回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 噴油場地
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-8-13 02:09 PM  資料  短消息  加為好友 
噴油場地

各位大大,請問知唔知紅磡至觀塘有無得租地方噴油(月租,有 locker的)??

THANKS VERY MUCH

頂部
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-8-13 02:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-8-13 02:13 PM 發表
觀塘有間,叫brothers hobby

係駱駝漆一期7樓a室8號

Thanks.  let me check....

頂部
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-8-13 02:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-8-13 02:13 PM 發表
觀塘有間,叫brothers hobby

係駱駝漆一期7樓a室8號

我找到他們的網店.....找到以下詢問和回覆

XXX 17 May 09
請問現在還有租場服務嗎 我想問環境有沒有圖片看

模型兄弟 21 May 09
已沒有這個服務,由2009.3.1起本店轉為一間工作室,繼續以務實和友善的態度經營,不便之處,敬請原諒~



請問其他師兄有沒有介紹

Thanks.

頂部
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-8-13 03:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-8-13 02:57 PM 發表
係就去勇者王或者ray hobby

Thanks....但他們不是時租的嗎?...... let me check again.  Thanks.

頂部
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-8-13 11:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-8-13 09:45 PM 發表

唔容易架

一個人俾唔得起個租先?
你又會唔會成日去用?
個單位有冇窗口可以抽氣等等....

我都曾經同網友傾過,但最後都放棄

無錯, 可能又要B.R., 點會有呀.....

剛剛去完, 兩間都只有時租.....(和有條件的, 不過就不在這詳述了.  至於環境......要長期帶mask ).

各位師兄, 還有介紹嗎?  thanks.

頂部
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-8-14 03:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ArLoOrca 於 2009-8-14 02:55 PM 發表
我自己就比較好彩
有個 friend 喺工廠大廈租咗個迷你貨倉( about 150 feet )擺泠氣機
我就屈佢租一個角位比我 (超平租 )重要整捚張棹同汵氣比我  (不過地方就無人哋收費出租 ...

you are so lucky................i am not as lucky as you

頂部
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-8-14 03:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-8-14 03:07 PM 發表

有商戶剛剛開左個workshop,長沙灣
睇下

謝謝, 小弟比較想要月租的.... 同埋長沙灣不太方便自己......  

無locker都係問題

30/hr, min 3 hr.  如果找都近家或上班, 有空就可以上去, 咁月租好似化算D (如400-500/month)

希望小弟唔係太理想化啦

Thanks again.

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 12:09 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver