回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 已刪除................
  本主題由 mon11463 於 2009-8-5 07:21 AM 關閉 
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 06:45 PM  資料  短消息  加為好友 
已刪除................

已刪除.........................

[ 本帖最後由 qwer2286 於 2009-8-6 03:13 AM 編輯 ]

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 06:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 steven_ynwa 於 2009-8-4 02:50 AM 發表
WTF
真加水可以拎冠軍
d評判傻左?
ps 我冇玩電擊 hehe

岩岩俾我阿哥睇完(佢唔鐘意模型呢樣野)
睇完呢張冠軍 張俾其他青年組既佢睇
睇完佢都講左句 低能 咁都拎到冠軍...

...........................................

[ 本帖最後由 qwer2286 於 2009-8-5 10:34 PM 編輯 ]

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 07:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Tony仔 於 2009-8-4 03:00 AM 發表
又唔好咁講wor.....

呢個意境幾靚........

我都想睇下亞季係點..........

季軍 唔知
亞軍係http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=110888&extra=page%3D6

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 07:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2009-8-4 03:05 AM 發表
我真係唔知佢係技術方面有咩過人之處囉

已刪除................

[ 本帖最後由 qwer2286 於 2009-8-6 03:11 AM 編輯 ]

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 07:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Epsilon 於 2009-8-4 03:07 AM 發表
唔鐘意還唔鐘意﹐但咩叫平反? 為你自己平反? 你自己既作品好好多? 好一個"代人平反"... 好笑!
咩叫低能?? 一句低能可以抹殺製作者既心機? 甘借問聲長頸鹿低唔低能? 一o的風度都無﹐睇見都起火!

已刪除................

[ 本帖最後由 qwer2286 於 2009-8-6 03:11 AM 編輯 ]

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 07:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Epsilon 於 2009-8-4 03:16 AM 發表

記得某"無得撈"人仕講過"假設"... 就假設你入得到三甲﹐你係咪會用同樣既語氣平反開post鬧自己作品完全低能???? 係既話我同你一齊平反!!!

已刪除................

[ 本帖最後由 qwer2286 於 2009-8-6 03:11 AM 編輯 ]

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 07:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 saviour-sean 於 2009-8-4 03:46 AM 發表
雖則我無參加今年電擊比賽(亦都無去睇過), 不過我對你咁既態度真係好x不滿.
莫非砌模型一定要消哂夾口; 磨清哂水口; 整水一定要用第二d素材黎整..etc.   點解砌模型都好似做功課咁樣又要跟lee樣做又要跟 ...

我中文水平低
鉗要改D咩字  先好?

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 08:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥牛 於 2009-8-4 04:13 AM 發表

不要賴了,後生仔
我都對這冠軍後有保留,但你的態度是給人吃不到的葡萄,獎沒有人不想拿,但要平常心,一笑置之吧

係師兄!  我都係用平常心面對好D

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 08:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 RIO 於 2009-8-4 04:38 AM 發表
講真...我真係唔明點解會比佢...
我知道個下都O哂咀...

不過我想知評判比咩評語佢

評語都係個D行貨   咩 不俗 完成度亦很高  配合得很出色

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 09:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白色慧星 於 2009-8-4 04:58 AM 發表




這個冠軍 very good

very good =非常好    何出此言

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 09:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 RIO 於 2009-8-4 05:10 AM 發表


無錯,真係好真,真到無得比

但呢D先叫模型

其實有冇邊位師兄知到模型真正的定義

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 09:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 njvf 於 2009-8-4 05:16 AM 發表
[quote]原帖由 anthony.cky 於 2009-8-4 19:49 發表
高達企喺d沙律菜上面就拎冠軍??? [/quote
講我

學作那什麼鳥東西!兄話       話唔定你下年  加個主打商品就有頭三名<笑話一個>

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 09:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 作那什麼鳥東西! 於 2009-8-4 05:24 AM 發表




簡單講....明知道是假的...但就是要達到"擬真"的效果...SO~
使用的材料真的要用心去了解...而非使用"真品"

妳有見過食物模型的天婦羅裡面放著真正的蝦子嗎?    沒有!

妳有見過為了表現背光束軍刀 ...

想問  你應為這冠軍是模型嗎

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 09:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 njvf 於 2009-8-4 05:33 AM 發表

咁就點道'上湯獨角高達'好唔好

加買真的上湯就good (又係笑話一個)

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 10:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chun_jason 於 2009-8-4 06:37 AM 發表

你的風度跑了那裡去?
將心比己
假如冠軍又閣下奪得
別人這樣批評你的作品
你會覺得怎樣?

要在此道歉
語氣較重 太直接
不過評判.......眼光大家....知
因為不服,就有D火,算啦 都冇得上數

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 作那什麼鳥東西! 於 2009-8-4 07:17 AM 發表


再嚇你一次好了.....

好好笑

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 炎山X 於 2009-8-4 07:26 AM 發表

你當e個難正嫁?            by my fd

你D圖在咩地方羅   有冇多D

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:10 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver