回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 電擊取件問题
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:43 PM  資料  短消息  加為好友 
電擊取件問题

其實我可不可星期日,一取件


星期二我要去tw





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-8-2 08:35 AM  資料  短消息  加為好友 
sos who can help me ??





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-8-2 12:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 heisonson 於 2009-8-2 09:34 AM 發表
你住邊?? 件件有幾大??

you help me ??

油麻地

我有箱俾你

可以旺角/尖沙咀

[ 本帖最後由 hkpl12 於 2009-8-2 12:51 PM 編輯 ]





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-8-2 12:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 heisonson 於 2009-8-2 01:08 PM 發表

我住大埔 SOR 幫唔到你

有心就得LA

THX YOU





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-8-2 01:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nightakhouse 於 2009-8-2 01:40 PM 發表

我住馬鞍山,不過成日都要去油ma地番學XD
因為冇暑假放=3="
我知你邊件件啦,青年組maa~改得好好但係又唔continue落去
你上色上好d 3甲都有可能啦!

上色 kai 子 = ME

[ 本帖最後由 hkpl12 於 2009-8-2 08:09 PM 編輯 ]





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-8-2 04:08 PM  資料  短消息  加為好友 
PUSH





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-8-2 06:14 PM  資料  短消息  加為好友 
PUSH





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-8-2 07:39 PM  資料  短消息  加為好友 
PLZ HELP ME





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-8-2 07:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-8-2 08:17 PM 發表
唔好再推啦.好唔好我地無義務去幫你架....

I AM ONLY ASKING





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-8-3 11:57 AM  資料  短消息  加為好友 
woo , 巨熊 , heisonson ,ykk , nightakhouse

woo , 巨熊 , heisonson  ,ykk ,nightakhouse


thx you

瑞記说我今日可以取件





做人留一線,日後好相見
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-8-4 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 karl1985 於 2009-8-4 02:41 PM 發表
今日打風.... 去唔到咁點 ...佢信話有權處理....

係咩意思

ask him

http://www.danielco.com.hk/

you will see the solution





做人留一線,日後好相見
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:06 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver