回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 今日神奇一入!! ZZ Masterpiece Rollout!
eddie_ch
中校
Rank: 4



UID 8287
精華 0
積分 0
帖子 3993
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
狀態 離線
發表於 2009-8-10 06:34 PM  資料  短消息  加為好友 
今日神奇一入!! ZZ Masterpiece Rollout!

今日心情有D煩所以去左city間日本書店KinoXXniya(伊X屋)逛下搵下D畫冊睇, 點知無意中揾到呢本, 無諗過Sydney呢度會有, 而且都算幾貼日本果邊, 超happy, 不過價錢就....   算啦難得好書一本!







[ 本帖最後由 eddie_ch 於 2009-8-10 07:55 PM 編輯 ]





MG aqua, επιων x2, F91... 90Y, kage musha, G3 ver.ka...
"I don't get political points for being an idealist, I have to do the best I can with what I have."
頂部
eddie_ch
中校
Rank: 4



UID 8287
精華 0
積分 0
帖子 3993
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
狀態 離線
發表於 2009-8-10 08:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 赤君-018 於 2009-8-10 08:50 PM 發表
全部都係1/144?

hmm 內容有13隻1/144,一個1/35情景+ 1隻1/35 Junior Mobile Suit, 同埋1/100既G-Fortress, FAZZ 同Z (我上面post果隻)

QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2009-8-10 08:54 PM 發表
我都在日本買了, 2500 yen * 0.08

羨慕ing... 你8算入到... 我都唔知十幾算.... 不過網上訂+郵費都係要甘上下 ...

QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-8-10 08:57 PM 發表
請問隻ZZ 係唔係HG果隻既成品?

HG?? 唔係播呢隻係小松原博之既首辦件!

[ 本帖最後由 eddie_ch 於 2009-8-10 09:19 PM 編輯 ]





MG aqua, επιων x2, F91... 90Y, kage musha, G3 ver.ka...
"I don't get political points for being an idealist, I have to do the best I can with what I have."
頂部
eddie_ch
中校
Rank: 4



UID 8287
精華 0
積分 0
帖子 3993
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
狀態 離線
發表於 2009-8-10 09:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2009-8-10 09:22 PM 發表
謝謝樓主post 相
本書未出時已開過post, 上面問得好白....
香港都要3百幾蚊, 澳洲可能貴到嚇親

http://www.sbcr.jp/books/products/detail.asp?sku=4797355741

【CONTENTS】
1/144 MSZ-010ダ ...

thanks for the 補充 gundam weapons unicorn 呢度都見有但已經好肉痛, 唔敢再買
想問香港邊度會入到呢本或其他masterpiece既書?

[ 本帖最後由 eddie_ch 於 2009-8-10 09:37 PM 編輯 ]





MG aqua, επιων x2, F91... 90Y, kage musha, G3 ver.ka...
"I don't get political points for being an idealist, I have to do the best I can with what I have."
頂部
eddie_ch
中校
Rank: 4



UID 8287
精華 0
積分 0
帖子 3993
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
狀態 離線
發表於 2009-8-11 02:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2009-8-10 11:21 PM 發表
呢本或其他masterpiece既書 我估銅鑼灣SOGO 可以訂 (100yen=HKD12.5)

gundam weapon 在太子animate有


oic, 我知你講邊間了, X屋, 托朋友上去問下先, thanks :)
你岩岩貼左我勁 likey既 Jesta, 仲要甘多Yubaba作品, 呢本 gundam weapons都係走唔甩

[ 本帖最後由 eddie_ch 於 2009-8-11 02:49 AM 編輯 ]





MG aqua, επιων x2, F91... 90Y, kage musha, G3 ver.ka...
"I don't get political points for being an idealist, I have to do the best I can with what I have."
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:52 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver