AM 發表

壓模係指將ab 水a 模, 然後將b 模壓落去, 呢種方法叫壓模
一般都係用注料gei 方法倒ab 水
即係開注料口注料, 開出料口比ab 水流過個模之後出黎gei 出口位

多謝代為解釋, 我都唔知點形容好, 差D畫埋圖





路過既厚多士
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-11-30 07:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-11-30 01:48 PM 發表


多謝代為解釋, 我都唔知點形容好, 差D畫埋圖

我個係 O甘、不是圧模、点解一開始你地係都話圧模

[ 本帖最後由 winstonm3bmw 於 2008-11-30 08:19 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2008-11-30 07:41 PM
DSC00975.JPG (102.45 KB)
 
2008-11-30 07:41 PM
DSC00976.JPG (94.77 KB)
 
頂部
chris11164
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 1776
精華 4
積分 35
帖子 2684
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-17
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2008-11-30 09:56 PM  資料  短消息  加為好友 
咁樣開模法
看來你有真空機吧
真羨慕





我的studio
脹爆Studio
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-11-30 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chris11164 於 2008-11-30 09:56 PM 發表
咁樣開模法
看來你有真空機吧
真羨慕

我無真空機架。但到出来都用得

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... ;extra=&page=20

頂部
Safeterence
曹長
Rank: 2


UID 17462
精華 0
積分 1
帖子 443
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-19
狀態 離線
發表於 2008-11-30 10:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-30 07:41 PM 發表


我個係 O甘、不是圧模、点解一開始你地係都話圧模

因為通常壓模才用上下開合模,注料模多用左右開合模。

頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-11-30 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Safeterence 於 2008-11-30 22:05 發表


因為通常壓模才用上下開合模,注料模多用左右開合模。

咁請問何謂左右開合模呢





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-11-30 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Safeterence 於 2008-11-30 10:05 PM 發表


因為通常壓模才用上下開合模,注料模多用左右開合模。

明白、但我E件野上下開合模的話就可以避開D分模線、左右的話D線就

頂部
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2008-12-1 09:43 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 quantum 於 2008-11-30 01:27 PM 發表
致各位大大:

今日舊野已經變左蘿蔔糕咁既質地,唔再係液體,但係淋『bad』『bad』,『痴』『立』『立』。

咁我諗我應該要再等多幾日...... right?

死啦....今次到我啦
等左成日都仲係未乾透.....
等~~~寂寞到夜深~~~~





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
ckl1202
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18191
精華 1
積分 9
帖子 1350
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-12-1 11:00 AM  資料  短消息  加為好友 
如果有心玩就買個電子榜啦!!
加2-3%催乾, 等10個鐘就得...軟軟地,
如果太硬, 因為冇彈性, 個模會好容易爛..

頂部
Safeterence
曹長
Rank: 2


UID 17462
精華 0
積分 1
帖子 443
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-19
狀態 離線
發表於 2008-12-1 01:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-11-30 10:07 PM 發表


咁請問何謂左右開合模呢

樹脂(Resin)模型無論係手倒或者機倒通常都係依靠地心吸力注料入模, 通常開模垂直注料滑道為左右開合模(見圖)。
如果開模一上一下, 注料滑道較難處理, 因此上下開合模多用於不需要注料滑道既壓模。
不過係有例外, 採用離心機注料就係依靠離心力橫向注料入模, 所以離心機用模多用上下開合模方便注料滑道處理。

[ 本帖最後由 Safeterence 於 2008-12-1 01:52 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2008-12-1 01:49 PM
mold.JPG (72.48 KB)
 
頂部
quantum
軍曹
Rank: 2


UID 14436
精華 3
積分 18
帖子 360
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-27
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-12-3 01:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2008-12-1 09:43 AM 發表

死啦....今次到我啦
等左成日都仲係未乾透.....
等~~~寂寞到夜深~~~~

今日舊野終放乾左啦,但係我發覺矽膠同油泥交界有好多油滲出黎,係咪正常架?

頭先開始做第二邊模,今次五個鐘之後開始變蘿蔔糕啦,唔知點解今次快咁多……





我不是不喜歡MG,只是更喜歡 G-Gen。
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-12-3 06:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 quantum 於 2008-12-3 01:10 AM 發表


今日舊野終放乾左啦,但係我發覺矽膠同油泥交界有好多油滲出黎,係咪正常架?

頭先開始做第二邊模,今次五個鐘之後開始變蘿蔔糕啦,唔知點解今次快咁多……

倒矽膠出罐前有冇攪好左罐矽膠先?? 未倒出罐前係要攪晒成罐膠, 因為放耐左d"膠"會沉係罐底, 而d矽油會浮係面既. 咁亦會令d膠唔硬架.





路過既厚多士
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:52 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver