回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 求救!複模問題 (d 矽膠唔乾)
quantum
軍曹
Rank: 2


UID 14436
精華 3
積分 18
帖子 360
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-27
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-11-29 06:55 PM  資料  短消息  加為好友 
求救!複模問題 (d 矽膠唔乾)

我今日中午一點左右落左矽膠複模 (當然加左催乾劑啦),標籤寫明五六個鐘後會乾,但係宜家都成七點啦,佢都仲係液體狀態,請問點解呀?會唔會係天氣凍得滯?

好驚呀宜家,我件原件冇啦,請大大救救我

[ 本帖最後由 quantum 於 2008-11-29 07:03 PM 編輯 ]





我不是不喜歡MG,只是更喜歡 G-Gen。
頂部
quantum
軍曹
Rank: 2


UID 14436
精華 3
積分 18
帖子 360
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-27
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-11-29 07:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckl1202 於 2008-11-29 07:17 PM 發表
加左幾多催乾??
有冇搞"雲"??

我用左大約 4*4*2.5 cm^3 既矽膠,加左起碼四份一個可樂樽蓋咁上下既催乾劑,亦有攪『雲』





我不是不喜歡MG,只是更喜歡 G-Gen。
頂部
quantum
軍曹
Rank: 2


UID 14436
精華 3
積分 18
帖子 360
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-27
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-11-29 07:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2008-11-29 07:36 PM 發表

邊隻矽膠?
4440 可以好快
另外有一隻超耐, 但係我唔記得左係邊隻

如果係4440 的話呢個份量差唔多wor
一d 變硬gei 跡象都無?

真係叫 M4440 呀,你好勁呀!

比之前『杰』左少少,但都係液體狀態。





我不是不喜歡MG,只是更喜歡 G-Gen。
頂部
quantum
軍曹
Rank: 2


UID 14436
精華 3
積分 18
帖子 360
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-27
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-11-29 07:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-29 07:52 PM 發表


我都係用 M4440 、落Double

double 意思係建議份量既雙倍?

[ 本帖最後由 quantum 於 2008-11-29 07:55 PM 編輯 ]





我不是不喜歡MG,只是更喜歡 G-Gen。
頂部
quantum
軍曹
Rank: 2


UID 14436
精華 3
積分 18
帖子 360
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-27
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-11-29 07:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2008-11-29 07:53 PM 發表

咁你等到聽日睇下點啦
有變硬gei 跡象即係會乾
但係唔知點解乾得咁慢jei
我以前都不時係咁
唔使驚, 比d 耐性等下啦

多謝你~~~睇下聽日點~~~





我不是不喜歡MG,只是更喜歡 G-Gen。
頂部
quantum
軍曹
Rank: 2


UID 14436
精華 3
積分 18
帖子 360
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-27
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-11-29 07:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-29 07:56 PM 發表


再倒個、放心、件原件不会壊的、不過要用火酒抹乾淨。

多謝你~~ 聽日仲唔掂話唯有咁做~~ 多謝晒你既幫助 ~





我不是不喜歡MG,只是更喜歡 G-Gen。
頂部
quantum
軍曹
Rank: 2


UID 14436
精華 3
積分 18
帖子 360
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-27
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-11-29 08:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-29 07:59 PM 發表


我係建議份量既雙倍。結果以下

太犀利啦,你咁大舊矽膠有左幾耐至乾?





我不是不喜歡MG,只是更喜歡 G-Gen。
頂部
quantum
軍曹
Rank: 2


UID 14436
精華 3
積分 18
帖子 360
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-27
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-11-30 01:27 PM  資料  短消息  加為好友 
致各位大大:

今日舊野已經變左蘿蔔糕咁既質地,唔再係液體,但係淋『bad』『bad』,『痴』『立』『立』。

咁我諗我應該要再等多幾日...... right?





我不是不喜歡MG,只是更喜歡 G-Gen。
頂部
quantum
軍曹
Rank: 2


UID 14436
精華 3
積分 18
帖子 360
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-27
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-12-3 01:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2008-12-1 09:43 AM 發表

死啦....今次到我啦
等左成日都仲係未乾透.....
等~~~寂寞到夜深~~~~

今日舊野終放乾左啦,但係我發覺矽膠同油泥交界有好多油滲出黎,係咪正常架?

頭先開始做第二邊模,今次五個鐘之後開始變蘿蔔糕啦,唔知點解今次快咁多……





我不是不喜歡MG,只是更喜歡 G-Gen。
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 05:01 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver